بازدید 9926
۱

جنگ لفظی سخنگوی استقلال با رییس پرسپولیس

کد خبر: ۱۰۴۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 15 March 2021

حجت نظری در رابطه با پرداخت‌های کمک‌های مردمی به باشگاه استقلال و اظهارنظر صدری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: اسماعیل خلیل‌زاده جدا از اینکه رئیس هیئت مدیره باشگاه بوده، مسئول اقتصادی باشگاه استقلال است و برنامه‌های خوبی را اتخاذ کرده‌ا و دنبال این است که به سرانجام برساند. امیدوارم در سال جدید شرایط اقتصادی و اوضاع برای استقلال بهتر از این شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به اظهارات صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس یادآور شد: از همکاران در هیئت مدیره رقیب تقاضا می‌کنیم به امور باشگاه‌های دیگر ورود نکنند و کار خودشان را درست انجام دهند. با درست کار انجام دادن باید نشان دهیم چه مسیری بهتر و چه رفتاری درست است. اگر ما به چاه نفت وصل بودیم، دنبال این نمی‌رفتیم که منابع لازم را تأمین کنیم. در مسئله کمک‌های هواداران، باشگاه ورود نکرده و هوادارانی بودند که دل‌شان برای باشگاه می‌سوخت و تصمیم گرفتند از حساب‌هایی که اعلام شده بود، کمک کنند. وقتی کمک‌های دلسوزانه را دیدیم، حمایت کردیم، چون خودمان را از جنس مردم می‌بینیم و نگاه‌مان مردمی است. تیم‌های مردمی با کمک مردم کارهای خودشان را انجام می‌دهند. یک زمان شرایط کرونایی نبود و خیلی از هواداران با خرید بلیت و رفتن به ورزشگاه کمک می‌کردند، اما الان از راه‌های دیگری کمک می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب اقای نظری. پرسپولیس ظرف چهار فصل گذشته چهار بار قهرمان لیگ ایران و دو بار نایب قهرمان اسیا شده. هم درامد ریالی داشته هم ارزی. شما تیم بی افتخار خودتان را حق ندارید با پرسپولیس کبیر مقایسه کنید باشگاه شما ظرف چند سال گذشته هیچ افتخاری در هیچ سطحی کسب نکرده ولی با کمال تعجب خریدهای میلیاردی هم داشته. پس مشخص میشود کدام باشگاه به چاه نفت وصل است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار