بازدید 14071
۶

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفتم فروردین ۱۴۰۰/ جان باختن ۸۵ بیمار دیگر

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۱۲۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۹۲۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 27 March 2021
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۸۴۶ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۸۱۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۹۲۳ تن رسید.
 
وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۲ هزار و ۳۰۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۱۱۴ تن بهبود یافته‌اند.
 
لاری افزود: ۳۹۲۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت شیوع بیماری در نقاط مختلف کشورمان گفت: ۲۳ شهرستان قرمز و ۴۴ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۸ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۲ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۶ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
از روزی که خرید واکسن به شکل گسترده ممنوع اعلام شد تعداد تلفات روزانه 2 رقمی شد. پس معلوم شد که مشکل اصلی واکسن کرونا بوده، نه ویروس کرونا!
نرخ مرگ در کشور 3.8 درصد است.میزان ابتلا 8000 در روز نفر است که با احتساب عدد 0.038 تعداد فوتی در کشور می بایست در حدود 300 نفر باشد. ارقام منتشر شده با هم همخوانی ندارند. خواهشمند است ارقام وافعی منتشر گردد تا میزان پیشگیری در جامعه افزایش یابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عدد سازی هست دیگه
ولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
قبول دارم آمار ممکنه مهندسی بشود ولی مساله که شما مطرح نموده اید اشتباه است
اون 3.8 مربوط به کل دوره است یعنی ابتلا نزدیک به دو ملیون و فوت شده ها حدود 60 هزار که نسبت کل فوتی ه به ابتلا 3.8 می باشد.
البته نقد شما در کل درسته زیراکه الان ظاهرن اوضاع خیییلی خوبه که از 8000 زیر صد فوتی داریم!!!!!!!!!!بهتره جدی نگیرید
خداروشکر اوضاع خوبه کرونا رو شکست دادیم ما الگویی برای کشورهای جهان هستیم
خداروشکرکرونابراي کنترل جمعيت خيلي خوبه زنده بادکرونا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار