بازدید 7481

خرید دستگاه تصفیه آب اصل از تصفیه آسا

کد خبر: ۱۰۴۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 16 March 2021

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین تصمیم در جهت افرایش سلامت بدن انسان است. بیشترین ماده خوراکی که انسان در طول روز با آن سر و کار دارد آب آشامیدنی بوده و آب آلوده طبق سازمان جهانی بهداشت WHO سالانه بر اثر بیش از 900 بیماری ناشی از آب آشامیدنی آلوده باعث مرگ و میر هزاران نفر میگردد. از جمله مضرترین املاحی که در آب لوله کشی شهری محلول هستند میتوان به نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، کلر، سرب و... اشاره نمود که جزو نمک های آلوده به حساب می آیند. بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا، سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis system  است که توانایی حذف املاح سرطانزا موجود در آب حتی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد و در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی میتوان از سیستم های اسمز معکوس و الترافیلتراسیون انتخاب و خرید کرد.

شرکت تصفیه آسا معتبرترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران با بهترین قیمت بوده که با ارائه تضمین قیمت در کنار کیفیت درجه یک، به عرضه آب تصفیه کن اصل و اورجینال تایوانی پرداخته و خدمات ارزنده ای همچون امکان خرید قسطی دستگاه تصفیه آب خانگی، خدمات نصب و ارسال رایگان، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته را ارائه مینمایند. پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا با کارشناسان فروش شرکت شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب اصل از تصفیه آسا

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

شرکت دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا عرضه کننده انواع آب تصفیه کن تایوانی اصل نظیر برندهای معتبر همچون مینروا تایوان Minerva در ایران است. بدون شک معروف ترین دستگاه از میان برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی، تصفیه آب تایوانی اصل مینروا Minerva است که دارای نماد اصالت جهت تشخیص دستگاه اصلی، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر است. از انواع دیگر برندهایی که شرکت تصفیه آسا نمایندگی فروش آنها در ایران است میتوان به آب تصفیه کن سی سی کا cck، تصفیه آب سافت واتر Soft Water، تصفیه آب آکوا کلر Aqua Clear اشاره نمود که مونتاژ ایران میباشند و خب طبیعتا کیفیت کمتری نسبت به مینروا تایوان دارند. از مزایای خرید آب تصفیه کن تایوانی اصل میتوان به کیفیت درجه یک قطعات و فیلترهای گیاهی دستگاه اشاره نمود.

مینروا از میان بیش از 60 الی 70 مارک موجود در بازار و مراکز فروش تصفیه آب، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میگردد که در چهار مدل اصلی هشت مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز، هفت مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی، شش مرحله ای معدنی ساز و هشت مرحله ای لامپ یو وی دار فرابنفش مناسب آب چاه خانگی در بازار ایران عرضه و توسط نمایندگی انحصاری تصفیه آسا به فروش میرسد. در ادامه به قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی میپردازیم.

خرید دستگاه تصفیه آب اصل از تصفیه آسا

قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا

از آنجایی که انواع مدل های دستگاه مینروا Minerva تایوانی اصل بوده، از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میشود و دارای نماد اصالت محصول میباشند طبیعتا به نسبت دستگاه های ارزان قیمت و بی کیفیت درجه دو و سه، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. با این حال شرکت تصفیه آسا، با عرضه انحصاری محصولات مینروا، علاوه بر گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات به شما عزیزان گارانتی قیمت نیز خواهد داد. از انواع مدل های مینروا میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • آب تصفیه کن 8 مرحله ای اکسیژن ساز آنتی باکتریال مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • تصفیه کننده آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • تصفیه کننده آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G
  • تصفیه کننده آب 8 مرحله ای فرابنفش لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV

قیمت آب تصفیه کن خانگی مینروا Minerva در سراسر ایران به صورت یکپارچه بوده و شما میتوانید با خیال راحت و بدون نیاز به دریافت استعلام قیمت از فروشگاه های معتبر تصفیه آب برند مینروا را خریداری نمایید. ضمن این که مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا، علاوه بر تضمین قیمت به شما امکان خرید اقساطی تصفیه آب خانگی و تخفیفات فروش ویژه مناسبت های مختلفی را ارائه مینماید که بعضا این تخفیفات تا 30 درصد از قیمت دستگاه های مینروا میکاهد.

همچنین شما میتوانید برای خرید دستگاه تصفیه آب مینروا با قیمت مناسب تر با چند تن از آشنایان خود اقدام به خرید نمایید. کارشناسان فروش تصفیه آسا در زمان ثبت سفارش اینترنتی، در صورتی که بیش از یک عدد دستگاه آب شیرین کن خریداری نمایید به شما تخفیفات ارزنده ای ارائه مینمایند.

علاوه بر تمام خدمات ذکر شده خدمتی دیگر نیز از شرکت تصفیه آسا به شما عزیزان ارائه میگردد و آن سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی به صورت رایگان دستگاه تصفیه آب مینروا در صورت معرفی ما و خرید دستگاه از طرف دوستان و آشنایان شما میباشد.

خرید دستگاه تصفیه آب اصل از تصفیه آسا

قیمت دستگاه تصفیه آب cck

آب تصفیه کن سی سی کا CCK، از دیگر برندهای معروف بازار ایران است که هم به صورت مونتاژ ایرانی، قطعات چینی و هم تایوانی در بازار عرضه و به فروش میرسد. سی سی کا در سیستم های اسمز معکوس و الترافیلتراسیون عرضه میشود که دستگاه های پمپ و مخزن دار و بدون پمپ و مخزن هستند. مدل های بدون پمپ و مخزن سی سی کا از 3 مرحله ای، 4 مرحله ای، 5 مرحله ای تا 8 مرحله ای تولید میشوند و مدل های پمپ و مخزن دار آن نیز از شش مرحله تا 8 مرحله میباشند.

کیفیت قطعات و فیلترهای سی سی کا هر چند به نسبت دستگاه مینروا پایین تر است با این حال رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK، هم از انواع مدل های مینروا پایین تر و ارزان قیمت تر است. قیمت تصفیه آب خانگی سی سی کی اورجینال از 2 میلیون و پانصد هزار تومان تا 5 میلیون تومان متغییر است و مدل های درجه دو سی سی کا نیز رنج قیمت بین یک میلیون و نیم الی دو میلیون و نیم دارند.

همچنین قیمت دستگاه بدون پمپ و مخزن الترافیلتراسیون سی سی کا نیز از 700 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان متغییر است. در دیجی کالا میتوانید انواع مدل های CCK عرضه شده توسط فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید.

قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر

برند سافت واتر نیز همانند سی سی کا در یک رده کیفیت و قیمت عرضه در مراکز فروش عرضه میشود و نسبتا دستگاه متوسط بازار ایران محسوب میگردد. هر دو برند سی سی کا و سافت واتر SOFT WATER، توسط شرکت معصومی عرضه میگردند. از مدل های معروف سافت واتر میتوان به مدل SW معدنی ساز 6 مرحله ای و مدل RO7_ORP یونیزه قلیایی ساز 7 مرحله ای و مدل RO8_OX اکسیژن ساز 8 مرحله ای سافت واتر اشاره نمود.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای سافت واتر از  1.800.000 تومان تا 2.500.000 تومان متغییر است. همچنین سافت واتر مدل های یو اف UF الترافیلتراسیون نیز دارد که بدون پمپ و مخزن عرضه میگردند و میتوان آنها را به عنوان پیش تصفیه برای حذف املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون و حذف کلر از آب آشامیدنی خریداری نمود. توجه نمایید که دستگاه های بدون پمپ و مخزن سافت واتر توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی را ندارند و املاح مضر ریز تا ابعاد 0,0001 میکرون را حذف نمیکنند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

از نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب میتوان به دارا بودن نماد اصالت محصول اشاره نمود. دستگاه های نظیر مینروا که اصل و اورجینال هستند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF بوده و مواردی جهت تشخیص مدلهای اصلی از تقلبی دارند که توسط کارشناسان و مشاورین فروش تصفیه آسا این موارد قبل از خرید دستگاه به شما ارائه خواهند شد.

کیفیت ممبران اسمز معکوس موجود روی دستگاه های زیر سینکی نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که میبایست در خرید دستگاه دقت نمایید. ممبران های موجود در پک دستگاه های مینروا Minerva، سیزده لایه ریزبافت بوده و هولوگرام آنها نیز رنگی است. ممبران های 13 لایه توانایی قدرتمندی در تصفیه ی آب آشامیدنی دارند و املاح ریز و بسیار مضر موجود در آب آلوده لوله کشی شهری را به پساب فاضلاب هدایت مینمایند. مارک فیلمتک Filmtec از مارکهای درجه یک ممبران بازار است.

اتصالات موجود روی دستگاه نیز میبایست کوئیک فیتینگ یعنی به صورت فشاری خودکار باشد تا آب بندی دستگاه به درستی انجام گردد. برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید با کارشناسان تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب اصل از تصفیه آسا

مرکز فروش اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا مرکز معتبر فروش اینترنتی آب تصفیه کن خانگی در بازار ایران است که علاوه بر عرضه دستگاه های اصل تایوان، به خدمات تخصصی نظیر سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی نیز میپردازد. از خدمات ارزنده تصفیه آسا میتوان به گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، نصب و ارسال رایگان و امکان خرید اینترنتی قسطی دستگاه اشاره نمود. همچنین مشاورین فروش تصفیه آسا به صورت شبانه روزی امکان مشاوره جهت انتخاب دستگاه تصفیه آب طبق نیاز و بودجه مد نظر شما را دارند، گزینه های مناسب به شما معرفی شده و پرداخت شما نیز پس از نصب و تست آب آشامیدنی تصفیه شده انجام خواهد گرفت.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست