بازدید 12162
۹

حمله شدید آشتیانی به تاج: از مردم عذرخواهی کن

در انتخابات AFC آقایان از شیخ سلمان حمایت کردند و عملا با این کار بی‌تدبیری خود را نشان دادند. آنها فکر می‌کردند اعضای شرق آسیا دشمن‌شان هستند، در حالی که ما می‌دانستیم بحرین، امارات و عربستان چه زوایای سیاسی با ما دارند.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 13 March 2021

آن‌هایی که کوتاهی کرده‌اند شجاعت عذر‌خواهی از مردم را داشته باشند. این جمله ، توصیه قایم مقام سابق سازمان تربیت بدنی به مهدی تاج است که در ماجرای اعطای میزبانی ایران به بحرین در مقدماتی جام جهانی سکوت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص اظهارات مهدی تاج مبنی بر این که AFC در مورد میزبانی‌ها از اعضای هیأت رئیسه‌اش نظرخواهی نمی‌کند، گفت: اگر این صحبت درست است، بهتر است آقایان مدارک ارائه کنند. آن‌ها باید مردم را در جریان قرار دهند که AFC روی این مسائل از اعضای هیأت رئیسه‌اش نظر نمی‌گیرد. معتقدم کسانی که کوتاهی کرده‌اند باید شجاعت داشته باشند و از مردم عذرخواهی کنند. اگر این کار را نکنند قانون و پیگیری‌ها آن‌ها را وادار به چنین کاری خواهد کرد.

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی تأکید کرد: مثلاً در زمان آقای کفاشیان چه اتفاقی افتاد؟‌ مگر غیر از این بود که لیگ قهرمانان آسیا بازی‌هایش در کشور ثالث برگزار شد و سپس همین اتفاق به زمان آقای تاج رسید. او هم افتخارش این بود که نایب رئیس AFC شده است. بهتر است مهدی تاج یک گزارش ارائه کند که به عنوان نماینده ایران در AFC چه کرده است. آیا وزارت ورزش و جوانان یک بار افرادی را که صاحب کرسی در مجامع بین المللی بودند، جمع کرد تا از آنها گزارش بخواهد؟ آیا آینده‌نگری و تحلیل این افراد مورد بررسی قرار گرفت؟

حمله شدید آشتیانی به تاج: از مردم عذرخواهی کن

وی تصریح کرد: همه این اتفاقات باعث شد کشوری که یک نقطه کوچک در خلیج فارس محسوب می‌شود، موفق به کسب میزبانی شد و کشور ایران با این همه قدمت نتوانست میزبانی بگیرد. البته نباید فراموش کرد شیخ سلمان خودش بحرینی است و به زیرشاخه‌هایش تأکید می‌کند که چگونه رفتار کنند. وقتی ما بلد نیستیم برخی از اعضای هیأت رئیسه AFC را تطمیع کنیم، حداقل می‌توانیم با افراد دارای رأی گفت و شنود داشته باشیم. اگر یادتان باشد زمانی که انتخابات AFC انجام شد، آقایان از شیخ سلمان حمایت کردند و عملا با این کار بی‌تدبیری خود را نشان دادند. آنها فکر می‌کردند اعضای شرق آسیا دشمن‌شان هستند، در حالی که ما می‌دانستیم بحرین، امارات و عربستان چه زوایای سیاسی با ما دارند.

وی در خصوص اظهارات صالحی امیری مبنی بر این که فدراسیون فوتبال در بحث حمایت از شیخ سلمان دچار اشتباه شد، عنوان کرد: توصیه من به این آقایان این است به جای آنکه دنبال مقصر بگردند، راهکار ارائه کنند. متأسفانه برخی ارگان‌ها که خودشان دخیل هستند، برای رهایی از این شرایط به دنبال پیدا کردن مقصر هستند. اتفاق رخ داده و نباید به دنبال مقصر بود. کمیته بین المللی المپیک باید در جریان قرار بگیرد که رفتارهای AFC سیاسی شده است. هر چند معتقدم نامه‌ای که به فیفا نوشته می‌شود، بسیار مهم است. در شکوائیه می‌شود اشاره کرد که فیفا هم در این قضایا دخیل است. معتقدم در تاریخ فوتبال هرگز چنین اتفاقی رخ نداده بود و این ابداع جدید AFC است و یک اتفاق نو محسوب می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
اقای اشتیانی شما اصلا علم مدیریت نداری. مثلا میخوای به فیفا نامه بزنی بگی کشور ما قدمتش از بحرین بیشتر هست چرا نباید میزبان باشه؟ یا کشور ما جمعیتش از بحرین بیشتر هست چرا نباید میزبان باشه؟ اینا اصلا دلیل منطقی برای میزبانی نیست. میزبانی زیر ساخت میخواد شما ببینید قطر و امارات و عربستان و بحرین چند تا استادیوم به روز دنیا دارند شما ببینید تیم های بایرمونیخ و بسیاری تیم های مطرح اروپایی برای تعطیلات زمستانی به کمپ های کشورهای عرب حاشیه خلیج همیشه فارس میان شما ببینید کمپ های اسپایر قطر و کمپ های امارات چه امکاناتی دارند. شما دقت کنید خطوط هوایی قطر و امارات جز مدرن ترین و پر مسافرترین و پر مقصد ترین ایرلاین های دنیا هستند. حدود 65 درصد امارات و بیشتر جمعیت کشورهای عربی حوزه خلیج همیشه فارس واکسن زدند و ما هنوز نمیدونیم میخوایم از کجا واکسن خریداری کنیم. اقای اشتیانی این حرف های شما فقط برای راضی کردن افکار عمومی هست نو خودتون هم میدونید که اشتباه میکنید. حتی اگر رئیس ای اف سی بحرینی هم نبود و شرقی بود میزبانی به ما نمیرسید
مهدی تاج یک تاجر و دلال ملک است و فقط دنبال منافع شخصی خودش است متاسفانه معلوم نیست که کی از ایشان حمایت می کند .
امثال تاج در بین مسيولین زیادن
برای منفعت خودشان با شیخ سلمان ساخت و پاخت کردند نه ایران.
و چند سال بعد آقای عزیزی خادم خجالت بکشید و از مردم عذرخواهی کنید ....واین داستان ادامه دارد 50 سال بعد آمیز کیک خجالت بکشید و از مردم عذرخواهی کنید و این است داستان فوتبال ما .....تا زمانیکه مدیران مخصوص و با سواد و آشنا به قوانین بین الملل و از همه مهمتر فول آشنا به زبانهای خارجی برای ورزش تربیت نکنیم در تمام زمینه های ورزشی محکوم به شکستیم همانطور که میبینید در سایر فدراسیونها هم کم بیش مشکلات مشابه رو دارند همونطور که مربیان برای مربی گری آموزش داده میشوند و سطح بندی میشوند مدیران هم باید به همین گونه آموزش داده شده ودر سطوح مختلف مدیریتی ورزش قرار گیرند این گفتار شامل وزرای ورزی نیز میشود با تشکر از تابناک
نظام سیاسی ایران ضعیف است
باز هم خفت و خواری و سرخوردگی و شرمساری
دست از پا کوتاه تر
شرم بر شما... حرامتان آن حقوقی که می گیرید
یک هزارم مبلغ اقای تاج را بدهید بنده هرروز 3نوبت ازملت عذرخواهی میکنم
پشنهاد:
1-اصلا" پول حرام نکنیم و شرکت نکیم؟؟؟
2-یکبار برای همیشه با اتحاد فاسدین عرب را رسوا کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان