بازدید 18002
مالیات، تازه‌ترین طلبکار فوتبال ایران دنبال سهم خود از قرارداد ویلموتس است

عزیزی خادم زیر ویرانه‌های کاخ خیالی تاج؛ حساب فدراسیون ۵ستاره هم مسدود است

آوار ویرانه‌ای که تاج و هیات رییسه اش و همچنین بهاروند بر جای گذاشته اند، بسیار سنگین‌تر از آنی است که عزیزی خادم بتواند آن را جمع کرده و روی آن بنای تازه‌ای بسازد.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶ 14 March 2021

میراث مهدی تاج برای رئیس بعد از خودش بسیار خراب تر از آنی است که بشود در کوتاه مدت بهبودی در آن به وجود آورد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ خروارها بدهی به مربیان خارجی، داوران فوتبال، آژانس ها و باشگاه ها کم بود که مالیات هم از راه رسید و برای مجموعه ای که تا گلو در بدهی غرق است، صورتحساب باورنکردنی و نجومی صادر کرد.

در دومین هفته فعالیت عزیزی خادم و هیات رییسه جدید، خبر می‌رسد که حساب‌های فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی سنگین مالیاتی مسدود شده است؛ یعنی کوچکترین فعالیت مالی این فدراسیون با صدها کارمند و حقوق بگیر، متوقف شده است.

عزیزی خادم زیر ویرانه‌های کاخ خیالی تاج؛ حساب فدراسیون ۵ستاره هم مسدود است

ساختمان فدراسیون و دارایی‌های آن هم که چندی پیش با حکم دادگاه به سود شستا توقیف است، مشخص نیست بدهی ۲۰۰میلیاردی به ویلموتس چه زمانی از راه می‌رسد تا اندک موجودی ایران در حساب فیفا را هم بالا بکشد و لگد آخر را به جسم نیمه جان فوتبال ایران وارد سازد!

آوار ویرانه‌ای که تاج و هیات رییسه اش و همچنین بهاروند بر جای گذاشته اند، بسیار سنگین‌تر از آنی است که عزیزی خادم بتواند آن را تا نیمی از دوره ریاستش جمع کرده و روی آن بنای تازه‌ای بسازد.

فدراسیون فوتبال این روز‌ها در تولید حواشی خودکفا شده است، به گونه ای که پس از سلب میزبانی رقابت‌های آسیایی و مقدماتی جام جهانی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه‌ها و تیم ملی فوتبال ایران، حالا عزیزی خادم و مدیران فدراسیون فوتبال با چالش بزرگ دیگری مواجه شده اند.

هیج اعتباری از تیم نخست آسیا در میادین بین المللی نمانده و ایران حتی توان دریافت حق میزبانی خودش در مصاف با یک کشور درجه سه و کوچک حاشیه جنوبی خلیج فارس را ندارد.

طبق شنیده‌ها، حساب‌های فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی سنگین مالیاتی مسدود شده است؛ دردسر تازه‌ای که می‌تواند هر مدیری را کلافه و بیهوش کند. گویا این مجموعه از اساس مدیریتی نداشته و به حال خود رها شده است.

حالا باید دید مدیران فدراسیون فوتبال این مشکل را چگونه حل خواهند کرد؟ آیا از اساس این مشکلات حل شدنی است؟ آیا می‌توان با دولت وارد مذاکره شد تا فوتبال ورشکسته مملکت را معاف از پرداخت این مالیات کند و رمق نهایی فوتبال کشور را که حقوقش توسط مجلس، دولت و صداوسیما تضییع شده، نستاند؟

فوتبال ایران اندازه پولی که خرج می‌کند، درآمد ندارد و معلوم نیست این مالیات‌ها از کجا سبز می‌شود؟ آیا اداره دارایی هم سهم خود از قرارداد هشت میلیون یورویی ویلموتس را می‌خواهد؟

آیا سوابق اقتصادی و تجاری عزیزی خادم در بنگاه‌های بزرگ مالی، از جمله لیزینگ یا پتروشیمی، به درد فدراسیون خواهد خورد و رئیس جدید می‌تواند در همین ابتدای راه با روابط فرادستی در دولت، فرصتی تازه برای نفس گرفتن فوتبال در این دریای متلاطم بحران‌ها بگیرد؟

نویسنده: صادق لودریچه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
از ریشه خرابه
میراث مهدی تاج برای رئیس بعد از خودش بسیار خراب تر از آنی است که بشود در کوتاه مد بهبودی در آن به وجود آورد.


نفرمایید

مدیر جهادی جناب آقای تاج خودش اهمیت داره نه کاری که انجام داده


مثل بقیه مدیران جهادی عموباقر، مموتی و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
نوادگان ما هم باید حتی تاوان این مدیران جهادی را تا نسلها بعد پس بدهند. تازه قراره اوس سعید را هم بیارند . بعد از شاهکار سد گتوند و شور کردن کارون بیاد همون کار را با کل کشور بکنه.
همه چیز این مملکت بهم میآید. مردم تاوان چه انتخاب اشتباهی را میدهند و تا کی؟
یعنی هیچ کس نیست به خاطر به این بی کفایتی ها این آقایون رو محاکمه که هیچ، فدای سرتون، مواخذه کنه؟
ویلمتوس سناریویی بود که از طرف غرب برای بالا کشیدن ارزهای بلوکه شده کشیده شد واقای تاج هم با حماقت آن را اجرا کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
خیلی باهوشی چطور به این کشفیات رسیدی
کاش فوتبال ایران تعلیق میشد همه راخت می شدند
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
هزارتا لایک
تاج چه شد؟ جواب این مدیریت ضعیف و پر از شک و حرف و حدیث را چگونه می دهد؟
سلام با قاطعیت تمام میگویم که اکثر مربیان جهان چندان تاثیری در نتیجه گیری بازیها ندارند بلکه در هر مقطعی با جمع شدن چند بازیکن خوب نتایج خوبی حاصل میشود وبنام ان مربی تمام میشود واو در باشگاه بعدی با خرید چند بازیکن خودب به اصطلاح موفقیت خود را تجدید کرده وقیمتش بالا میرود چرا باید 8 میلیون یورو که با توجه به وضعیت اقتصادی مملکت یک مبلغ نجومی است را به فردی داد که با قاطعیت هر چه تمامتر میگویم که هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران نداشته وتا صد سال دیگر هم نمیتوانسته داشته باشد استخدام یک مربی دسته چندم ایرانی همان نتایجی را ببار میاورد که جناب ویلموتس بدست اورده
کسی که یرای ریاست فدراسیون سرو دست مشکند قطعااز بدهی فدراسیون خبر داشته و الان نباید بهانه بیاورد.
چرا این خضرات محاکمه نمیشوند؟
ﺳﻴﺴﺘﻢ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ اﻳﺮاﻥ ﻣﺸﻜﻼﺕ اﺳﺎﺳﻲ ﺩاﺭﺩ ﭼﺮا ﺑﺎﻳﺪ ﻓﺮﺩﻱ ﺑﻲ ﻛﻔﺎﻳﺖ ﺑﺮ اﺳﺎﺱ ﺭﻭاﺑﻄ ﭘﻨﻬﺎﻧﻲ ﺑﻜﺎﺭ ﻛﻤﺎﺷﺘﻪ ﺑﺸﻮﺩ و اﮔﺮ ﺑﺎﺯﺩﻫﻲ ﻛﺎﺭ اﻥ ﻣﺪﻳﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﺮا ﺗﺎ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻣﺪﻳﺮﻳﺘش ﺑﺮ ﺳﺮ ﻛﺎﺭ ﺑﺎﻗﻲ ﺑﻤﺎﻧﺪ
خوب چرا با این سوء مدیریتهایی که شده هیچ برخوردی صورت نمیگیره؟ واقعا جای سواله و عجیب و باورنکردنی که یه عده اومدن و چپاول کردن و یه آبم روش و رفتن! خیلی شیک و محلسی! واقعا خیرت انگیزه که با تاج و دار و دسته اش هیچ برخوردی نمیشه و اصلا هم پاسخگوی عملکردشون نیستن!
چرا هیچ شکایتی از ایشون نمیشه؟
متاسفانه قانون مالیات بصورت خیلی بدی اجر می شود یا خودش قانون بدی است
چند وقت پیش برای ساخت یک لنج دویست میلیون برای شرکت که کار میکنم مالیات بریدم بعد که پرسیدیم متوجه شدیم بیست درصد از قیمت کل لنج را مالیات زدن در صورتی که سود ساخت ما کمتر از دویست میلیون بود و بخش زیاد ان برای مواد اولیه و موتور لنج و دستمز صرف شده بود ولی اداره مالیات قبول نمی کرد و چون سال ساخت مربوط به چند سال پیش بود هیچ مدرکی هم از هزینه ها نداشتیم اخر سر هم تنها دلسوزی که برات انجام میدن اینه که بیا قسطی پرداخت کن صاحب شرکت هم میاد کارگاه را تعطیل میکنه بتونه مالیات بده
اگه اون هیات رئیسه این همه خرابکاری کرده،چراهیچ ارگان وسازمانی بهشون کاری نداره؟همشون باهم همدست بودن دیگه..منافع کرسی مدیریت به یکنفرنرسیده،عده ای باهم حال وحول کردن وحالاهم باخیال راحت رفتن دنبال زندگی خودشون،مثل همه دزدیهاواختلاسهای رایج وگذشته
بازخوبه شما ویرانه های تاج رامنکر نمیشوید ایکاش شما ازخود نام نیک برجای بگذارید هرچند که سیاسیون نخواهند گذاشت
این است نتیجه ی شایسته سالاری
کشورهای حاشیه خلیج فارس درجه 3 هستند؟
کافی نگاهی بندازید به آمار اقتصادی ببنید اگر آنها را درجه 3 دسته بندی می کنید ما دسته 10 هم نمی شویم.
هر ارگانی را که تحویل بگیری از فدراسیون فوتبال بهتر نیست اخر عاقبت فامیل بازی وتفکر به جای تخصص بهتر از این نمی شود
نمونا ای ار مدیریت نظامیان....تحویل بگیرید ببینید سردار تاج چه شاهکاری برجای گذاشت.
اقای خادم ،لطفا بهانه نیارید شما در فدراسیون بوده اید وبا اشراف به وضعیت فدراسیون کاندیدای ریاست شده اید ،فکر کنم از الان دارید برای حذف تیم ملی از جام جهانی بهانه درست میکنید.
چرا تاج را محاکمه نمی کنند هر کی می رسه می خوره می چاپه می بره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر