بازدید 6011

عزل چند مقام بلندپایه سعودی توسط پادشاه

منابع خبری از عزل چند مقام کلیدی و بلند پایه عربستان ازجمله وزیر حج و عمره توسط پادشاه این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 13 March 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری عربستان سعودی «واس» گزارش داد، سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان سعودی طی احکامی، شماری از مقامات کلیدی و بلند پایه کشورش را عزل کرد.

براساس این دستور، محمد بن طاهر بنتن، وزیر حج و عمره از سمت خود برکنار و عصام بن سعد بن سعید به عنوان جانشین او در وزارت حج و عمره و وزیر مشاور پادشاه منصوب شد.

همچنین، ابراهیم بن سلیمان بن عبدالله رئیس دادگاه عالی اداری این کشور از مقام خود عزل و علی بن سلیمان السعودی به عنوان جانشین او در این سمت منصوب شد.

پادشاه سعودی، عبدالهادی بن احمد المنصوری عربرا از سمت ریاست سازمان هواپیمایی عربستان سعودی برکنار و عبدالعزیز بن عبدالله الدعیلج را به عنوان جانشین او انتخاب کرد.

در حکمی دیگر از ملک سلمان، عبدالهادی بن احمد المنصوری به عنوان دستیار وزیر خارجه در امور اجرایی و عبدالعزیز بن عبدالرحمن بن العزیز العریفی به عنوان دستیار وزیر ترابری این کشور منصوب شدند.

همچنین محمد بن طویلع السلمی دستیار وزیر منابع انسانی و توسعه اجتماعی از این سمت برکنار و ماهر بن عبدالرحمن بن إبراهیم القاسم به عنوان معاون وزیر منابع انسانی و توسعه اجتماعی منصوب شد.

براساس این دستور پادشاه سعودی، سمیر بن عبدالعزیز بن محمد الطبیب هم به عنوان مشاور دبیرکلی کابینه وزرا منصوب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی