بازدید 6897

استقلال با خواسته ۶میلیاردتومانی دژاگه جا زد

کد خبر: ۱۰۴۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 15 March 2021

اشکان دژاگه، هافبک ناراضی تراکتور تبریز در لیست استقلال برای پیوستن به این تیم قرار دارد. به همین دلیل، باشگاه استقلال با این بازیکن مذاکراتی را انجام داده، اما درخواست‌های مالی ملی‌پوش پیشین فوتبال کشورمان فعلاً باعث عقب‌نشینی مدیران این باشگاه شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، دژاگه برای نیم‌فصل حضور در استقلال مبلغی حدود 200 تا 250 هزار یورو درخواست کرده است که مسئولان استقلال با این درخواست مخالفت کرده‌اند. باشگاه استقلال به دژاگه اعلام کرده است که تنها به صورت ریالی قرارداد امضا خواهد شد و مبلغ نیز باید پایین‌تر از رقم پیشنهادی او باشد، چرا که دژاگه سن و سال نسبتاً بالایی دارد و دلیل ندارد باشگاه در نقل‌وانتقالات هزینه زیادی داشته باشد.

دژاگه برای احیای خودش نیاز دارد در تیمی مثل استقلال خودی نشان دهد و با توجه به سن و سالش عجیب است که درخواست مالی زیادی به باشگاه خواهان خود می‌دهد.

قرار است بار دیگر مذاکرات بین استقلال و دژاگه امروز (دوشنبه) انجام شود و اگر این بازیکن خواسته‌های خود را کمتر کند، احتمال پیوستنش به استقلال زیاد خواهد بود، به خصوص اینکه باشگاه تراکتور با مشکلات مالی روبه‌رو شده است و به تازگی احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی با پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش راهی سپاهان شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل