بازدید 5785
۲

اعمال محدودیت های شرایط نارنجی کرونا در قم

استاندار قم با اشاره به تغییر شرایط کرونایی قم از زرد به نارنجی، از اعمال محدودیت های مربوط به وضعیت نارنجی در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 03 April 2021


به گزارش  تابناک، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی از همراهی مردم قم در مناسبت های نوروز، جشن نیمه شعبان و روز طبیعت قدردانی کرد.

او گفت: طی دو هفته اخیر ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شاهد برگزاری شایسته مناسبت های مذهبی و باستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی بودیم.

استاندار قم با اشاره به آغاز خیز جدید شیوع کرونا در سطح کشور افزود: استان قم نیز وارد وضعیت نارنجی شده است که امیدواریم با اعمال محدودیت های جدید از موج چهارم کرونا در قم جلوگیری کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه در سیاست های ستاد ملی کرونا هیچ گونه دوگانگی نسبت به سفر مذهبی و تفریحی وجود ندارد گفت : اصل اساسی فاصله گذاری اجتماعی و مدیریت هوشمند تجمعات و ترددهاست.

سرمست همچنین با اشاره به عدم رعایت برخی شهروندان و شکستن قرنطینه در زمان ابتلا به کرونا گفت: مقررات بازدارنده برای چنین افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند در نظر گرفته خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود آغاز ماه مبارک رمضان در اواخر هفته ی آتی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در شهرهای آبی و زرد امکان برگزاری مراسم مذهبی وجود خواهد داشت و برای شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز محدودیت ها و ممنوعیت هایی اعمال خواهد شد، تصریح کرد: برای مراسم شب های قدر نیز در جلسات آتی ستاد تصمیم گیری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
طب اسلامی کجا رفت؟
همراهی مردم؟ فیلم هایی که تو فضای مجازی هست چیز دیگه ای میگه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست