بازدید 11131

۱۱ مصدوم در انفجار پاکدشت تهران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت گفت: به علت وقوع انفجار در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی ۸ واحدی در شهر پاکدشت، ۱۱ نفر از ساکنین این ساختمان مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 14 March 2021

به گزارش تابناک، احمد تاجیک روز یکشنبه به ایرنا گفت: ساعت ۴ و ۸ دقیقه بامداد امروز یکشنبه عوامل سازمان آتش‌نشانی از وقوع حادثه انفجار یک ساختمان مسکونی واقع در محله ۲۰ متری شهید غربا به آتشنشانی پاکدشت مطلع و بلافاصله گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند و با همکاری نیروهای هلال احمر حاضر در محل، عملیات آواربرداری از طبقه همکف این ساختمان آغاز شد.

وی گفت: در عملیات آواربرداری ۳ نفر مصدوم با میزان آسیب دیدگی بالا از طبقه همکف این ساختمان خارج شدند و توسط آمبولانس بلافاصه به مراکز درمانی منتقل شدند.

تاجیک افزود: ۸ مصدوم دیگر نیز که آسیب دیدگی کمتری داشتند برای درمان توسط عوامل اورژانس حاضر در محل، به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: به دلیل استحکام بالای این ساختمان، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و به دلیل سالم ماندن راه پله‌ها بسیاری از ساکنان طبقات بالایی این مجتمع مسکونی در لحظه اول وقوع حادثه از منزل خارج شدند.

مدیرعامل آتش نشانی پاکدشت افزود: پس از حدود ۳ ساعت آواربرداری و عملیات جستجو توسط گروه آنست (سگ‌های زنده یاب) هلال احمر، فرد جدیدی در زیر آوار پیدا نشد و با اعلام پایان عملیات آواربرداری، ساختمان مذکور تحویل عوامل انتظامی شد.

وی گفت: اگرچه شواهدی مبنی بر وجود مواد انفجاری در یکی از واحدهای طبقه اول یافت شد، اما علت اصلی وقوع این انفجار در حال بررسی است.

تاجیک افزود: این سومین حادثه انفجار در منزل مسکونی است که طی سال جاری در شهرستان پاکدشت روی داده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان