بازدید 17671

دختري در تله 4 شيطان‌صفت

کد خبر: ۱۰۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۱۱ 14 June 2010
دو عضو يك شبكه شيطاني، كه پس از ربودن و انتقال دختر جوان به خانه قديمي او را تحت آزار و اذيت قرار داده بودند در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار ما، نوزدهم ارديبهشت دختر جواني مضطرب به اداره آگاهي رفت و از جنايت سياه چهار شيطان‌صفت خبر داد.«كتايون» 19 ساله اظهار داشت: ديروز ساعت هفت عصر در فلكه پنجم فرديس كرج منتظر تاكسي بودم كه سه پسر جوان با يك خودروي پيكان مقابلم توقف كردند. وقتي سوار خودروي آنها نشدم دو تن از سرنشينان پيكان به زور مرا سوار كرده و ضمن تهديد اعلام كردند در صورت سر و صدا خفه‌ام مي‌كنند. آنها سپس مرا به خانه‌اي قديمي در همان نزديكی كشانده و با همدستي يك نفر ديگر مرا تحت آزار و اذيت قرار دادند.

بعد هم در محله‌اي خلوت از خودرو بيرونم انداخته و گريختند.پس از اين شكايت، پرونده براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران در نخستين گام با كمك شاكي به چهره‌نگاري رايانه‌اي از مجرمان پرداخته و براي شناسايي هويت تبهكاران به تجسس پرداختند تا اين‌كه پس از چند روز تعقيب و مراقبت خانه مورد نظر را شناسايي و مالكش را دستگير كردند. «سامان» پس از انتقال به اداره آگاهي منكر اطلاع از جنايت سياه شد اما وقتي از سوي شاكي شناسايي شد لب به اعتراف گشود و به كارآگاهان گفت: روز حادثه سه تن از دوستانم به نام‌هاي «ميلاد»، «بهمن» و «اميد» دختر جوان را به خانه‌ام آورده و تحت آزار و اذيت قرار دادند اما من هيچ نقشي در اين ماجرا نداشتم. ضمن اين‌كه اگر مي‌دانستم او را ربوده‌اند به هيچ عنوان اجازه نمي‌دادم دختر جوان را به خانه‌ام بياورند.

بدين ترتيت با شناسايي سه شيطان‌صفت ديگر مأموران راهي خانه آنها شدند اما متهمان كه پليس را در تعقيب خود مي‌ديدند به محلي نامشخص گريخته بودند. با اين وجود كارآگاهان يكي ديگر از اعضاي شبكه - ميلاد - را نيز پس از يك ماه فرار در فرديس شناسايي كردند كه او در بازجويي‌ها منكر ادعاهاي دختر جوان شد.هم‌اكنون تحقيقات از «ميلاد» و «سامان» در اداره آگاهي ادامه دارد و تيمي از مأموران با دستور بازپرس پرونده دستگيري دو متهم فراري را در دستور كار دارند.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار