بازدید 65703
مهدی تاج در انتخابات بعدی کنفدراسیون، نماینده ما نخواهد بود

فوتبال ایران با دایی، کیا و کریمی در پی کرسی‌های AFC / تدابیر تازه برای مقابله با دسیسه اعراب

ماجرای اخیر سلب میزبانی از تیم ملی و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و رای یکطرفه به سود عربستان و بحرین، که با سکوت مهدی تاج همراه شد، فوتبال ایران را از خواب و توهم خارج و ثابت کرد باید برای گرفتن حق‌مان در میان اعراب، تغییر تاکتیک بدهیم.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 26 March 2021

مهدی تاج، عضو فعلی هیات رییسه ای‌اف‌سی بعد از سکوت عجیبش در ماجرای اخیر سلب میزبانی، در انتخابات بعدی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نماینده ایران معرفی نخواهد شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ فوتبال ایران که طی ده سال اخیر، مدعی داشتن ارتباطات وسیع و نزدیک با سران فوتبال قاره و دنیا بود، به تازگی از این توهم و خواب خوش بیدار و متوجه وخامت شرایط خود شده است.

پس از اینکه سعیدلو معاون احمدی‌نژاد، با کنار گذاشتن محمد دادکان از صندلی هیات رییسه فوتبال آسیا، با خیال خام خود درصدد گرفتن جای وی برآمد، شکست خورد، علی کفاشیان و مهدی تاج با زیرکی خودشان را برای این کرسی مهم کاندیدا کردند و به منافع شخصی هم رسیدند؛ اما جایگاه آنها هیچ گاه به کمک فوتبال کشور نیامد و در بزنگاه های حساس همچون میزبانی های لیگ قهرمانان و مقدماتی جام جهانی و یا حتی برخی احکام مهم ای‌اف‌سی و مناقشه‌های سیاسی برخی کشورهای عربی علیه ایران، دست فدراسیون را در حنا گذاشتند.

فوتبال ایران با دایی، کیا و کریمی درپی کرسی‌های AFC / تدابیر تازه برای مقابله با دسیسه اعراب

دوره امتیازات بی‌مصرف شیخ سلمان برای حفظ تاج و کفاشیان

البته کسب جوایزی نظیر برترین فدراسیون قاره، که بررسی عملکرد و کارنامه‌ها نشان می‌دهد، چیزی جز یک تعارف و هدیه بی مصرف از سوی شیخ سلمان برای حمایت از روسای بی کفایت چند دوره اخیر نبوده، دستاوردهایی بود که در سیزده سال گذشته به دفعات کسب شد، ولی این القاب و عناوین دهان پر کن،  گرهی از مشکلات فوتبال مملکت نگشود و اداره این نهاد در نهایت با چندصدمیلیارد بدهی، قراردادهای افتضاح و پراز ایراد با برخی شرکت های مساله‌دار تبلیغاتی، نامشخص بودن درآمدهای کلیدی فدراسیون نظیر حق پخش و اسپانسر تیم های ملی و تناقض عجیب در آرای کمیته اخلاق و نقض فرمایشی اغلب آرای مهم توسط استیناف و ... دست به گریبان بود.

 

کلاه گشاد مربی درجه دو بلژیکی سر اصفهانی به اصطلاح زرنگ

فوتبال ایران در قرارداد استخدام مارک ویلموتس هم کلاه گشادی بر سرش رفت و مهدی تاج با یکه و تنها و بدون در جریان قراردادن اعضای هیات رییسه و یا مشورت گرفتن از کمیته های فني و حقوقی فدراسیون،  موجب غرامت نجومی کمرشکنی شد که امروز وبال گردن فدراسیون و کل فوتبال ایران شده است و بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده از زیر بار سنگین آن کمر راست کند.

ارتباطات تاج با شخص اینفانتینو در این زمینه هم به کاری نیامد و او حتی نتوانست توضیحات و ادله خود در ماجرای ترک تیم ملی از سوی یک مربی کلاهبردار خارجی را به گوش رئیس فیفا برساند و از او در رای صادره کمک بگیرد تا حداقل خودش و رفقای همراهش این گونه به منجلاب فرو نروند. 

جالب اینکه مناصب آسیایی و جهانی تاج و کفاشیان، حتی موجب وصول بخشی از طلب فوتبال ایران نزد کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی نیز نشد و این دو نهاد با شعار جدایی سیاست از فوتبال، تحریم های آمریکا را علیه کشورمان مو به مو به اجرا درآوردند و از همه دستورالعمل های سیاسی قدرت بزرگ تبعیت کردند.

 

وقتی فوتبال ایران از خواب خوش بیدار شد

سلب میزبانی در مقدماتی جام جهانی و تحمیل سفر تیم‌های ایرانی به عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، آخرین تیر سعودی ها بر قلب فوتبال ایران بود که رئیس بحرینی ای اف سی با اجرای آن، نشان داد، لبخندهایش به کفاشیان و تاج، تنها برای گرفتن رای ایران در انتخابات  AFC بوده و در آخرین ضربه به فوتبال کشورمان، چیزی کم نگذاشت.

فوتبال ایران فریب اختلافات خانوادگی اعراب در رقابت بر سر کسب کرسی اول فوتبال آسیا را خورد و البته در این میان، اهدای رای به شیخ سلمان، برای تاج و کفاشیان نان و آب خوبی در پی داشت. پروازهای فرست کلاس به‌ عنوان نایب رئیس AFC و حقوق دلاری که گفته می‌شود، بدون احتساب پاداش‌ها و حق ماموریت ها و هزینه سفر و هتل های پنج ستاره، سالانه به بیش از ۱۰۰هزار دلار می‌رسد.

فوتبال ایران با دایی، کیا و کریمی درپی کرسی‌های AFC / تدابیر تازه برای مقابله با دسیسه اعراب

هنوز آبروریزی پس دادن ساعت لاکچری رولکس که کفاشیان از بلاتر هدیه گرفته بود، فراموش نشده است. 

 

عزیزی خادم این ساختمان کهنه را فرو می‌ریزد؟

با همه این اوصاف، حالا فدراسیون جدید، می‌خواهد راهش را از دو رئیس پیشین جدا کند و در نخستین گام، کارها را به دست کاردان و پست ها را به دست صاحبش بسپارد تا دیگر شاهد جلوس یک مدیر بازنشسته بدون مدرک تحصیلی بر صدر کمیته تیم های ملی تنها به خاطر رفاقت دیرینه با رئیس فدراسیون نباشیم.

قرار است به جای سفر پنهانی و تصمیم انفرادی برای گزینش سرمربی تیم ملی، بزرگان فوتبال کشور دور میز بنشینند و کارنامه و نرخ پیشنهادی سرمربیان نامدار را مرور کنند تا کلاهی که تاج بر سر فدراسیون و کشور گذاشت، دوباره سرمان نرود.

خبر رسیده که عزیزی خادم در بدو ورود به فدراسیون فوتبال قصد دارد، با استفاده از حسن شهرت ملی پوشان بازنشسته فوتبال ایران، کرسی های بین‌المللی برای فوتبال ایران به چنگ بیاورد.

گویا فدراسیون فوتبال قصد دارد از این پس حوزه تیم‌های ملی را به دست ملی پوشان سابق و نامدار گذشته بسپارد و لژیونرهایی که سابقه بازی در تیم های مطرح اروپایی داشتند، برای عضویت در کمیته های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل کمیته جوانان، کمیته توسعه و ... نامزد کرده و از آنها برای به دست آوردن کرسی در AFC حمایت کند.

علی دایی چهره ای است که در گذشته عضویت کمیته جوانان فیفا را در مقطع کوتاهی بر عهده داشته اما با رفتار دلسرد کننده فدراسیون، تاج دیگر آن پست را حفظ نکرد. او حالا گزینه نخست تمام فوتبال ایران برای نشان دادن توان فوتبال ایران در قاره است. یقینا اعتبار و وجهه او به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ آسیا می تواند فوتبال ما را از این اوضاع وخیمی که با منفعت طلبی دو چهره اصفهانی اسیرش شده‌ایم، نجات دهد.

فوتبال ایران با دایی، کیا و کریمی درپی کرسی‌های AFC / تدابیر تازه برای مقابله با دسیسه اعراب

علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برای ریاست و نایب رییسی فدراسیون فوتبال نامزد شده بودند و حالا اگر دعوت از آنها به همکاری با فدراسیون فوتبال اجرایی شود، می تواند یک اتفاق خوب برای فوتبال ملی ما باشد و سایر ستاره های فوتبال را هم به همکاری با فدراسیون سوق دهد.

مسلما پباده سازی تاکتیک جدید فدراسیون فوتبال در دیپلماسی خارجی‌اش، نیازمند زمان است و نمی توان عقب ماندگی فعلی را در یک بازه زمانی کوتاه جبران کرد؛ اما همین که گام نخست برای اصلاح رویه فرد محور سابق برداشته شود، خود اقدام مثبتی محسوب می‌شود. فراموش نکنیم که شیوخ سعودی نیز با وجود تمایل زیاد برای فتح تشکیلات فوتبال آسیا و هزینه های نجومی، چند سالی است که دنبال اجرای همین نقشه رفته اند و سامی جابر مهاجم سال های نه چندان دور خود را روانه ای اف سی کرده اند تا گام به گام، به راس هرم قدرت فوتبال قاره و حتی جهان نزدیک شوند.

نویسنده: مجید کوهستانی 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۳
ربطی به مهدی تاج ندارد.حق پخش تلوزیونی .امکانات استادیوم ها نبود هتل و حمل و نقل مناسب و تبعیض در ورود تماشاگران و ..‌‌‌.همه باعث سلب میزبانی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
این چرتو پرتا رو بشنو و باور نکن!!!
یعنی عربستان توی جنگ با یمن و دشمن ما برای ما امنه و ما باید اونجا بازی کنیم! و حق اعتراض نداریم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
ساعت خواب
باز که دنبال نخود سیاه می گردی
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
آره اصلا هیچی به تاج و دارو دسته ش ربطی نداره..نه اون رسوایی تو واگذاری تبلیغات دور زمین به شرکتی که سودشرکت از سود فدراسیون بیشتر بود نه این رسوایی میلیاردی قرارداد با مربی درجه دو...
حالا چه عجله اییه صبر می کردین یه کم.
دسيسه هاي داخلي بيشتر از دسيسه اعرابه.!
با علي كريمي تو خونه خودش فدراسيون فوتبال چه رفتاري كرديد حالا ميگيد بره سراغ AFC.!
چه اصراری به تکرار واژه اصفهانی در این‌گزارش هست؟ آیا مدیران بی کفایت از شهرهای دیگر نداریم؟ در آن گزارشها هم به مدیر بی کفایت با پسوند شهر اشاره می شود؟ دوره این اظهارنظرهای دوزاری گذشته.
پاسخ ها
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
آخه تاج اصفهانیه ....
عیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
اصفهان بهترین مدیرها را تحویل کشور داده و بنظر میرسد نویسنده زیاده از حد و از روی قصد به واژه اصفهانی تاکید دارد.
اشتباه نشود بنده اصفهانی نیستم.
آقاي تاج فقط وقتي كه با پول مردم مربي استخدام مي كنه ، كلاه ميلياردي سرش ميره وگرنه وقتي بخواد براي خودش يك خودرو بخره به هزار تا وكيل و نمايندگي سر ميزنه تا نكنه صد تومن گرون تر نخره !!!!
البته اگر حسودان داخلی و دشمنان خارجی بگذارند.ما برای شهریار آقا مهدی و علی آقا آرزوی موفقیت می کنیم.خدت پشت و پنهاشان
امیدوارم موفق باشن کاش از توان افراد توانا و پاکدستی مثل آقای دادکان هم استفاده کنن
اونا احمق نیستن وارد بازی جدید فدراسیوپ بشن
هیچگونه پست وسمتی درفدراسیون یا وزارت ورزش بهشون نمیدیدپس چگونه انتظارداریدمگراین سه نفرشعبده بازهستند؟؟
همه جا خوب و بد داره اما اصفهانیا شرافتا هر جا پا گذاشتن خراب کردن مملکت رو اما آباد کردن جیب خودشون رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
از زمان جنگ کشور رو اصفهانیا می‌چرخاندند با تدبیر و فرماندهانی چون شهید خرازی شهید همت شهید ردانی پور شهید آقابابایی شهید کاظمی و خیلی‌ها دیگه که اگه نبودند معلوم نبود چی میشد و الآنم بازم اصفهانیا امنیت کشور رو دارند که همه مردم راحت دارند سفر میکنند و خواب خوش میزند فرمانده ناجا سردار اشتری سردار رادان و باقی فرماندهان ارشد همگی اصفهانی هستند پس اگه اصفهانی‌ها نبودند مملکت خراب میشد اگه فرماندهان شهید اصفهانی نبودند الان باید برا حزب بعث صدام و خیلی کشورهای دیگه دلا و راست میشدید پس شرافتا نظر بیشرفی ندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
همینکه شرافتت را گرو این صحبت بی ارزش گذلشتی معلومه چه انسان با شرفی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
هر جا بد و خوب داره دنبال سهم خواهی هم نباشید اصفهانی محترم همه مردم ایران هم برای جنگ از جان و مال خود گذشتند دنبال مصادره نباشید دفاع از وطن و ناموس وظیفه است چه از لحاظ شرعی و چه انسانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
خدایا این مملکت و مخصوصا استانهای جنوبی مثل چهارمحال و بختیاری و خوزستان را از دست این قوم نجات بده بخدا از دست این اصفهانیا همه دارن ضجر میکشن این قوم در تمام تصمیمات منافع قومی بختیاری ها رو هدف قرار داده و بسمت خودش کشانده است سهراب مرادی رو با کم کردن امکانات چهارمحال و عامدانه تاراج منابع این استان به اصفهان کشانده و الان بعنوان ورزشکار اصفهانی معرفی میکند گز بلداجی و اب این ثروت ملی را که واقعا گفتنش یک روضه بلند بالاس
عزیز اینقدر ناسیونالیستی حرف نزن وقتی میگی فلان ریس اصفهانی زرنگ و از لفض اصفهانی استفاده میکنی این یعنی خراب کردن همه ی مردمان اون منطقه آیا تا به حال ریس جمهورهای ... یا وزیرهای ... تهرانی یا شهرهای دیگر نداشتیم آیا برای آنها هم از لفظ شهرشان پشت بند فامیلشان استفاده میکردیم پس یکم وجدان داشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
والا فعلا سمنانیا دارن همه رو نابود میکنن
وقتی دارید سر خودتون هم کلاه میگذارید چه انتظاری از کنفدراسیون دارید به زنان حق ورود به ورزشگاه را میدهید ولی زنان خارجی و چند نفر که دستچین شدن . تمام کنترل روی سیستم باشگاه ها است ولی در ظاهر نیست و صدها ظاهر بازی دیگه به مردم خود اعتماد ندارید چطور کنفدراسیون به شما اعتماد کند
اقای مجید کوهستانی کاش یکروز تاج مصاحبه کند و اعلام کند که چه هیزم تری به شما و عوامل تابناک فروخته است که در هر دو هفته بیکبار تاج را کلاهبردار ، منفعت طلب و ... قلمداد میکنید /. اگر بر گفته های خود ایمان دارید و مدارک لازم برای ادعاهای خود دارید چرا شکایت نمیکند . و اگر مدارک ندارید از نظر اخلاق حرفه ای چه توجیهی بر اراجیف خود دارید . من تاج را نه دیده ام و نه ارتباطی با ایشان دارم ولی اینکه تاج به حرف های شما عکس العمل نشان نمیدهد دلیل بر پختگی و ادب ایشان و دلیل بر غیر حرفه ای و خامی شماست. و کاش یکروزی معلوم شود که شما و شخص نگارنده بر علیه تاج از کجا ضربه و زیان دیده است که اینگونه کینه به دل نگهداشته . و حتی حاظر شده در اثر خامی و غیر حرفه ای بود چندین بار اصفهانی و اصفهانی ها را پیش کشده است . شاید ایندفعه اصفهانی ها جوابی در خور شما بدهند .
خودتونو به در و دیوار نکوبید
اگه میزبانی به ایران نمیدن به دلیل نبود ساده ترین زیر ساختها مثل ورزشگاه .عدم وجود فرهنگ مناسب برخورد با خارجیها پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی نبود امکانات تشخیص سریع کرونا و وجود تحریمها که مانع از نقل و انتقال پول میشه
ادرس غلط به مردم ندید afcبا کسی پدرکشتگی نداره تا الان هم اگه میبانی میداد به خاطر هجوم هوادارن به ورزشگاهها و جذاب شدن بازیها بود
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
با سلام
یه سوالی داشتم شما که می فرمائید این مشکلات هست چرا قبل از این به این مورداشاره نشده بود و این های ما در لیگ قهرمانان تو زمین خودشون بازی می کردن؟
چه اصراری به گفتن واژه اصفهانی بودن در گزارش است . استان وشهر چه ربطی به گزارش دادن داره . مدیران اصفهانی در طول تاریخ ثابت کردند که بهترینند در ضمن بیشترین شهید هم از اصفهان است که شما نویسنده الان نشستی و مدام از واژه اصفهانی استفاده می کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
جونه خودت یه کم فیتیله رابکش پایین. اصفهانیا؟
دایی و کیا چرا کراوات زدند؟ به دستور آقای دکتر ولایتی، باید لنگ به دور کمر می بستند ! دروغ میگم؟
اگه قدرت دست ما بود میشد اقتدار حالا که دست عرب هاست میشه دسیسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
گل گفتی
شرم تابناک با این محتوایی که منتشر کردی.....
به اون نویسنده بگو اصفهان 25 هزار شهید داد...
کلی سردار و امیر داشته....
ما دزد تو این مملکت از همه جا داریم از مشهد .....
ا خوزستان .....
از کرمان ...... از یزد.....
از سمنان.........
مثلا فکر کردی این سه تا فکل کراواتی پولکی خیلی به جمهوری اسلامی عرق دارن؟ ته قضیه اینه که با فرست کلاس برن و بیان و با کراوات تو جلسات عکس بگیرن و از سیستم مملکت انتقاد کنند! زبان انگلیسی هم که در حد خیابانی خدایی خبرنگار اینقدر مجیز گوی ۳تا فوتبالیست فسیل آخه!
نویسنده شعور ندارد از لفظ های خاص اصفهانی و.. استفاده نکند.این ها رییسان تهرانی داشتن
من لر هستم افراد زیادی از قوم ما از بزرگان ایران در هر رده هستند .از طرفی افراد فاسدی مثل خاوری هم داریم.در بین همه اقوام افراد فاسد هست و این مسأله خاص اصفهان نیست.سیستم اداری فاسد ایران به افرادی ک دنبال فساد هستند امکان آن را می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
درود به شرفت
چرا به این سه نفر برای ریاست فدراسیون استفاده نشد؟
با فراخواندن تا از ای اف سی به کشور و عزل از سمت، باید توسط فدراسیون جدید فوتبال به چنگال عدالت سپرده شود. باید تمامی درامد‌‌های دلاریش را بعنوان بخشی از غرامت به فدراسیون پرداخت کند.
فوتبال ما هر چی بدبختی و بیچاره گی کشیده و هرچی خاکبرسر شده تو این سالها هرچی توهین و تحقیر شنیده فقط و فقط به خاطر بی لیاقتیه این ۳ تا اصفهانی یعنی کفاشیان، تاج و ساکت هست که مثل زالو شیره جون فوتبال این مملکتو کشیدن و خودشونو منتر این عربها کردن ، از قوه قضاییه خواهش میکنم تاوان تمام این همه دزدی و اختلاص خصوصا غرامت ویلموتس رو از این سه بگیرن ....
فدراسیون فوتبال تاموقعی که فوتبالی نباشه موفق نیست.
فوتبال و بدن به دست فوتبالیها و برن کنار همه چی درس میشه
مگه میشه یه پشت میز بشین و اورد دروازبان کرد
یا یه معلم از مدرسه برداری بزاری بانک کار کنه
یا یه استاد برق کار بیاری بچه ها درس بده
بابا بزارید فوتبال رو خود فوتبالیها بچرخونن
چه ربطی به اعراب داره یه نگاهی به ورزشگاهها و زمیناتون بندازید بعد قضاوت کنید خدایش قابل مقایسه با ورزشگاههای این کشورا نیست
تا همینجاشم که مملکت یکم سر پا مونده صدقه سر مالیاتی هستش که اصفهانیا پرداخت می‌کنند پس لطفا واژه اصفهانی اصفهانی را تکرار نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
عزیزم برو تحقیق کن بعد صحبت کن شما که بودجه سایر استان ها را هم برای اصفهان خرج می کنید شما جیب مارا نزن خیر نخواستیم
بایدتحقیق کرد دید این نویسنده کجا از اصفهانیا خورده که اینطوری مطلب نوشته،هیچکس مثل تاج به فوتبال اصفهان خیانت نکرد و تمامی قهرمانیا پرسپولیس تو دوره ایشون رقم خورد،به تهرانیا باج میداد که پستشو نگه داره.
بهترین فکر عزیزی خادم داره استفاده از بازیکنان شهرت وبین الملی فقط می تون جلوی کرسی این شیخ سلمان گرفت ودیگر رای دادن به او کار اشتباه بزرگی است
واژه اصفهانی رو خوب آمدی.
آقای کوهستانی محترم که نمی دانیم مال کدام کوهستانی! اینجا ایران است و اصفهانی و ترک و بلوچ نداریم همه هم وطنیم لطفا در کشور ایجاد شکاف نکنید همه جا خوب و بد داره و لطفا شهر ها را به جون هم نندازیم به امید تیم ملی ایران که از شمالی و جنوبی و ترک و بلوچ و فارس همه داخلش هستند و باعث افتخار کشورند
عزیزدل تاوقتی ک کشورهای عربی پول خرج میکنن بعیدب نظرمیرس حرف مادرآسیاحریدارداشته باشد.بعدش ساختارسخ افزاری فوتبال ماماطوری است که قدرت دفاع کردن راازماسلب کرده.البته بایدکاررابه کاردان دادتابدترازاین نشه
هموطن نگارنده این نامه!من گیلانیم ورشتی وبه وجب به وجب ایران عرق دارم،میخواستم بدانم هنگامی که یک تیم باشکاهی ازایران بازی بینالمللی داره حی تو بوق میدمید که نماینده ایرانه،تیم ایرانه،و....ویاتیم ملی مگه میگن دفاع ملوان توپ رادفع کردیافوروارد مشهدی....یاشهرهای دیگه یادت نره عابدزاده کجائیه،یااستادافتخاری،ویا خیلی از اساتید وبناهای تاریخی،پس هیچ وقت اصفهان ازایران جدانیست همانطورکه کردستان نیست واهواز وتمام شهرها،خلاصه اگه کلاهی سر کسی رفته تمام ملت ایران رفته،ویا مسئولی کلاه برداشته ،بنام مسئولی ازایران نوشته میشه!این حرفهای تفرقه افکنی را بذار کنار وخصومت شخصی را،زنده بادایران ما
نمیدونم بااصفهانی جماعت چه مشکلی داری کلاتابناک درمسئله اب وفوتبال وهرچی دیگه که مطلب میذاری جوری ازاصفهان بدمیگی که انگارپدرکشتگی بااصفهانیاداری .....
واقعا بسیار تاسف بار است که نگارنده این متن ، به مردم فهیم ، خداجوی و شهید پرور اصفهان بابیش از 23 هزار و پانصد نفر شهید ، توهین آشکار می کند و مسلما کسی که اینچنین لفاظی ها را درادبیات خود بیان می کند ، مسلما در زمان مدیریت آقای تاج یا ضربه ای ازجانب ایشان خورده و یا اینکه پست و منصبی را از وی دریغ نموده اند و کاملا این نوع حرف زدن ها ، نشان از کینه دارد و واقعا این رفتار آقای کوهستانی به دور از اخلاق حرفه ای است . انتظار عذرخواهی سریع و واضح را از مردم شریف اصفهان را از آقای کوهستانی دارد و همچنیمن پیگیری این موضوع از طرف نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی جهت جلوگیری از تکرار چنین توهین هایی .
یعنی مملکت ما اینقدر بی صاحب شده که یکنفر مثل مهدی تاج هر کاری که دلش خواست انجام بدهد و هیچ کاری هم نتوان کرد؟؟
به نظرم اول باید تاج را بخاطر خیانتی که کرده به دادگاه کشاند
تاج و کفاشیان در حضور چندین ساله خود در فدراسیون بی تدبیری های زیادی داشته اند و امروز نتیجه آنها را می بینیم.
اما کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با پیروی از استکبار وارد بازیهای سیاسی شد و کلیه حقوق فوتبال ایران را زیر پا گذاشت و متاسفانه مسئولین فدراسیون هم جواب در خور توجه به این اعمال ندادند ، باید فکر تدبیری نو کرد و این خرابه را بازسازی کرد
اگه همین اصفهانی‌ها نبودند در دوران دفاع مقدس این سایت باید برا حزب بعث صدام چای می‌ریخت فرماندهانی که با درایت فکر و تدبیر خودشون کشور رو نجات دادند شهید خرازی شهید همت شهید کاظمی شهید ردانی پور شهید آقابابایی و.... و الآنم فرماندهان ارشد نظامی اصفهانی مثل سردار اشتری سردار رادان سردار قربانی و...کاری کردند که مردم با خیال راحت به مسافرت میزند راحت تو خونه هامون می‌خوابیم راحت هزار کار دیگه میکنیم اگه اینا نبودند این سایت با تمام روساش الان نبودند که آنقدر راحت به مزخرفات و چرندیات متن بزاره
جالبه که در انتخابات فدراسیون فوتبال دیدیم که با علی کریمی چیکار کردن!
مگر اینکه جوامع بین الملی قدر بزرگان فوتبال ما رو بدونن!
مافیا آفای ساکت در ایران قوی ولی در آسیا عواملی ندارد .
مقاله نوشته شده کاملا رنگ و بودی نژادپرستی داره که تاکید نویسنده روی کلمه اصفهانی و زرنگ و از این دست کلمه ها،به طور واضح گویای این مسئله هست
متاسفم برای اون فرد یا افرادی که به نوعی این نژادپرستی را تایید کردن
پرواضحه که نویسنده مقاله و روسای ایشون کینه و حسادتی ابدی در قلبشون قطعا به دلایل مادی و دنیوی و بی ارزش همچون این مقاله از اصفهان دارن
سربلندی اصفهان و اصفهانی نیاز به اثبات برای هیچ انسان منصف و اخلاق مدار و باشعوری نداره که بارزترینش را همه در ۸ سال دفاع دیدن
ای کاش از حقوق چیزی میدونستم تا نویسنده این مقاله و روسایش را که تایید بازنشر این مقاله را دادن در دادگاه جوابگوی این نژادپرستیشون بکنم
امیدوارم کسی پیدا بشه که این کار را انجام بده تا بدعت این کار گذاشته نشه و ایران و ایرانی در مقابل هم قرار داده نشن
یادمان نمی رود که سلسه بی کفایت وتن پرور قاجاریه از تبار ترکها بودند که قسمت زیادی از سرزمین ایران را به خاطر عیاشیها وبی کفایتیهایشان به باد دادند . وصد البته این اصفهانیها بودند که در دفاع مقدس پیشاپیش تمام اقوام ایرانی جزو خط شکنها با بیشترین شهید هستند . لرها هم گلی به سر این مملکت نزدند .... در دولتهای نهم ودهم اکثر مدیران اصلی کشور از لرها وترکها بودند که دستاوردشان تحریمهای کمرشکن بود .
ایرادآقای تاج وامثالهم این نیست که مال کجای ایران هستند!ایرادازاینه که مدیرانقلابی می گذاریم سرکارواوهم انقلابی عمل میکندنه ورزشی!!
ایران هیچ وقت توafc قدرتمند نمیشه چون اونجا عرب ها پشت هم میگیرن هر کسی بخواد رییس بشه فرقی نداره
همه اش به چونه زدن و اعمال نفوذ نیست. باید امکانات و زیرساخت هم داشت. وقتی حتی تراکنش بانکی هم مساله است چه توقعی از ای اف سی دارید؟
مردم گول این حرفهای مضخرف را نخورید . تاریخ در مورد اینها قضاوت میکند .
تاج و دایی و مهدوی کیا و ...... کاری ازشون بر نمی اید مشکل در جای دیگر است و کار دست شخص دیگر. این جقله ها هم سعی در کشاندن موضوع به موضوعات انحرافی است....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر