بازدید 10458
۶

پیشنهاد جالب برای مالکان واحدهای مسکونی خالی

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای مالیات بر خانه های خالی از ۱۹ فروردین گفت: کسانی که واحد مسکونی خالی زیاد دارند، در صورت عرضه به بازار، آمادگی داریم به آن ها زمین مرغوب شهری برای ساخت و ساز بدهیم.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 05 April 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از رکنا ،اسلامی درباره تأثیر ثبت اطلاعات ملکی اشخاص حقیقی و حقوقی در سامانه املاک و اسکان کشور اظهار کرد: ما روند شناسایی واحدهای خالی را انجام داده ایم اما در قانون هم آمده است که باید همه افرادی که ملکی دارند، آن را در سامانه اسکان ثبت کنند.

وی افزود: ما یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانه خالی را به سازمان امور مالیاتی معرفی کرده ایم؛ همچنین طبق اصلاحیه جدید قانون مالیات بر خانه های خالی، قانون گذار مردم را به ثبت اطلاعات ملکی خود در سامانه جامع املاک و اسکان و وزارت راه و شهرسازی را به تهیه زیرساخت های آن مکلف کرده است.

اسلامی گفت: همین تکلیف قانونی موجب شده است تا شرایطی در وزارت راه و شهرسازی فراهم کنیم که مردم از ۱۹ فروردین اطلاعات ملکی خود را در سامانه اسکان درج کنند.وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دیتابیس ما در وزارت راه و شهرسازی کامل است و اگر مردم اطلاعات را وارد نکنند، ما می دانیم که آن ها چه تعداد املاک در اختیار دارند اما فراخوانی که از ۱۹ فروردین داریم، در حقیقت نوعی تأیید گرفتن از آن هاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
آقای وزیر شما اگر زمین بده هستی به اون بدبخت هایی که بیش از 30 سال پیش از طریق تعاونی مسکن وزارت جهاد کشاورزی تو مراد آباد بهشون زمین فروختن و علیرغم داشتن سند رسمی هنوز دستشون به هیچ جایی بند نیست زمین بده.
مانند همیشه فقط کسانی که یک یا دو واحد کوچک مسکونی برای آینده خود و فرزندانشان با هزار بدبختی تامین کرده اند با مالیات نقره داغ می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
کسی که یک یا دو واحد کوچک مسکونی برای آینده خود و فرزندانشان با هزار بدبختی تامین کرده اونو خالي نمي ذاره،
وزارت محترم لطفا به کسانی که شناسایی کردید پیامک بزنید که بدانند شناسایی شدهاند
و اونها هم به شما اعتماد میکنن اونها ازشماها زرنگترن
۱۴ فروردین مگه آخرین مهلت نبود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل