بازدید 17342
گلایه‌های دوباره وزیر بهداشت در یادداشت اینستاگرامی

روز‌های سختی در پیش است/ گفتیم صف‌های طولانی تهیه ارزاق و سفر گرفتارمان می‌کند/ تعداد بیماران در حال افزایش و تخت‌های بیمارستانی درحال پر شدن است

گفتیم، می‌دانیم تاب آوری مردم مهم است، ولی تاب آوری مدافعین خسته‌ی سلامت نیز مهم است. گفتیم: اقتصاد گردشگری اهمیت دارد، ولی سرمایه‌ی اجتماعی نظام سلامت و هزینه‌های شیوع مجدد بیماری و اثراتش بر اقتصاد خرد و کلان کشور نیز بی اهمیت نیست. گفتیم اگر به حرف‌های کارشناسی مان گوش ندهند بهار سختی در پیش است.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 02 April 2021
تابناک اجتماعیوزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر چه گفتیم و التماس کردیم که صبوری کنید تا ویروس سرکش انگلیسی گسترش پیدا نکند، توجه نکردند، روز‌های سختی در پیش است. امیدوارم دستاورد‌های افتخارآمیز گذشته به سادگی به باد نرود.

به گزارش «تابناک»؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، که پیشتر چند نوبت با اوج گیری آمارهای کرونایی، انتقادات تندی متوجه مردم و مسئولان کرده بود، امروز بار دیگر انتقاداتی مطرح کرد که در بخشی از آن به اوج گیری آمارهای کرونایی در کشور اشاره شده است؛ آمارهایی که چند روزی است اوج گرفته‌اند و دورنمایشان ترسیم روزهایی سخت است.
 
این را نمکی می‌گوید که این بار ترجیح داده انتقاداتش را در قالب یادداشتی مطرح کند که در صفحه شخصی وی در اینستاگرام منتشر شده است: «ویروس سرکش انگلیسی از راه رسید، خوزستان را گرفتار کرد، شبانه روز تلاش کردیم تا در آن استان که بیشتر از سه پیک کشوری قبلی گرفتارمان کرد مهارش کنیم. عملا ضرب شصت ویروس موتاسیون یافته را چشیدیم.

ویروس مهاجم از هوا و زمین به دلایلی که جای بحثش در این مقال نمی‌گنجد به همه جا پر گشود.

نوشتیم... گفتیم... التماس کردیم... قسم دادیم که دو تا سه هفته صبوری کنید، مهلت بدهید، تا مثل سال قبل از فرصت تعطیلات سال نو استفاده کنیم و با تشدید بیماریابی در طرح شهید سلیمانی خانه به خانه شعله‌های کوچک را شناسایی و مهار نماییم تا به هم نپیوندند و آتش دامن پهنه‌ی کشورمان را نگیرد.

گفتیم سفر و جمعیت سیال نمی‌گذارد طرح اجرا شود و بیماری نیز از نقاط گرفتار به مراکز پاک‌تر منتقل می‌شود.
 
گفتیم صف‌های طولانی تهیه‌ی ارزاق شب عید ساعت‌ها جمعیت سالمند تنیده در این صف‌ها را گرفتار می‌کند.
 
گفتیم، می‌دانیم تاب آوری مردم مهم است، ولی تاب آوری مدافعین خسته‌ی سلامت پس از چهارده ماه کار بی وقفه و جان فشانی برای مدیریت پیک‌های پیوسته نیز مهم است.

گفتیم اقتصاد گردشگری اهمیت دارد، ولی سرمایه‌ی اجتماعی نظام سلامت و هزینه‌های شیوع مجدد بیماری و اثراتش بر اقتصاد خرد و کلان کشور نیز بی اهمیت نیست.

گفتیم اگر به حرف‌های کارشناسیمان گوش ندهند بهار سختی در پیش است.

شاید بدین دلیل باور نکردند که اولا وزن ویروس موتاسیون یافته را در محاسبات اپیدمیولوژیک ما نمی‌شناختند و ثانیا سه پیک سنگین قبلی را آرام، بی صدا و مظلومانه همکارانمان مدیریت کردند و گروهی فکر کردند که فراز و فرود منحنی‌ها شاید به شیوه‌ی فوتوشاپ است!

در روز‌های گذشته با روسای خسته و دل شکسته‌ی دانشگاه‌های علوم پزشکی تماس داشتم. به شدت نگرانند. بیمارانشان در حال افزایش و تخت هایشان در حال پر شدن است. ضمن آنکه می دانند در این خیز جدید اولا زنجیر مهار غول سرکش بیماری با ویروس جدید گسسته‌تر است و ثانیا خود و سربازان مدافعشان خسته تر.

روز‌های سختی در پیش است. خداوند یاری مان کند تا نمانیم، تا دستاورد افتخارآمیز روز‌های سخت تحریم به سادگی به باد نرود، تا شرمسار آنانکه پایداری و همراهیمان کردند و شرمنده‌ی روح بلند مدافعین سلامت و خانواده هایشان نشویم. کمک کند تا عزیزان ارجمند دیگری را از دست ندهیم. انشاءالله»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۴
استعفا بده وزیر بی عقل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
منتظر بود تو بگی اونم بگه چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
با ۵۵ سال سن کمترازیک ماه دیگه برای همیشه ازاین کشور خواهم رفت فقط امیدوارم تاان زمان بخاطرکروناننیرم
چرا مردم را مخاطب قرار داده اید ؟! چرا مسئولان بالای شما مخاطب شما نیستند؟! بیشتر کشورها واکسیناسیونشون در حال اتمام هستش و کم کم در حال بازگشت به حالت عادی هستند ولی شما حتی برای کادر درمان هم نتوانستید آنها را کاملا واکسینه کنید! تا کی میخواهید از مردم انتظار همکاری داشته باشید....؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
گیرم که مسئولان بخواهند مردم را بکشند،آیا مردم باید قبول کنند؟ مسافرت نرفتن،زدن ماسک،شرکت نکردن در میهمانی ها و عدم حضور درمراکز خرید،را هم مردم باید رعایت .کنند هم مسئولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
مردم مخاطبش نیستند عزیز. داره از مباحث مطرح شده تو ستاد کرونا حرف می زنه و گلایه می کنه.
اراده جدی برای کنترل بیماری وجود ندارد. فقط حرف و حرف و حرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
خوب بخوابی
ما چه گناهی کردیم که در ایران متولد شدیم. خسته شدیم از ابن مسئولین غیرمتخصص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
شما گناه نکردی ماها گناه کردیم که شماها هموطن ما شدین
وزیر بی جربزه و شعر گو و بله قربان گو و صندلی دوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
یکی دو تا بیشتر می‌گفتی
کلا عادت دارید به این رفتارها
التماس نیاز نبود.رهبر همه را موظف به اجرای دستورات ستاد شما در این زمینه کرده.به جای التماس و خواهش و گله ،دستور مناسب می دادید و پای ان می ایستادید.اختیار تام با شما بود
بله. اینو ننجون مهدی هم میدانسته. فازتون چیه شما؟
سفر رو ازاد کردید. جاده ها رو باز. رنگها رو آبی و زرد
اینم نتیجه اش
به دلیل مدیریت ضعیف ستاد کروناست که دوباره پیک های بعدی شروع میشه چرا سفر رو ازاد گذاشتید که حالا افسوس بخورید که امار داره بالا میره متاسفم وقتی پانزده هزار کیس پی سی ار. مثبت بدون هیچگونه مانعی ومحدودیتی در سطح کشور سفر میرن خوب معلومه چه اتفاقی میفته پس کنترل موارد مثبت یعنی چی فقط که امار دادن وافسوس خوردن نیست
بجای التماس، واکسن تهیه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
تو پرانتز یه فایزر هم می‌نوشتی
عزیز بیست و یک میلیون دز پیش خرید شده
عوضش حاج حسین شریعتمداری با قرارداد چین سیلی زده به امریکا. نه واکسن داخلی داریم نه خارجی نه امکانات مالی که بابت بیکاری به واجدین شرایط کمک مالی بکنیم معلومه که کرونا خیز ور می داره.
نه دولت گوش شنوا داره نه مردم.
متن ادبی می سرایند ایشون ؟
همه البته تو مملکت ظاهرا حقوق میگیرن و متون ادبی تحویل ملت میدن
یه کلام واکسن چی شد ؟؟؟
جالبه ، سیزده‌به‌در از صب تا شب تردد رو ممنوع کردن ولی فردا صبحش قراره میلیون نفر با مترو جابه‌جا بشن برن سرکار.
حتما خیره ایشالا ...
جناب دکتر افشا کنید که چه کسانی‌ توصیه های وزارت بهداشت را قبول نداشته ومانع سفرها‌نشدند.افشا کنید که چه کسی یا کسانی در ستاد کرونا بش از یکسال است نه قرنطینه را قبول دارند ونه‌ توان اداره کشور و بحرانها را.افشا کنید تا مردم بشناسند این سنگین وزنان‌غیر ورزشکار‌ خواببده در خانه‌ را
هی گفتی ولی نگفتی چرا از واکسن خبری نیست ؟ یا به عبارت ساده تر عرضه تهیه واکسن ندارید ؟ حالا به بخش خصوصی التماس می کنید که وارد کنند ؟ آها چون بخش خصوصی می تواند زیر میزی بدهد.
مانده ایم دم خروس راباورکنیم یا قسم روباه را !!!
ازطرفی بلیت سفرهای نوروزی میفروشند و مسافران هتل ها را رزرو میکنند و ماشین ها اجازه تردد درجاده ها راپیدامیکنند ازانطرف وزیر بهداشت به مردم التماس میکندمسافرت نروید !!!!
چه خبرهست توی این مملکت ؟؟؟ د‌‌
این مردم بی خیال و خودخواه حقشونه تا بفهمند همه چیز با لج ولجبازی درست نمیشه، این توصیه ها دیگه جنبه سیاسی نداشت که با سفر بیشتر مخالفت خودتون را اعلام کردید، بلکه رعایت حال خودتون و دیگر هم وطنان بوده که متاسفانه با عدم رعایتشون ثابت کردید بی فرهنگی و لیاقتتون همین اوضاع هست
پاسخ ها
ناشاس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
سفر ها رو میشود نرفت ولی صف ارزا.ق را چه میکنید؟فکر میکنید مردم از دل خوششون برای مرغ وروغن میرن توی صف های فشرده؟؟؟؟
باور نمیکنم که آزاد بودن مسافرت عمدی نباشه
وگرنه چطور میشه محدودیت تردد شبانه باشه ولی مسافرت آزاد
الان باز شیون و ناله که روزای سختی در پیش داریم
معلوم نیست شما تاوان کدوم گناه مردم هستین
ﺑﻪ ﻛﻲ ﮔﻔﺘﻲ ﭘﺲ ﭼﺮا ﻣﺮﺩﻡ ﻧﺸﻨﻴﺪﻧﺪ. ﻳﻜﻲ اﺯ ﺑﺪﺗﺮﻳﻦ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺭا ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﺩﺭ ﺭاﺑﻂﻪ ﺑﺎ ﻛﺮﻭﻧﺎ ﺩاﺷﺘﻴﻢ. ﻛﻞ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﺭﻭ ﻣﺒﺘﻼ ﺧﻮاﻫﻴﺪ ﻛﺮﺩ ﺑﺎ ﻋﺪﻡ ﻛﻔﺎﻳﺖ و ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻋﻘﻼﻧﻲ ﺑﺎ اﻳﻦ اﭘﻴﺪﻣﻲ . ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﻫﻢ ﺳﻂﺢ اﻳﺮاﻥ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ اﺗﻤﺎﻡ ﻭاﻛﺴﻴﻨﺎﺳﻮﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ و اﻳﺮاﻥ ﺑﺎ. ﻭاﻛﺴﻴﻨﺎﺳﻴﻮﻥ ﺯﻳﺮ ﻳﻚ ﺩﺭﺻﺪﺵ ﻭاﻗﻌﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﻲ ﻛﺸﻴﺪ اﺳﻢ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﻭ ﻣﺪﻳﺮ و ﻣﺴﻴﻮﻝ ﻣﻲ ﮔﺬاﺭﻳﺪ
کمتر سر مردم شیره بمالید خودتان مسافرت را آزاد کردید و هیچ برنامه ای ارائه نکردید ،خودتان از قبل میدانستید که چه خواهد شد پس برای مردم فیلم بازی نکنید.
همه را گفتید اما به هر حال درآمد مقدم است هم حمل و نقل های عمومی فعال بودند هم هتل ها و مراکز خرید و گردشگری ....... حالا هم با رنگی شدن جریمه ها فعال هستند و می شوند
مشکل در درجه اول خود شما هستی.استعفا بده تا یک نفر که در اینکار جدیت داره و با هیچ کس رو در وایستی نداره بیاد.با وجود شماها باید منتظر باشیم که این پیک ها به مرحله دهم هم برسه.
صف مرغ مردم را بیچاره کرد و باعث تشدید کرونا شد
نمی شود مسئولین کاری کنند اینقدر فشار روحی به مردم وارد نشود
بجای این حرف های مفت به عنوان مسول به مقامات بالا دستی فشار میاوردید تا واکسن تهیه کنند.ما مردم که میدانستیم واکسن ایرانی تا اواسط بهار که هیچ تا اواسط پاییز هم شاید واکسن به ما نرسد و شما مسولین مثل همیشه قمپز در دادید و باز وعده های عمل نشده اینده دادید.مردم از شما و وعده هایتان خسته شدند.بجای مقصر نشان دادن مردم مقصر واقعی رو که همانا مسولین لاف زن کشورمون هست رو مواخذه کنید.
به جای عجز و لابه، فراموش نکن که شما درخصوص عدم واکسیناسیون متهمی
سلام. دست بردارید تو رو به خدا. شما وقتی وضعیت را می بینید چرا از اواخر اسفند محدودیت ها را اعمال نکردید؟
با این وضعیت متاسفانه حالا حالا ها کرونا مهمان بیچاره کننده ما خواهد بود.
شرمنده ایم که نتونستیم بعد از بیشتر از یک سال خوب عمل کنیم تا شما بتونی نیم نگاهی به ریاست جمهوری بندازی.. چه خبر از واکسن های ایرانی؟ نتایج فرزند جنابعالی معلوم نشد؟
اگر اصلا شبکه درمانی وجود نداشت، آیا وضع بدتر هم میشد؟ چون حس میکنم اصلا کاری نشده است و همه چیز دست تقدیر بوده است.. به عنوان مثال چرا شبکه های درمانی افغانستان و پاکستان و عراق به اندازه ایران درگیر نیستند؟
راستی میدانید که از یک جایی به بعد نمیشه دیگه از مردم خواست، باید واکسن زد! میدانید از یک جایی به بعد هم ساخت واکسن یا واکسن زدن کل کشور هنر نیست، اسمش روشه، وااااکسن! باید به موقع زد.
خب الحمدالله از واکسن هم کار آقازاده ها جور شد و الان میتونن وارد کنن و به هر قیمتی به بیت المال بفروشن! البته بیمارستان ها هم خوب از بیت المال فاکتور میکنن برای دولت! نان عزیزان جور جوره .....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خیلی خوب گفتید
باید وزیر شعار می شدند، حتما اشتباهی شده
جناب وزیر کرونا با سفرنرفتن ورفتن ازبین نمیرود شاید مقطعی چندروزی امار کرونا ومرگ ومیرپایین بیاید ولی درمان کار نیست جناب وزیر کرونا با قسم حضرت عباس وسخنرانی وعجزوناله ونخریدن واکسن خارجی ومنع کردن ان بجز شیوع ومرگ ومیر بیشتر عایدی برای وزارت بهداشت وکشورندارد پس لطفا بجای مظلوم نمایی ولاپوشانی مدیریت بزدلانه خودت که نه تنها ازواکسن خارجی وامریکا دفاع نکردید بلکه درممنوعیت ان هم دخیل بودید جناب وزیر چطور میشود روسیه یک قرص اسپرین نمیتواند تولید کند واکسن اسپوتینک روسی موثر ولی واکسن امریکایی فایزر کشنده وغیرقابل اعتماد؟ جناب وزیر تا بحال درطول مدیریت وزارتی تو شده بیماری به داروخانه سطح کشور مراجعه کند مثلا برای شیمی درمانی بگوید فلان امپول ویا فلان قرص روسی میخواهم؟ قطعا خیرررررررررررر ولی داروهای امریکا نه تنها موثرترین داروی دنیا هستند بلکه ناب ترین دارو هم بشمار میرود اونوقت واکسن فایزر امریکایی اخ ولی روسی به به هست؟مقصر شماهستیدتا کی میخواهید ماهیانه 100/000دوز واکسن ازروسیه وارد کشور کنید؟ شماها نتوانستید حتی کادر درمان کشوررا واکسینه کنید اونوقت مردم باکدام حرف وعمل شما گوش بفرمان باشند؟ اقای وزیر میدانید با ورودماهی100/000دوزواکسن روسی سالیانه میشود1/200/000دوز پاسخگو شهر تهران نیست؟ چطور میخواهید تا پایان سال جامعه هدف را واکسینه کنید؟ با کدام واکسن؟ نکند واکسن ایرانی که اگر هم درکار باشد هنوز اثرش درمرحله اول انسانی هم اما وچرا دارد به این واکسن دارید مردم را وعده میدهید؟ ویا واکسنی که باارز نیمایی بخش خصوصی وارد کشور شود؟ بهرحال شماهم جزو یکی ازمقصران ممنوعیت واکسن هستید اگر کسانی درامر واکسن خارجی تخصص نداشتند شما که پزشک بودید چرازیربار رفتید جناب وزیر درمورد صف مرغ وگوشت این موضوع هست تا مردم درانتخابات شرکت نکنند ونه چک بزنند ونه چونه نامزد خودشون برود تو پاستور شماچرا فریب میخورید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
لطفاً در مورد چیزی که اطلاع ندارید صریح اظهار نظر نکنید. پزشکی و داروسازی روسیه یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌ها در دنیاست. در ایران ناشناخته است چون سیستم پزشکی ما بطور کامل زیر مجموعه‌ای از پزشکی نه چندان موفق آمریکاست و هیچوقت اجازه نداده است که سایر نقاط دنیا هم شناخته شوند. روسیه هم نیازی به تایید من و شما ندارد. یکی از امتیازات سیستم پزشکی روسیه مثل بسیاری از کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان این است که مدیریت آن در دست پزشکان حریص نیست. پیشنهاد می‌کنم از طریق منابع مستقل مکاتب پزشکی مختلف و سیستم‌های پزشکی در نقاط مختلف دنیا را با هم مقایسه کنید. آنوقت متوجه وضعیت ایران خواهید شد.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
روسیه خودش مردم خودش رو. واکسینه نکرده مردم اعتماد ندارن اونوقت شما کاسه داغتر از آش شدی؟
جناب وزیر بهداشت !!!!
شما آنجا نشسته ای ، که واکسن مناسب را به قیمت و در زمان مناسب تر برای مردم وارد و توزیع کنید
شما مسول هستید که اجازه سفر و تجمع و کار کردن اجتماعی را ندهید و جلوگیری کنید
شما مسول خرید و نصب و راه اندازی دارو و تجهیزات پزشکی لازم و کافی برای مردم هستید
التماس و گریه و زاری و قسم حضرت عباس ، مال یک مشت کاسب و دلال ضعیف و ناتوان است و بس
اگر قادر نبودی ، که نیستی چرا قبول کردی ؟
و الان چرا استعفا نمی دهی ؟
یعنی چیزی که کاملا مشخصه دولت خودش عامدانه مردم رو مجوز مرگ میده....خیلی تابلو هست.
امارات زودتر از ما خیلی از مردمش رو واکسینه کرده، تلفات در امارات نسبت به جمعیت خیلی کمتر از ماست، لااقل از همین همسایه یاد میگرفتیم.

راه حل این نیست تا ابد به مردم بگین بشینید توی خونه، به آشپز بگیم نرو رستوران کار نکن از آسمون برات روزی می رسه، نمیشه به مربی ورزش بگیم نرو ورزشگاه و بشین توی خونه روزی از آسمون میاد، نمیشه به آرایشگر بگیم آرایشگاه رو تعطیل کن روزی همینجوری بهت می رسه! مردم خرج دارن، مردم زندگی دارن، مردم همه که کارمند دولت نیستن که پولی که در چاپخانه دولت چاپ میشه رو بگیرن و نرن سر کار....

تنها راه حل واکسینه کردن حداقل 80 درصد بزرگسالان طی 6 ماه است و لاغیر.... دست شماها باشه واکسن رو طی 60 سال دیگه هم به ملت نمی رسونید.
ضمنا فراموش کردم از جناب دکتر نمکی عذرخواهی کنم که موفق نشدم واکسن به دست ملت برسونم. اینم تابناک منتشر کن برسد به دست دکتر نمکی که ما مردم شرمنده ایشان هستیم که نتونستیم واکسن وارد کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
آقای نمکی اگر راست می گید انسولین را توزیع کند، واکسن پیشکش!
جمع کنین بساطتونو. فقط مردم مقصرن؟ برای چی واکسیناسیون رو انجام نمیدین؟ چرا واردات واکسن رو ممنوع کردین؟ چرا فقط دروغ میگین و وعده الکی میدین؟ الان هم ادای کسایی که برای مردم نگرانن رو درنیارین.
جالب است که ستاد نمایشی مبارزه با کرونا تنها به خواهش و تمنا و گریه و زاری و شکایت از مردم می پردازد اما عرضه ندارد چند روز قرنطینه کامل اعمال کند تا مردم بشینند خونه هاشون!!! این هم نتیجه اش!
بسیاری از مردم برای مایحتاج اولیه زندگی مشکل سختی دارن نباید توقع داشت تا پروتکلها را رعایت کنند . ماسک نمیتونن بخرن از لحاظ روحی تحت فشارن دسترسی به مواد غذایی مناسب ندارن متروها و اتوبوس ها خیلی شلوغن و از طرفی هم سرعت واکسیناسیون تو ایران خیلی کنده
وقتی به جای واردات واکسن های مطمئن و واکسیناسیون گسترده مردم هر روز وعده ساخت واکسن داخلی را الکی به مردم میدی بهتر از اینهم نمیشه آقای دکتر.....
جدی خجالت نمیکشید؟
اصلا مهم نیست وقتی به حرفت گوش نمیکنن استعفا بده برادر تا بیشتر از این به التماس نیفتی
پاسخ ها
ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
امان از میز دوستی
نهایت بی تدبیری را اجرا کردند و انگار نه انگار
حالا دوباره روز از نو روزی از نو
اگه خیلی ناراحت از ویروس هستید.پس چرا مردم بیچاره تو صفروغن.الان هم تو صف برا یه دونه مرغ منجمد با این وضعیت باید باشن.پس اونجا تو صف کرونا نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
مرغ بماند. آقای وزیر چرا توی صف انسولین هستند؟
جناب وزیر کرونا با سفرنرفتن ورفتن ازبین نمیرود شاید مقطعی چندروزی امار کرونا ومرگ ومیرپایین بیاید ولی درمان کار نیست جناب وزیر کرونا با قسم حضرت عباس وسخنرانی وعجزوناله ونخریدن واکسن خارجی ومنع کردن ان بجز شیوع ومرگ ومیر بیشتر عایدی برای وزارت بهداشت وکشورندارد پس لطفا بجای مظلوم نمایی ولاپوشانی مدیریت خودت که نه تنها ازواکسن خارجی وامریکا دفاع نکردید بلکه درممنوعیت ان هم دخیل بودید جناب وزیر چطور میشود روسیه یک قرص اسپرین نمیتواند تولید کند واکسن اسپوتینک روسی موثر ولی واکسن امریکایی فایزر کشنده وغیرقابل اعتماد؟ جناب وزیر تا بحال درطول مدیریت وزارتی تو شده بیماری به داروخانه سطح کشور مراجعه کند مثلا برای شیمی درمانی بگوید فلان امپول ویا فلان قرص روسی میخواهم؟ قطعا خیرررررررررررر ولی داروهای امریکا نه تنها موثرترین داروی دنیا هستند بلکه ناب ترین دارو هم بشمار میرود اونوقت واکسن فایزر امریکایی اخ ولی روسی به به هست؟مقصر شماهستیدتا کی میخواهید ماهیانه 100/000دوز واکسن ازروسیه وارد کشور کنید؟ شماها نتوانستید حتی کادر درمان کشوررا واکسینه کنید اونوقت مردم باکدام حرف وعمل شما گوش بفرمان باشند؟ اقای وزیر میدانید با ورودماهی100/000دوزواکسن روسی سالیانه میشود1/200/000دوز پاسخگو شهر تهران نیست؟ چطور میخواهید تا پایان سال جامعه هدف را واکسینه کنید؟ با کدام واکسن؟ نکند واکسن ایرانی که اگر هم درکار باشد هنوز اثرش درمرحله اول انسانی هم اما وچرا دارد به این واکسن دارید مردم را وعده میدهید؟ ویا واکسنی که باارز نیمایی بخش خصوصی وارد کشور شود؟ بهرحال شماهم جزو یکی ازمقصران ممنوعیت واکسن هستید اگر کسانی درامر واکسن خارجی تخصص نداشتند شما که پزشک بودید چرازیربار رفتید جناب وزیر درمورد صف مرغ وگوشت این موضوع هست تا مردم درانتخابات شرکت نکنند ونه چک بزنند ونه چونه نامزد خودشون برود تو پاستور
تا سال ۱۵۰۰ با این روش واردات واکسن کشور واکسینه خواهد شد
تا کی به شعور مردم میخواهی توهین کنید
چرا راهها ی شهرها را نبستید
ایا در صف گوشت و مرغ ایستاده اید در این گرانیها تا شرمنده ی عروس و داماد نشوید
چرا همیشه مردم مقصر میدانید
چرا وزارتخانه ها با هم هماهنگ نیستند
با قسم و ایه دادن کدام کشور اداره میشود
راستی شما در ایران زندگی میکنید
...
منتظرید یه شهر نارنجی یا قرمز بشه بعد سفر بهش رو محدود کنید. چرا به مسافرها خدمات پزشکی ارائه میدید اونهارو با هزینه خودشون انتقال بدید به شهرشون
شما که میگفتی اروپایی ها از ما درخواست کمک و مشورت کردن نمکی جان پس چی شد؟
اولا مسئولی که میزش رو بیشتر از وجدان دوست داره باید بره خونه بشینه
دوما مسئولی که این دوست داشتن باعث می شه ترسوتر بشه باید ...
سوما
مسئولینی که مسافرت را ضروری دانستن و کرونا را تمام شده مثل آقای روحانی باید بیاد پاسخ بگه البته اگر نگه منم همین جمعه صبح فهمیدم کرونای انگلیسی خطرناک تره
چهارما
شما اقای وزیر چرا مردم رو فقط و فقط خطاب قرار می دهید
پنجما
آمریکا چقدر واکسیناسیه کرد؟
آمریکا هیچ، همین ترکیه
شما چقدر؟
۱۷۰ هزار دوز
ششما
کرونا به نفع شما هست
انگار مردم دوست دارن تو صف مرغ وایسن که ابنو میگی‌!
خوبه که ایمنی گله ای درست میشه و دیگه نمیخواد هزینه کنین برا مردم.
اتوبوس و قطارهای شلوغ مترو بدتر از سفر و مانند صف ارزاق ِِو همچنین مراسمات مختلف از جمله مراسمات مذهبی که هیچوقت جرأت انتقاد هم نداشتید
از کشورهای همسایه مثل افغانستان و تاجیکستان و....درخواست کمک (واکسن) بکنید به شما امیدی نیست
مگه مسئول و فرمانده ستاد نیستی خوب محکم ایستادگی میکردی قرنطینه میکردید کشور رو اینها نشات گرفته ار بی خردی خرد و کلان نهادهای تصمیم گیر هست و مثالهاش تو همه موارد قابل لمس و دیدن
چه فایده دارد که بودجه چه باشد حقوق باز نشستگان دانشگاهیان و....... از 20 میلیون تا 30 میلیون و....... تومان را افزایش دادید ولی بازنشستگان وزارت بهداشت را 500 تا یک میلیون تومان .چرا عدالت نیست چرا تبعیض است و..
واکسن بخرید
استعفا بده.
واکسن چه شد؟ایا باید ار غیب بیاید......................
ایکاش ایشان گوشه چشمی هم به مدافعان سلامت که در قالب تیم پزشک خانواده ، در روستاها و شهرهای زیر بیست هزارنفر متولی شناسایی ودرمان بیماران کرونایی هستند می داشتند و می گفتند چند درصد از امارهای تشخیص ودرمان بیماران کرونایی که کارشان به مراکز مراقبت های ویژه بیمارستانی شهرهای بزرگ نمی کشد ( مرهون تشخیص ودرمان بموقع انها است) توسط اعضای همین تیم ها تشخیص ، درمان، و مراقبت شده اند و چه تعداد ازمایش از افراد مرتبط با این افراد در منازل ویا مراکز اخذ شده ، و چرا یکسال است مطالبات معوق انها پرداخت نشده
هتل ها باز، مسافرخانه ها باز، حمل ونقل عمومی با هواپیما و قطار و اتوبوس آزاد، سینما و ورزشگاهها باز و ........ اولاً مردم به سفر نروید ثانیاً کرونا در هتل و قطار و ..... نیست، بلکه در فضای باز بوستانها است! 13 فروردین در خانه بمانید!!!! اینها مدیریت کرونا در ایران است و آخرین کشور دنیا در درصد واکسیناسیون هستیم. تحریمها کاغذ پاره و نعمت است!
آه، که باید شکسپیر را فرا آورد تا زانوی ادب زند پیش حضرت وزیر، و آگاه شود که در مونولوگ گویی، هملت و اتتلو را در محضر ایشان همی باید دو صد لنگ انداختن.
آقاي وزير التماسي لطفا به فكر توليد يا واردات واكسن باش، پس از يكسال هنوز اول خطيم و داريم جاده ميبنديم راستي از دستگاه كروناياب مستعان چه خبر
آهای مردم سنگدل، این قدر دل نازنین وزیر بهداشت را خون نکنید. وقتی ایشان یک سال است فریاد می زند که در هر حال تمام تقصیرها به گردن مردم است، گناهتان را بپذیرید.
13بدر در فضای باز را ممنوع کردید اما ازدحام در مترو و اتوبوس آزاد است!!!
دکترایشان که شوخی است، به ایشان کجا مدرک سیکل داده اند!؟
مملکتی که وزیر خارجه اش می گوید نقشش در سیاست خارجی صفر است، وزیر بهداشتش در اوج کرونا التماس می کند و نمی تواند تصمیم بگیرد سوال این است تصمیم گیرندگان واقعی در این کشور چه کسانی هستند؟
شما مردم برای یک مرغ تو صف نفرستید. برای 1400 ت مردم تو کرونا رها کردید. نمی خواهد ادعا دلسوز ها در بیاورید الان رفتم مرغ فت و فراوان شد
شما را به وجان قسم بیچاره وزیر بهداشت با دست خالی بدون بودجه کافی چکار باید بکند وقتی بودجه برای کالاهای اساسی ودارو هم وجود ندارد وزیر چکار بکند وگرنه بنده هم فردی از این کشور هستم نه دوست وزیر هستم خودمان چقدر مراقب خودمان هستیم
روز‌های سختی در پیش است/ گفتیم صف‌های طولانی تهیه ارزاق و سفر گرفتارمان می‌کند
دوصد گفتار چون نیم کردار نیست
دولت مردان چکار در مورد عدم بوجود آمدن صف انجام دادن که مردم به حرف آنها توجه کنند
ایشون وزیر بهداشت نیستن....
خودشون گفتن که مدیرکل مرده شور خونه هستن...
حالا چه اصراریه که شما و دولت و مجلس بهش لقب وزیر میدین خدا داند!!....
همش حرف حرف خسته شدیم از این ..... دوووولت فقط فکر درآمدرایی از کروناست با واردات دارو و جریمه و ......
همون اول کار 5 تومنو میزاشتین رو قیمت مرغ دیگه لازم نبود ارزاق ارزاق کنید
همه صف بود هم آبرو رفت هم گرون شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل