بازدید 5347

امشب؛ جدال پاری سن ژرمن با لیل برسر فتح لوشامپیونه

کد خبر: ۱۰۴۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 03 April 2021

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و لیل امشب و از ساعت ۱۹:۳۰ در دیداری حساس از چارچوب مسابقات هفته سی و یکم لوشامپیونه به مصاف یکدیگر می‌روند. دیداری که با توجه به عملکرد این ۲ تیم در مسابقات این فصل لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار است و پیروزی در آن و کسب ۳ امتیاز این مسابقه می‌تواند نقش مهمی در معرفی تیم قهرمان لوشامپیونه در فصل ۲۰۲۱ ایفا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های پاری سن ژرمن و لیل هر کدام با ۶۳ امتیاز و تنها به علت تفاضل گل بهتر به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند فاصله‌ای ۳ امتیازی را با رقیب مستقیم خود برای قهرمانی در این لیگ برای آن‌ها ایجاد کند.

دیدار دور رفت این ۲ تیم در چارچوب هفته پانزدهم لوشامپیونه با تساوی بدون گل در زمین تیم لیل به اتمام رسید و پاریسی‌ها امیدوارند بتوانند با پیروزی خانگی خود در این بازی با روحیه بالایی به مصاف تیم فوتبال بایرن مونیخ در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بروند.

در پنج مسابقه قبلی این ۲ تیم، پاریسی‌ها ۳ و تیم فوتبال لیل نیز یک پیروزی به دست آورده اند و یک مسابقه نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی