بازدید 7302

سود باشگاه فولاد از برگزاری میزبانی‌اش در عربستان!

کد خبر: ۱۰۴۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 05 April 2021

باشگاه فولاد خوزستان موفق شد حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی دیدار با العین را در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دریافت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تقریبا هیچ درآمدی برای باشگاه های ایرانی از محل حق پخش با صداوسیمای ایران وجود ندارد، شبکه های عربی پول خوبی برای خرید حق پخش بازی پلی آف فولاد با العین امارات در خاک عربستان پرداخت می کنند که با توجه به درآمد تابلوهای دور زمین که در این مرحله در تملک میزبان مسابقه یعنی فولاد است، می توان گفت که این تیم ایرانی از انتقال مسابقه اش به خاک سعودی، زیان مادی نداشته است، هرچند در مسائل سیاسی و حق انجام مسابقه در زمین خودی، فولاد به حق مسلم خود نرسید.

سعید آذری، مدیرعامل و کادر مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان موفق شده اند در فاصله چند روز مانده تا برگزاری بازی تیم‌های فولاد خوزستان و العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی این بازی را دریافت کنند. طبق برنامه‌ریزی AFC، فولاد به عنوان میزبان این بازی شناخته می‌شود و مدیریت این باشگاه توانسته است درآمد‌های حاصل از این میزبانی را کسب کند.

قبل از این اتفاق نیز سعید آذری زمان مدیریتش در باشگاه ذوب‌آهن موفق شده بود حق پخش و حق تبلیغات محیطی دیدار ذوب‌آهن و الکویت را که در امارات برگزار شد، دریافت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان