بازدید 2400

گلايه‌هایی پس از به کما رفتن پدر قهرمان

خدا را شكر مي‌كنم كه احتياج مالي به كسي پيدا نكرده‌ايم. پيش از مسابقات جهاني 1961 يوكوهاما، پدرم عرب را شكست داد تا به مصاف صنعتكاران برود؛ اما زمان مسابقه روي تشك رفت و دست صنعتكاران را به نشانه برنده بالا برد تا او راهي جهاني شود. اگر اين اتفاق نمي‌افتاد شايد صنعتكاران جايگاه امروزش را نداشت. زمان گله خانواده‌ام از او بيشتر مي‌شود كه پدرم خودش با او تماس گرفت و گفت بيا همديگر را ببينيم شايد اين آخرين ديدارمان باشد؛ اما باز هم از صنعتكاران خبري نشد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶ 14 June 2010
فرزند مصطفي تاجيك بعد از به كما رفتن نفر چهارم كشتي المپيك 1960 رم، از دوستان و هم‌تيمي‌هاي سابق پدرش گلايه كرد.

به گزارش فارس، مصطفي تاجيك كه مدت‌ها از ناحيه قلب و ريه احساس ناراحتي مي‌كرد، از شنبه شب در پي از كار افتادن كليه‌اش به كما رفت. او اكنون در بخش ICU بيمارستان كيان بستري است.
براي اطلاع از وضعيت اين پيشكسوت 79 ساله كشتي، با فرزندش تماس گرفتيم.

وي با تاكيد بر اينكه دست پدرش با وجود مشكلات مالي فراوان هيچ‌گاه نزد كسي دراز نشده، از بي‌توجهي دوستان و هم‌تيمي‌هاي پدرش گلايه كرده و گفت: كاري به فدراسيون ندارم كه كاري انجام داده و يا نداده؛ اما از دوستان پدرم انتظار داشتيم حضوري و يا حداقل تلفني جوياي احوال او شوند. اين خودش يك دلگرمي براي ما و او بود.

مهران تاجيك ادامه داد: خدا را شكر مي‌كنم كه احتياج مالي به كسي پيدا نكرده‌ايم. پيش از مسابقات جهاني 1961 يوكوهاما، پدرم عرب را شكست داد تا به مصاف صنعتكاران برود؛ اما زمان مسابقه روي تشك رفت و دست صنعتكاران را به نشانه برنده بالا برد تا او راهي جهاني شود. اگر اين اتفاق نمي‌افتاد شايد صنعتكاران جايگاه امروزش را نداشت. زمان گله خانواده‌ام از او بيشتر مي‌شود كه پدرم خودش با او تماس گرفت و گفت بيا همديگر را ببينيم شايد اين آخرين ديدارمان باشد؛ اما باز هم از صنعتكاران خبري نشد.

فرزند اين پيشكسوت كشتي گفت: اگر نايب‌رئيس فدراسيون مشغله‌هاي زيادي دارد باز هم مي‌توانست وقت اندكي را به ملاقات پدرم اختصاص دهد. پدرم هميشه چشم به راه دوستانش بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی