بازدید 6250

کشتی گیر معروف آمریکا یک دقیقه دیر رسید و المپیک را ازدست داد

جی دن کاکس دارنده ۲ طلای جهان به سر وزن قانونی برای حضور در رقابت‌های انتخابی در وزن ۹۷ کیلوگرم آمریکا نرسید و فرصت حضور در المپیک را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ 02 April 2021

جی دن کاکس مدعی اصلی پوشیدن دوبنده وزن ۹۷ کیلوگرم آمریکا در المپیک توکیو به دلیل نرسیدن سر وزن قانونی از رقابت‌های انتخابی آمریکا کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس گزارش تعدادی از رسانه‌های کشتی آمریکا، جی دن کاکس دارنده ۲ طلای جهان به سر وزن قانونی برای حضور در رقابت‌های انتخابی در وزن ۹۷ کیلوگرم آمریکا نرسید و فرصت حضور در المپیک را از دست داد. قرار بود کشتی گیران این وزن به رقابت با یکدیگر بپردازند و فرد پیروز در نیمه نهایی به مصاف کاکس برود تا در نهایت برنده در دیدار فینال مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک مبارزه کند.

کاکس برای اینکه بتواند در المپیک توکیو حاضر شود از وزن غیر المپیکی ۹۲ کیلوگرم چندی پیش به وزن المپیکی ۹۷ کیلوگرم آمد. هومن توکلیان که در سالن وزن کشی حضور داشت در این باره به ایسنا گفت: کاکس کمی اضافه وزن داشت و برای وزن کم کردن تمرین می‌کرد، اما زمانی که برای رفتن روی باسکول آمد یک دقیقه دیر رسید تا مسابقات انتخابی را از دست دهد.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی آمریکا برای حضور در المپیک توکیو از امشب (جمعه) به مدت ۲ روز در تگزاس آمریکا برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی