بازدید 8040

نتانیاهو مانع از سفر «اشکنازی» به امارات شد

به دنبال لغو سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات، وی مانع از سفر وزیر خارجه خود به این کشور واقع در حاشیه جنوبی خلیج فارس شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰ 15 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران گزارش کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر وزیر خارجه این رژیم به امارات متحده عربی شده است.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل با مداخله مانع از سفر «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه این رژیم به امارات متحده عربی شد. اشکنازی به قصد ماموریت‌های جدید رژیم اسرائیل در امارات و امضای چندین معاهده دوجانبه به این کشور سفر کند.

این سفر قرار بود چند روز پس از سفر برنامه ریزی شده نخست وزیر طول بکشد که هفته گذشته به دلیل اختلاف نظر با اردن بر سر پرواز در حریم هوایی این کشور لغو شد.

این رسانه صهیونیستی به دلیل ممانعت نتانیاهو از سفر اشکنازی به امارات اشاره‌ای نکرده است.

بنیامین نتانیاهو صبح یکشنبه گفت که هفته گذشته به خاطر تهدید موشکی یمنی‌ها از پرواز او به مقصد امارات متحده عربی از طریق حریم هوایی عربستان سعودی ممانعت به عمل آمد.

طبق این گزارش، نتانیاهو در مصاحبه با شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم اعلام کرد که سفر هفته گذشته به امارات را به دلیل اختلاف با اردن لغو کرد چرا که اردن به طور موقت حریم هوایی خود را به روی پرواز هواپیمای او بست. به گفته او به دنبال بسته شدن حریم هوایی اردن، یک مسیر دیگر و جنوبی‌تر برای سفر به امارات متحده عربی وجود داشت، اما آن مسیر مشکلات خاص خودش را داشت.

نتانیاهو با اشاره تلویحی به حمله موشکی یمنی‌ها به متجاوزان عربستان سعودی تصریح کرد: «در آسمان عربستان سعودی هفته گذشته مشکلاتی وجود داشت.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان