بازدید 6031

صعود چلسی و بایرن به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا

کد خبر: ۱۰۴۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ 18 March 2021

چلسی و بایرن مونیخ با پیروزی برابر اتلتیکومادرید و لاتزیو در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو دیدار باقی مانده یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار شد و تیم های چلسی و بایرن مونیخ به مرحله بعد صعود کردند. 

چلسی برابر اتلتیکومادرید قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. میزبان در نیمه نخست در دقیقه ۳۴ دروازه روخی بلانکو را باز کرد. حکیم زیاش با پاس تیمو ورنر این گل را به ثمر رساند. اتلتیکو در ۴۵ دقیقه نخست نتوانست دروازه تیم توخل را تهدید کند. 

در نیمه دوم یان اوبلاک دو بار دروازه‌شان را نجات داد و اجازه نداد چلسی به گل های بیشتری دست یابد. میزبان از هر موقعیت برای ضد حمله بهره می برد. اتلتیکو با وجود چند تغییر در ترکیب باز هم نتوانست کاری انجام دهد. در دقیقه ۸۱ استفان ساویچ اخراج شد تا کور سوی امید برای کامبک هم از بین برود. در وقت های اضافه چلسی در یک ضد حمله توسط امرسون به گل رسید. 

در دیگر بازی بایرن مونیخ به مصاف لاتزیو رفت و ۲ بر یک پیروز شد. روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. گل دوم میزبان را چوپو موتینگ در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. پارولو ۱۰ دقیقه بعد یکی از گل ها را جبران کرد اما این گل با توجه به نتیجه بازی رفت (پیروزی ۴ بر یک بایرن مونیخ) تاثیری نداشت و لاتزیو از این رقابت ها حذف شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل