بازدید 6370
۲

آخرین آمار کرونا در ترکیه / ۶۳ نفر جان باختند

وزیر بهداشت ترکیه نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته از ۱۴۶ هزار و ۳۸۶ نفر تست کرونا گرفته شده است که از بین آنها ۱۴ هزار و ۴۶ نفر مبتلا تشخیص داده شده‌‌‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 12 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در ترکیه در صفحه توئیتر خود نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته از ۱۴۶ هزار و ۳۸۶ نفر تست کرونا گرفته شده است که از بین آنها ۱۴ هزار و ۴۶ نفر مبتلا تشخیص داده شده‌‌ و ۶۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: به این ترتیب در مجموع از ۳۴ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۶۲۴ نفر تست گرفته شده است که ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۹۸۹ نفر از آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شده‌اند؛ همچنین ۲۹ هزار و ۲۹۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. تعداد مبتلایان بدحال نیز ۱ هزار و ۳۱۰ نفر است.

تاکنون و در پنجاه و سومین روز واکسیناسیون عمومی در ترکیه نیز، ۷ میلیون و ۸۳۹ هزار نفر واکسینه شده اند. همچنین از روز گذشته ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند که در مجموع ۱۰ میلیون و ۶۱۹ هزار دوز واکسن را شامل می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
چرا کرونا اونجا اینقدر کم می کشه اینجا اینقدر زیاد؟
چرا اونها 34 میلیون تست گرفته اند ما 12 میلیون؟
چرا اونها اینقدر موفق بوده اند و ما اینقدر ناموفق؟
مدیریت؟ تحریم؟ دزدان؟ ...؟
چون اونها دروغ می گویند
اولا در ابتدای شروع همه گیری کرونا،تمام دنیا رو کرونا فرا گرفته بودو با وجود توریستهای مختلف در ترکیه ، این کشور به مدت 50 روز کرونا رو مخفی کرد
در زمانی که تعداد ابتلایان به 400هزار نفر اعلام شده بود با پیروزی شهرداران مخالف حزب اردغان این آمار با افشا گری آنها اصلاح گردید.
بیشترین خبرنگار زندانی درترکیه است ساده نباشید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی