بازدید 9503
۳

ضرب و شتم کادر درمان بیمارستان فاطمی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به خاطر تعداد زیاد مصدومین مراجعه کننده در یک زمان خاص به بیمارستان فاطمی اردبیل کادر درمان این بیمارستان دچار حواشی شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹ 18 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شهرام حبیب زاده در تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و نیز حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اردبیل اظهار کرد: متأسفانه تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال در استان اردبیل بیشتر بود و این موجب بروز برخی حواشی برای کادر درمان بیمارستان فاطمی اردبیل شد.

وی با بیان اینکه این حواشی به دنبال مراجعه همزمان چندین مصدوم چهارشنبه سوری رخ داده است، افزود: کادر درمان از زمان شیوع ویروس کرونا واقعاً تحت فشار هستند و انتظار داریم مراجعین به این موضوع توجه کنند.

مصدومیت ۶ نفر از کادر بیمارستان توسط همراهان مصدوم

به گزارش خبرگزاری مهر، در شب چهارشنبه آخر سال ۹۹ تعدادی از همراهان بیماری که به دنبال انفجار مواد محترقه و آسیب و سوختگی شدید به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده بود اقدام به ضرب و شتم و آسیب به کادر اورژانس بیمارستان کردند.

متأسفانه در این حادثه یک نفر پرستار خانم دچار پارگی پلک شده و پنج نفر شامل پرستار، راننده و نگهبان این بیمارستان توسط همراهان، مورد اصابت چاقو و ضرب و شتم شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
و تمام ، بیچاره پرسنل بدون حامی!!!
جامعه بیمار
واقعا كه بعضي ها وحشي اند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها