بازدید 4817

ورود خودروهای غیربومی به بندرعباس ممنوع است

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرهای بندرعباس و خمیر، ورود خودروهای پلاک غیربومی به این مناطق ممنوع است و مسافران باید این شهرستان ها را ترک کنند.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 01 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی رئوفی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با توجه به نارنجی شدن وضعیت شیوع کرونا در بندرعباس و خمیر، مسافرانی از این شهرستان ها باید ترک کنند و در غیر این صورت با جرائم سنگین از سوی پلیس راهور مواجه خواهند شد.

وی بیان داشت: در شهرستان های‌ بندرعباس و بندرخمیر، مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند و سایر مشاغل سطح یک و ۲ باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان اظهارداشت :همچنین در این شهرستان‌ ها، اداره های ارائه ‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۲ سوم کارکنان خود و در سایر اداره ها، ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

رئوفی ادامه داد: سایر شهرستان‌های هرمزگان نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند که در این شهرستان‌ها، فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: کارکنان اداره های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر اداره ها ارائه خدمات با حضور ۲ سوم کارکنان انجام خواهد شد.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروها در تمامی شهرستان های استان، از ساعت ۲۲ تا سه بامداد، اعمال می‌شود.

رئوفی اظهارداشت: باتوجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین روز طبیعت، تجمع در پارک ها، بوستان ها و سواحل ممنوع است و به طور جدی از مردم هرمزگان می‌خواهیم برای کمک به کاهش ابتلا به کرونا، در این روز در خانه بمانند.

وی بیان داشت: مردم هرمزگان، همان طور که تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند، همچنان با توجه به خطر جدی ویروس کرونا، با جدیت و برای پیشگیری از این بیماری تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و اجتماعی و خودداری از هرگونه تجمع و مراسم‌های عروسی، ختم، دورهمی و مهمانی را رعایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی