بازدید 33405

قیمت آپارتمان در مناطق لوکس تهران

تحقیقات میدانی از وضعیت بازار خرید و فروش مسکن در مناطق لوکس (یک و سه) حاکی از آن است که بازار این مناطق در رکود قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 15 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از دنیای اقتصاد،  به گفته برخی از واسطه‎های ملکی فعال در این مناطق، به‌رغم اینکه پیش‌بینی‌ها از رونق نسبی در بازار خرید و فروش در شب عید حکایت داشت اما بازار دور از انتظارات پیش می‌رود.

بسیاری از بنگاه‌های معاملات ملکی در این مناطق بر این باورند یکی از مهم‌ترین دلایل بازار رکودی، مقاومت فروشندگان برای فروش ملک به‌واسطه کاهش نسبی قیمت‌ها طی ماه‌های گذشته است.

نتایج تحقیقات میدانی نشان می‌دهد، غالب فایل‌های ارائه شده برای فروش برای مالکانی است که قصد تبدیل به احسن ملک خود را دارند. افرادی که املاکی جهت سرمایه‌گذاری دارند، زیاد تمایلی برای فروش ندارند.

بررسی بازار خرید و فروش املاک در مناطق لوکس طی دو ماه گذشته، حاکی از افزایش نامحسوس معاملات در بهمن‌ماه بود اما به‌دلیل مقاومت فروشندگان این حجم از معاملات در حد انتظارات واسطه‌های ملکی نبوده است.

وضعیت قیمت‌ها نیز در این مناطق نشان می‌دهد، در آبان‌ماه به‌واسطه کاهش ریسک‌های اقتصادی و غیراقتصادی بازار در مناطق لوکس کمی افت کرد اما روند کاهشی خیلی کُند بود و طی حدود یک‌ماه گذشته تقریبا متوقف شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
عجب اوضاعیه، بعد ۴۲ سال گذشت از انقلاب، الان همچنان اختلاف طبقاتی وجود دارد و حتی این اختلاف طبقاتی شدیدتر و محسوس تر هم شده!!!!!!!!!!!!!! فقر در این کشور داره بیداد می‌کنه و هیچ مسئولب پاسخگو نیست. آیا آرمانهای انقلاب همین ها بوده؟؟؟؟؟؟؟ آیا بهت اهداف انقلاب بعد ۴۲ سال رسیدیم یا اینکه ساعت به ساعت داریم از این آرمانها و اهداف دور و دورتر میشیم؟؟؟؟؟
دلیلش چیست؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
دیگه کار به جای رسیده که باید فقط بگویم انشاالله این پول های حروم و گران فروشی های گسترده از گلویشان پایین نرود و به خدا واگذارشان کردیم
کی گفته ما فاصله طبقاتی داریم؟!
یکی با رایانه زندگیشو میگذرونه و یکی هم متری 110 میلیون برای یک خونه میده.....
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
رایانه! آخه
دربند متری 38؟ چی میزنی داداش؟
الهیه را خوب قیمت زدی. متری 85 هزار تومان! یعنی طرف پراید زیر پاشو بفروشه دوتا آپارتمان سیصد متری میتونه تو الهیه بخره!!!! البته قیمت واقعی همین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
تمام این قیمتها حباب و دستوری است برای اینکه یک عده سودهای کلان ببرند دقیقا حق با شماست خانه در تهران نباید بیشتر از متری 100 هزار تومن باشد اگر مدیریت درست و سالم در کشور بود الان با این ثروت ملی همه مردم در ایران باید یک خونه در شان خود میداشتند نه انکه 70 درصد مردم اجاره نشین باشن و در حال بچاره گی واواره گی
فاصله طبقاتی از گور خوابی تا خونه ده ها میلیاردی در شمال شهر
مهم نیست .
الان نگرانی ما شل حجابی خانمهاست
ملک 200-300درصد حباب قیمتی دارد و باید سقوط کند.
یکی از هزاران دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مستعضفان همینه ،و اینکه مثلا با دو سه سال کار حلال ک هیچ بلکه با چهل سال کار هم نمیتونه ی خونه 50 متری توی ی جای معمولی تهران بخره ،حالا نمیگیم جمهوری و صادقیه و ،،، مثلا جناح و ،،،، تازه دیگه خیار و گوجه و گوشت قرمز ک هیچ گوشت مرغ هم نمیتونن بخورن.
خیلی خوبه من ده سال پس انداز کنم میتونم یک متر تو اقدسیه بخرم.
اخه ما کجا بر یم یه خونه چهل متری هم نداریم.. کجایی خدا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل