بازدید 347761

بایدن اولین‌ تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرد

بایدن اولین سری از تحریم‌ها را علیه ایران وضع کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 10 March 2021


به گزارش تابناک؛ شفقنا به نقل از فرانس۲۴ نوشت: اولین تحریم‌های جو بایدن علیه ایران در موضوعات مربوط به حقوق بشر است و طی آن دو بازجو که ادعا شده در آزار زندانیان دست داشته‌اند تحریم شده‌اند. آمریکا مدعی شده علی همتیان و مسعود صفدری دو بازجوی ایرانی هستند که در شکنجه زندانیان دست داده‌اند. آمریکا این دو و خانواده‌هایشان را از ورود به خاک آمریکا منع کرده است. وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده علی همتیان و مسعود صفدری را به دلیل آنچه «نقض حقوق بشر» خوانده شده در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داده است.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ضمن معرفی این تحریم‌ها گفت کشورش همچنان از ابزارهای مفید و لازم برای هدف قرار دادن کسانی که در ایران در نقض آشکار حقوق بشر دست دارند بهره خواهد جست. وی از دولت ایران هم خواسته با مردم خود با احترام برخورد کند.

اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران درحالی است که بایدن بر دیپلماسی در رابطه دو کشور تاکید کرده و گفته اگر ایران به تعهدات خود در برجام بازگردد واشنگتن نیز به این توافق اتمی بازخواهد گشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶۲
تحریم علیه ایران؟؟؟؟ یا سپاه!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
دوست عزیز متاسفانه فرقی نمی کنه تحریم علیه چی؟ کی و یا چه نهادی باشه!! سپاه هم جزی از ایران هست. در هر صورت داستان این تحریم ها درست نمیشه تا زمانی که یه اراده قوی در مسئولین به وجود بیاد. متاسفانه تحریم ها اثر بسیار بسیار بد و جدی در اقتصاد کشور و مردم گذاشته و تا سال های سال اثراتش باقی می مونه. از مسئولین محترم خواهش می کنم تا باز هم مثل گذشته دیر نشده یه فکر اساسی برای تحریم ها و روابط با امریکا و جهان غرب بکنن. متاسفانه این هنر نیست که سینه سپر کنی و بگی هر چقدر که می تونین تحریم کنین و ما فقط مقاومت می کنیم. این مردم هستن که دارن این وسط بازیهای سیاسی له میشن.قبول دارم که امریکا در چند دهه گذشته به شدت به ایران اسیب زده اما توجه کنیم که خود ما هم بی تاثیر نبودیم. همین الان که دولت جدید امریکا اعلام کرده که ایران به تعهدات خودش برگرده تا ما هم برگردیم!!! خوب چه اشکالی داره که با یه پرستیژ حق به جانب علاوه بر اینکه شرط و شروطی برای اونا بزاریم به تعهدات برجامی برگردیم و مثلا اعلام کنیم در تاریخ .... ما به تعهدات برجامی بر می گردیم و مثلا یک ماه به امریکا فرصت میدیم تا ضمن برگشت به برجام تمام تحریم ها رو برداره. در غیر اینصورت دوباره به همین نقطه بر می گردیم و یا مثلا از ان پی تی خارج میشیم.راستش دقیق اطلاعی ندارم که این اتفاق از نظر فنی و عملیاتی شدنی هست یا نه اما با توجه به اینکه یک سری محدودیت های برجامی رو ما مرحله به مرحله زیر پا گذاشتیم (به دلیل بی عهدی طرف های مقابل) پس از نظر فنی این امکان هم وجود داره که دوباره اونا رو متوقف کنیم. با این کار ضمن اینکه به دنیا نشون میدیم که ما حسن نیست داریم و دنبال ساخت تسحیلات اتمی نیستیم، توپ رو به زمین امریکا می اندازیم و اونا رو محک میزنیم.خیلی راحت میشه اعلام کرد که به هیچ عنوان طرف جدیدی رو در مذاکرات قبول نمی کنیم و یا موضوع جدیدی هم به برجام اضافه نمی کنیم. به خدا خیلی سخت نیست
کار خوبی کرده. مردم که از این مسئولان نمی توانند حق بگیرند. لا اقل کشور های دیگر حال مسئولان را بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
اول فکرش کن چه کسی داده ادعای حقوق بشری میکنه ینی واقعا نمیبینین یا خودتون و زدین به کوری اینهمه جنایت و نقض حقوق بشر و نژاد پرستی تو امریکا هس ولی متاسفانه فقط منتظر خطا از ایران هستین
هم وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
سلام ببخشید شماچراا حرکت بد میکنید،،،اینو که میدونی بایدن یک بیگانه
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
القلم
سَنَسِمُهُ عَلَى الْخُرْطُومِ
ﺑﻪ ﺯﻭﺩﻱ ﺑﺮ ﺑﻴﻨﻲِ [ ﭘﺮ ﺑﺎﺩ ﻭ ﺧﺮﻃﻮم ﻣﺎﻧﻨﺪ ] ﺵ ﺩﺍﻍ ﺭﺳﻮﺍﻳﻲ ﻭ ﺧﻮﺍﺭﻱ ﻣﻰ ﻧﻬﻴﻢ .(١٦)
بایدن بسیارکار خوب ودرستی کرد
خب به سلامتی، چند وقت بود تحریم جدید نداشتیم، داشتیم نگران حال پرزیدنت میشدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
با سلام دقیقا منم ازتعجب داشتم شاخ درمیاوردم که چرا چند وقته تحریم نداریم خداروشکر جو استارتشو زد الان دیگه خیالم راحت راحته. ممنون
تحریم علیه مردم نیست
تحیرم علیه چند شخصه
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
خوشبحال یاخوشخیال
چرا همش منتظر یه منجی هستیم بیاد نجاتمون بده ؟
پاسخ ها
مهدی قلعه نوی
| United States of America |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
دوست عزیز اگه تو کار تولیدی میبودی وبرا گرفتن سهمیه جو و خوراک دام که از شیر خیلی گرون تر میرفتی دوشب تو صف وامیستادم که گاوها گرسنه نمون می فهمیدی که باید منتظر منجی باشیم یا نه داداش اینا از خودشون تحریمها باشه چون اونا ارز ۴۲۰۰ سر به فلک.میزنه براشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
چون از مدیران و مسئولان خودمون آبی برای مردم گرم نشده
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
بیسواد مردم الان ۴۲ ساله که تحریم هستن لعنت به بایدن و حامیانش
با سلام
از سفر به امریکا منع کرده .احتمالا خودشون و خانواده هاشون به امریکا رفت و امد داشتند
پاسخ ها
افشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
اگر اینطوره چرا موقع رفت و آمدبه آمریکا توی فرودگاه دستگیرشون نمیکنن ببرن دادگاه حقوق بشر محاکمه شون کنن؟ پس لابد نمیرن آمریکا و یا اگر میرن واسه دور زدن تحریم هاخرید قطعات و یا ملاقات و دعوت از دانشمندان مقیم آمریکا تلاش میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
فقط تحریم امریکا رفتن نیست ،پاشونا از ایران بیرون بذارن ،هر کشوری که اف بی آی سیستم تعقیب داشته باشد حتی عراق و افغانستان برن بازداشت میشن
بسیار بسیار کار خوبی کرده.
کار خوبی کرده بچه هاشون دیگر نمی توانند به امریکا بروند
تحریم علیه ایران که نیست علیه نیروهای سپاه است حالا اینها که انشااله قصد سفر به آمریکا ندارند پس هیچ مشکلی نیست. ...
دو مامور معادل ایران نیستند تیتر خبر را اصلاح کنید خوب این دو نفر امریکا نروند
بایدن زیادازاین حرفامیزن خیلی........ــــــــــ
بایدن کارخوبی کرده
فکر کنم یادشون رفته همین چند ماه پیش چه بلایی سر معترض های خودشون اوردنو اون دختره که اسمش یادم رفتو با یه تیر هدشات کردن..
وای به حال دنیایی که اینا به مسائل حقوق بشرش بخوان رسیدگی کنن ..
و وای به حاله خوش باورهای داخلی که برای یه مشت جانی و تروریست که تو زندان هستن میخوان ادای روشن فکری در بیارن انگار که هرکی میره زندان یه جور باهاش برخورد میشه..
مثلما بین تروریست و یه دزد زمین تا اسمون فرق قائل میشن تو زندان اینم همه جای دنیا یکیه..
ماشالله اخبارم که دونبال نمیکینید از دستگیری بمب گذاره انتحاری تا هواپیما همه خبرای همین چند هفته ی اخیرا حتما باید این افراد جون هزیزانتونو بگیرن تا بعدش بازم بگین عرضه ی هیچکاری ندارن!؟
بگیره یه چی میگین نگیره یه چی میگین ..
خوده شما یه دزد رو تو خونتون میگرفتین چنان میزدینش که دولت مجبور شد اون قانون مسخره ای که اگه دزد اومد تو خونتون هم بزنیدش باید دیه بدید رو بزاره بعد خوده شماها میگید چرا تروریست رو تو زندان نوازش نمیکنن و میزنن ادم از اینهمه دوگانگیه شماها کلافه میشه کلا کرکره مغز رو کشیدین پایین هرچی تو رسانه میگن تکرار میکنین این وضعیت کشور واقعا حقتونه..
کاش همه اقازاده ها را به زور برگردونن ایران......
این تحریم ها فقط روی کاغذ و بیشتر حالت تبلیغاتی داره چون کسانی که نقض حقوق بشر میکنند پاشون تو کشورهایی که انها را به جرم‌ نقض حقوق بشر دستگیر میکنند نمی ذارند
با سلام .بایدن ان افرادی که باعث شدن بورس ۸۰ درصد ضرر کرده را تحریم کنه بد نیست چون با پول ما سهامدران بدبخت می روند امریکا حال می کنند .
اقای بایدن واقعا ادم بدبختی هستی چرا که در نوکری دربست لابی های صهیونیستی هستی و لیا قتت بیشتر از این نبست و از طرفی هم خیلی بزدل و ترسویی که این هم دلیل پیری و زپرتی بودنت است ایرانیان از این که بیماری تحریم گرفته اید نگران سلامتی شما هستند اگر در امریکا دکتر حاذقی وجودندارد تشریف بیاورید ایران تا مورد معالجه قرار گیرید ،ایران اسلامی تنها کشوریست که بحول قوه الهی از ابر قدرتی بزیر تان خواهد کشید.
این جو کسی خواهد بود که راه ورود ایران رابه بازارهای جهانی آسانتر میکند ولی حیف که ریاست جمهوریش دومی نداره
حقوق انسانی افراد و مردم عادی موضوعی فراموش شده در ایران
ترامپ سگ زرد بود رفت یه شغال امده جاش ....
بایدن هم مثل ترامپ به بیماری تحریم مبتلا شده است و دست خودش نیست مریضه اما ما ایرانیان بجز ان دسته اندک مال ها و محتکران و کاسبان تحریم که از خون ملت تغذیه می کنند هراسی از تحریم ندارند و شاید هم به تحریم شدن معتاد شده ایم در نهایت ملت بزرگ ایران با قدمت حدود سه هزار سال مانند شیری غران در مقابل موشی مانند شما ترسوها ایستاده است و بحول قوه الهی نزدیک است که بر اثر یک اشتباه استراتژیک از ابر قدرتی بزیرتان بکشد.
آقای مریض اهوال حال سیاه پوستان آمریکایی چطوره دیگه توخیابوناتون پلیس زحمت خفه کردنشنو نمیکشه
مسولین نظام این ترامپ دیونه رو پیدا کنید وانتقام نهایی رو بگیرید
سگ...برادر....شغال...
هی جو.....
خداروشکر امریکا منو تحریم نکرده سفرهای امریکا زیاد میرم اصلا همه ایرانیها رو ممنوع ورود بکنین بهتر شده ....با اون کشورتون..برین به جهنم
کسی نیست بگه شما نميتوانیددولت ایران راتحریم کنید فقط به ملت ضعیف ظلم میکنی افتخارنداره خاری شمارا نشون میده
اقای بایدن جان هنوز پلیس امریکا پا نگذاشته روی گردنت تا بفهمی کدوم دولت حقوق بشر رعایت میکنه .مرگ بر امریگاه هزار بار۱۰۰ میلیون ایرانی از امریکاه متنفرن .اخه احمق شماه داروی مارو قطع کروی بعد دم از حقوق بشر میزنی .بایدن مغز متفکر..؟؟
بایدن در مورد اتمی گفته آن هم حیله آمریکاست متاسفانه دولت روحانی نیز گرا به آمریکا می دهد مرگ بر آمریکا
دیگه تحریمی وجود نداره که انجام ندادن واسه اینه کم آوردن
هرچی شد شد گور بابای این زندگی ایشالله که هرچی سریعترراز این دنیا محو میشیم
امریکا با مردم خودش خوش رفتاری کند و اولین قدم را برای اینکه حقوق بشر را نقص نکند زندان گو انتانامو را تعطیل کند.
باسلام مگر این دو بزرگوار نیازی به رفتن به آمریکا دارند واقعا تحریمهای مضخرفی وضع کردند مسئولان انشاءالله ازاول سال یک تغییرات مدیریتی در دولت انجام دهند وهمه باهم بگویند گور بابای بایدن وبرجام وتمام روابط باآمریکا رو تحریم کنند وبچسبند به استعدادها وقدرتهای داخلی واینقدراتلاف وقت نکنند .
بگمانم. یه جوری گمراه کردنه
بسلامتی،مارو که تحریم نکرده ،شمارو تخریم کرده،ما راحت میریم میام،آخه نیست پولشو داریم و آزادی انتخاب برای سفرهای خارجی
خودشون ضرر کردن. میرن یجای دیگه پول خرج میکنن خب
آها خودشون پا روی گردن سیاهپوستان میگذارند وجانشان را را میگیرند اون هم وسط خیابان .اون اسمش احترام ودموکراسیه ؟اما برای ایران تکلیف درست میکنند با چند تا بی سروپای باج خور صهیونیست ها برای ایران دروغ میسازند .
تحریم که علیه مردم ایران نیست ...لطفا درست خبر بنویسید.
برایند تحریم های آمریکا فقر اقتصادی دهک های متوسط جامعه و فاصله بیشتر با مطالبه گری و دموکراسی است
واقعا چه تحریم کمر شکنی زبان بسته ها دیگه نمیتونند برند آمریکا.
خاک برسر تون بالاتر از تحریم داروهم داریم.
آمریکای مفلوک
بایدن بیخود کرده تحریم کرده هرکس با ایران در افتاد بر افتاد به گفته پیامبر حضرت محمد اگر علم در ثریا باشد روزی ایرانیان به او دست خواهند یافت سرافرازباد میهن من
باووووشششه
تحریم ایران نهایت سود را برای کشور های دنیا داره ،یه سری منابع مردم ایران را که دزدهای وطنی می دزدند، بقیه اش هم به کام کشورهای دیگه (با این ارزش پایین تومن) است،شامل نخبه های دانشگاهی،افراد پول دار، مواد غذایی ،دارویی ،مواد معدنی ،فرش ،سیمان ،آهن ،طلا،چرم و حتی روده گوسفند (نخ بخیه)،چه امریکا(نخبه ها)، چه عراق ،چه افغانستان ،چه چین، چه آلمان و.... بنابراین هیچ کشوری دلش نمی خواد تحریم ها برداشته بشه، بعد یه احمقی که هی می اومد می گفت تحریم ها اثر نداره دوباره دوباره می خواد کاندید بشه ،و یه عده مردم احمق تر هم می خوان بهش رای بدن ،که بیاد دو باره وراجی کنه آخرین قطره خون مردم را بمکه! دو متر پارچه نمی تونیم بیایم خونمون را بپوشانیم، ای داد و افسوس از ایرانی که تباه شد و فریاد رسی که نیست.
تحریم این دوتا و خانواده هاشان این چه ربطی به کل ایران داره؟؟
این همه برای مردم بده برای خودشون خوبه
دیگه چیزی نمونده که تحریم نشده باشه حالابه بهانه پیام دادن برای مذاکره درمورد برجام این تحریم ها را اعلام میکنه که یادمون به برجام باشه!
متاسفم برای کشور اسلامی که از شیطان انتظار شفقت دارد اما از خداوند علی اعلی نه.
دست بایدن درد نکند
این بچه بازی ها را شما چرا باور کردید!!!!!
چطور تحریمی هستیم که بیشتر شخصیتها با خانواده در آمریکا هستند.
دموکراتا اینجوری با پنبه سر میبرن؟!!
مهاجرت به امریکا برای رده پاینها تحریم شد ولی برای افراد کت کلفت ازاد هست بایدن طبقه بی پول رادرامریک میخواد چیکارکنه
ای کاش مدت ریاست جمهوری میشد ۱ ماهه تا چهره واقعی همتون تو این چند سال نمودار میشد
مرگ برآمریکا مرگ بر آنهایی که حاج قاسم سلیمانی را شهید کردن زنده باد رهبری پاینده کشور ایران انشاالله باکمک خداوند متعال آمریکا نابود خواهد شد
اولاامریکا غلط کرده بخاطر حقوق بشربه چندنفر اعمال تحریم می کنه اگرحقوق بشردرست اجرابشه کل مسولان امریکابایدتحریم بشوندمن نمی گویم که درایران حقوق بشر خوب است ویامخالفین شکنجه نمی شوندولی لااقل جلوزن وبچه اش ویاجلودوربین کسی رانمی کشندپس بخاطر همین به قول خمینی کبیر امریکاومسئولانش غلط می کنند
سفر به آمریکا مسولان بچه هایشان مرگ بر آمریکا برای ملت
خوب کاری کرده
سگ زرد برادر شغال است.
آقا جو ندهید بایدن شخصی نیست که کار غلطی انجام بده
الکی حرف درست نکنید
دیگه عملا تحریم معنی نداره و ایران حتی نفت هم صادر میکنه کسی جلوشو نمیگیره
این طور نوشته ها کار کاسبان تحریم و دزوها و دلالها برای تیغ زدن مردم هست تا مردم ساده را فلج کنند
از خدا بترسید شایعه نکنید که گرونی راه بیاندارید و از اب گل آلود ماهی بگیرید از خدا بترسید
هر کار کنید دیگه دلار بهانه نیست بزودی دلار 5000 تومن میشه و دزدها سکته میکنند
مردم گول نخورید فقط گرون نخرید فرج در راه هست
بابا داشت حوصلمون سر می رفت چند وقت بود جوک نشنیده بودیم
بایدن تحریمها را از کم شروع کرده فعلا در میگردند ببیند ترامپ چیزی ته دیگ از تحریمها مانده که بایدن هم سهمی داشته باشد حالا ماه اول شروع کرده ۱۶۰۰ تحریم در کیسه داریم تا ۲۰۰۰ تا ۴۰۰ مانده سهم بایدن ایران که زیر بار برو نیست جنگ جهانی سوم در پیش است ما ایرانی هم اماده جنگیم وانتظار جنگ سوم جهانی را می کشیم بادا باد حالا امرکایها سرعقل نمی ایند و زور می گویند هرچه باداباد الله وخیر ما وقعه
مردم رییس جمهور یه غیر از ظریف هیچ کس رای نمیدیم
رای ما فقط ظریف
به هبچ کس و هیچ نظامی رای نمیدیم

نظامی در جای خودش محترم هست و ما مخلص اشون هستیم
ولی با ربیس جمهوری ظریف حل کلیه مشکلات ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
رای ندادن هم نوعی انتخاب است.
این هم از عمو بایدن
چه قدر دلخوش بودن افرادی که فکر می کردند عمو بایدن قالی قرمز پهن میکنه درواقع زور ترامپ زد بهره برداری بایدن انجام میده و تردید ندارم هیچ توافقی انجام نمی پذیرد
اصلا آمریکا سالها تلاش کرده که ایران دراین نقطه قرار بده خودش هم در محل برد قرار بده ، چرا باید بدون امتیاز سنگین تحریم متوقف کند یا بردارد اصلا منطقی نیست ؟!!
این طور نیست دوستان ؟!
به امید روزهای صلح و آرامش برای همه مردم ایران عزیز
بایدن ادم خوبی است و دلسوز ملتهاست
تحریم الکی این جور ادما تاشعاع چند کیلومتری بیشتر نمیرن ....
بایدن بهترین رئیس جمهور در تاریخ میباشد به دنیا اهمیت میدهد و ارزش و احترام قائل است برای همه ملتها من بهش اعتماد دارم که ادم خوبی است
آقای بایدن عسل...میل فرمودند؟؟؟؟؟
ایول بایدن
منم تحریم کن من تا حالا تحریم نشدم
مگه آمریکا نرفتن هم تحریمه عجب
سگ زرد برادر شغال است.
چند وقت بود کاسبان تحریم و دلواپسان خبر خوشی نشنیده بودند، بیا اینم خبر خوش،،،برین حالشو ببرین.
سلام دولت ایران به مردم کوله بر و مردم سوخت بر که از بدبختی این کار را انجام می‌دهند ظلم می‌کند یکی هست مثل آمریکا جواب آنها را دهد
خیلیم عالییییی
این تحریم علیه دوشخص وخانوادهاشونه. نه ایران.
ترسیدن برادر مرگ است اگر امروز دشمن از ما می ترسد نشانی ضعیف بود نش است بار‌ها امتحان کردند دیدن ایران قدرتمند است اگر ایران اشاره کند تمام کشورهای جهان سر تعظیم فرود آورد پس از چه بیم دارید
چرا متن برجام رو نمیزارین تا همه بفهمند منظور از تعهدات برجامی چیه؟
وقتیکه یه معاهده امضاء کردن و کلیه اختیارات اقتصادی و سیاسی کشور رو واگذار کردن به چند کشور دیگه بعدش انتظار دارن تحریم نشن شما خودت اختیار دادی به طرفهای دیگه تا هرکاری و هر تصمیمی خواستن واسه ایران بگیرن و اسمشو گذاشتین پیروزی برجامی
سایتهای خبری هم این روزها مثل شیطون بازار عمل میکنند، هر خبر بنجلی دستشون رسید میارن روی خط خبر،بدون اینکه سند و مدرکی بر صحت و سقم خبر داشته باشند و در کنارش هم روان شناسی جامعه رو بدونند.
تحریم در مورد شخص است ودر مورد چیزی دیگه نیست ر ضمن وقتی ایران به فکر ملت نیست با زبون خود میگه آماده مذاکره است اما ایران قبول نمیکند اونم مجبور میشه آخرش تحریم‌ها علیه ایران رو از سر بگیره حالا میبینیم
دمش گرم
بابا چقدر التماس میکنین ما باید مانع رو برداریم که اسرائیله دوم حمله کنیم به امریکا نترسین تاونش رو هم مید یم ولی دنیا رو راحت میکنیم از دست اینا شهید شدنش هم با ما مردمه چرا میترسین .
بدبختی مردم ایران تمومی نداره ‌.فقط مونده هوا رو تحریم کنند که اگه بشه انشالله به یاری حق علیه باطل اونم تحریم میکنند و مردم ما در درگاه خدا حاظر و ناظر عمال خود خواهند بود .نمیدونم چطور میشه ۴۵ ساله که مردم عادی نمیتونند یه سفر عادی به شهرهای هم برند اما اقا زاده ها تمامند داخل امریکا و غیره هستند .حتما بخاطر اینکه مردم عادی پول ندارند ولی اقا زاده ها پول دارند .از کجا موندم واقعا از کجا؟؟؟؟
کاش انگل زادها روهم تحریم کنه ک نتونن دزدی کنن ازملت مظلوم وفرارکنه امریکا
-.-
سلام
لطف کنید اسم من رو هم بدهید تا من رو تحریم کنند
من یه بار بچه همسایمونه رو با صدای (پخ)ترسوندن!!!
متاسفانه هیچ حکومتی نمیگه ماستم ترشه وهمه خودشون رومبراازخطامیدونندوفرشته وملائکه فرض میکنندحکومت ماهم ازاین قائده مثتثنی نیست
یکی کسی نیست به جو بگوید احمق!
تو کشور خودت را بساز، اگر می توانی جلوی شکنجه های فاحش و علنی خفه کردن با زانو را بگیر، جلوی شکنجه کردن رنگین پوستان را بگیر، آقای جو آیا می دانی تو زندان های آمریکا در روز چه تعداد افراد بی گناه زیر شکنجه کشته می شوند؟!!!
آقای جو اگر می توانی و جرأت داری این حرف هارا به بن سلمان و نتانیاهو بزن!!!
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آل سقوط
علیه 2تا شخص است حتما یک کاری کردند
کار شاقی نکرده...دو نفر بنام شکنجه گر رو منع کرده درصورتیکه گوانتانامو پر هست از شکنجه گران روحی و روانی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
داداش چند وقت توی زندان گوانتانامو حبس کشیدی؟؟؟
اصلا مهم نیست طرف ما که خونه اش تو امریکا نیست!؟
ایران مساوی دو تا آدم نیست.
تحریم دو تا آدم تحریم ایران نیست!
هر تحریمی به ضرر ایران نیست!
ای بیچاره خداوند را شکر وسپاس که دشمنان ایران اسلامی از احمقانند. بزرگترین تروریسم ترامپ می باسد که دستور ترور سردار دلها را داد خفقان تا کی قرن 21. تشییع جنازه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را نگاه کنید ملت فهیم را بشناسید
گور پدر همشون آمریکایی منفور
مگه آقازاده هاهمه آمریکانیستند اینا هم ماهی یک بار رفتند
اگه آمریکا بد هست چرا مسولین و بچه هاشون پولای مردم رو می برند اونجا خوش می گذروند.....؟
حتما منتظر باشین نجاتت میده
امریکا اگه راست میگه حقوق بشر کشور خودشو رعایت کنه اللته توی ایران هم مسئولین راحت طلب هم نقض حقوق بشر کردن ....
ما که پول نداریم تا مغاز سر کوچه برویم چه برسد به آمریکا ولی بازم مرگ بر آمریکا
سپاه نباید توسیاستِ دخالت بکنه
هههههه.منجی احمقای غربگدا
حقوق بشر آمریکایی!اگر آمریکاییها واقعا دنبال حقوق بشر هستند پس چرا بین نژادها فرق میزارن کشتن چنیدین سیاه پوست در روز روشن. تجاوز به حقوق زنان. دخالت در امور کشورهای دیگر. مگه زمان شاه ایران نبودند پس حقوق مردم ایران را در آن زمان زیر پا می گذاشتند براحتی!
چقدر کار آمریکا و هوادارانش به کجا کشیده ؟ به چه چیزهایی واهی متوسل می‌شوند یادمان نرفته آمریکا در عراق چه شکنجه‌های میداد .
وقتی آدم نظرات رو میخونه ،میفهمه چه تعداد غضنفر تو کشور داریم ، کسایی که در مقابل فشار دشمن ،بهترین کار رو فحش به خودی می بینند چون برایشان هزینه نداره اما با غیرتها باید هم فشار دشمن را تحمل کنند و هم جلوی دست درازی آن بایستند و از جان مایه بگذارند تا بی مایگان در امان باشند.
ای داد بیداد شب عیدمان خراب شد
بهانه های صدتابه یک غازفکرکنم منوهم تحریم کنند فقط من موندم پس ازاین لحظه خودبایدن هم تحریم حق اینکه بیادکلاته بیک نداره چیزی یادگرفتندتامست میکنندتحریم بجهنم۰۰۰
اینکه کارش خوبه یا بده کاری ندارم اما یک نقطه را شک ندارم . امریکایی یک بیماری عجیب و غریب گرفتار شدن ظاهرا لاعلاج و یا حد اقل صعب العلاج هستش درمان ندارد . اسم این بیماری تحریم . غیر تجریم کار دیگه بلد نیستن . تا اینجا هیچ غلطی نتونستن بکنند بعد از این هم نمیتونند
کسی که از تحریم یک ایرانی ازسوی آمریکا حمایت می کنه!!!!!؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
احتمالاً در گذشته مورد لطف چنین اشخاصی قرار گرفته
مرگ بر بایدن و امریکا
مگر مملکت خودمون چی کم داره که بریم آمریکا
واقعا اگر این دونفر اینکار ه هستند بایدن کاردستی کرده ....
بیکار ننشستند فعالیت جدید که به مزاج اصلاح طلبان خوش بیاید رو انجام دادند.
دمش گرم دستش دردنکنه
اینها هم کارهایی انجام میدند که مرغ پخته هم خنده اش میگره از یک طرف به ملت ایران مثلا دلسوزی میکنند از طرف دیگر تحریم میکنند بضرر مردم تموم میشه
اگر قرار به پیشرفت در کاهش تحریمحا هستیم باید. بدانیم و اگاه باشیم: 1. واقع بین باشیم . 2. بایدن ایرانی نیست و زیر بلیط ما نیست و منافع خودش را می بیند . 3 . ما بیشتر به رفع تحریم محتاجیم تا انها و بنابراین ما باید بیشتر نرمش داسته باشیم و بیشتر همکاری کنیم. 4 . امرکاییها وضعیت اقتصادی و اجتماعی ما را کاملا درست می فهمند و با سرو صدا در مجلس نه می ترسد و نه گمراه می شود. . اگر اینها را بدانیم و واقع بین باشیم. امیدی به رفع تحریمها هست. وگرنه صد سال هم بگذرد اتفاقی نمی افتاد.
دمش گرم.انشاءالله اونایی که درندعشق حال میکنندباپول مملکت روهم برگردونه.آفرین بررئیس جمهورهای آمریکا.
کدوم تحریم اینکه منع رفت وآمد به سرزمین کفره
امریکا حماقت بی اندازه شما سران امریکا هنوز برای ملت شما یا معلوم نشده و یا ملت امریکا سواد سیاسی ندارند و فقط هر چه دروغ به ملت امریکا گفته میشود باور میکند که این نادانی سیاسی است ملت امریکا باید از خود سوال کنند اگر ایران در اثر ازار امریکا صدمه دیده پس چرا سران امریکا در این چهل سال همگی عصبانی و ناراحت هستند از ایران من به سران امریکا میگویم کاری نکنید که سربازن حاج قاسم بطرف اقدامات سری و زیر زمینی بر علیه تمام امکانات و منافع امریکا در سراسر جهان روی اورند و در انصورت هیچ نظامی امریکایی در هیچ کجای دنیا احساس امنیت نکنند و دایما در ترس و وحشت زندگی کنند نمونه اش را در عین ال اسد دیده اند و اگر لازم باشد بعد از این هم خواهد دید
بایدن، بن سلمان، خاشق چی، کودکان یمن. آقای بایدن چی میگی؟ حقوق بشری که شما میگید را ما که نمیفهمیم یعنی چی. Please Translate
به ماچه ربطی داره. ماکه داریم زیر فشار اقتصادی لح لح شدیم. آب که از سر گذشت چه یک وجب چه هزار وجب
به کوریه چشم منافقین و مزدوران سایبری عربستان ، تا آخرین نفس از حکومت کشورمان پاسداری میکنیم ، هرکسی که از آمریکا طرفداری میکند مطمعنآ ایرانی نیست
آفرین بایدن اگه وقت کردی به جامعه خودتون هم یه نگاهی بیانداز نگذار پلسیتون این همه مردم و تو خیابون بکشند !!!
امروز محاکمه ی پلیس قاتل جورج فلوید است که مثل بقیه قاتلان امریکایی تبرئه خواهد شد.بایدن جنایتکاران کشور خودش را تنبیه کند فعلا.
کسی که دانش را پایه گذاری میکند حق ندارد در مورد حقوق بشر وراجی کند.!!!!
مسولین فکر کردن اگ بایدن بیاد حرفشون پیش میره اخه اگه قرار بود هرکشوری که مثلا بمب اتم داره هر خواسته ای روداره بکرسی بنشونه هند و پاکستان بعداز دو ابر قدرت مدتهاست بمب اتم دارند وپاکستان هم متحمل چه هزینه سنگینی شد خب حالا میتونن باج گیری کنند ؟ یاهر چه گفتند و خواستند دنیا بگوید چشم بفرما....؟
خوبه کهیک نفر ازآن طرف دنیا به فکر حقوق بشری ما است
ریشه ها این کار را باید برسی کرد .بایدن یا ترامپ یا آقای ایکس . نمیتونند کار را از ریشه حل کنند .ریشه دست ایرانه
بایدن چراخانواده هاشون نمیندازه بیرون تحریم ایناوبقیه چ دردی ازمردم بدبخت مخصوصاقشرضعیف داره.همش فقط سیاه بازی
بدرک دیگی که واسه من نمیجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه وقنی ما نتونیم بریم اونجا بهتر که مسئولین هم از رفتن منع بشن
سگ زرد برادرشغاله
تابناک چرا؟ اینطور تیتر می زنید
تحریم دو بازجو : علیه نقض حقوق بشر بنام علی همتیان و مسعود صفدری
غلط کرده پدرسوخته. حقوق بشر بخوره تواون سرشون مگر اینها هم به فکر انسانها هستند که دم ازحقوق بشر می زنند. کم آدم بی گناه در جای جای جهان کشتن این بی شرف ها
آقای بایدن هرچی میگی بگو فقط به دولت مردان ما چیزی نگو این دولت مردان ما خیلی به ما احترام میگذارن.قیمت های خودروهای داخلی مثل پراید ۱۰۰میلیون ناقابل .مرغ هم ارزون هم فراوان.از تخم مرغ که قیمتش به شتر مرغ رسید.واقعا این احترام نیست. درضمن این که چیزی نیست تازه بعد از عید می‌خوان کلی به ما احترام بزارن.قیمت ها ی خودرو و لوازم های دیگه رو یه کوچولو ببرن بالا
شغل آقایون چیه ؟ این تحریم ربطی به ایران ندارد ، دو نفر و خانواده اشان تحریم شده اند . اگر بازجو هستند که خارج از عرف وظیفه اشان را انجام میدهند ، حقشان است !!!
اها یعنی بایدن دلش برا ما سوخته اخی تفلکی چقدم ک نگرانه ...#گرگ در لباس گوسفند
فعلا تو قدرت داری وهیچ خدائی را نمی پرستی
هرکاری ،تحریمی خواستی بکن ماهم خدائی داریم ما منتظریم سحر گردد یک روزی هم روزگار از آن ما میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
اکر خدا باور هستید پس چرا به مردم و ملت اینقدر ظلم می کنید؟
پس هنوز هنوز تحریم ها ادامه داره.
دست مریضاد.
کارتل های بزرگ یهودی صهیونستی آمریکا نگران گرایش بایدن به سمت ایران هستند .بایدن قبل از انتخابات قصد لغو تحریم ها علیه ایران را داشت ولی شورای سیاست گذاری آمریکا و صهیونیسم های یهودی مانع ای امر بزرگ شدند .
به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند هر چه میخواهد تحریم ها را زیاد کند جانم فدای رهبر زنده باد ایران
نگاه کی به و مردممون میگه نقض حقوق بشر
خدااااااا خودت کمک کن
خودتون برین لیبی بمب بارون کنید،،،افغانستان بچه های جوون بکشید و دانشجو ها رو که هیچ گناهی نکردند با ما ۸سال بجنگید
اشکال نداره!!!
حالا تو رفتی میگی فلانی نقض حقوق بشر کرد
واقعا مردم جهان اینقدر خنگ هستند که حرف اینو گوش میدن
همیشه هم میگیم
مرگ بر امریکا
حقوق بشرشما زانوبرگلوگذاشتن ومرگ شهروندسیاهپوست راکدام نهاددردنیاپیگیری کند؟سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران،شهادت شهیدسلیمانی محبوب دلها؟
شکنجه علیه هر کسی محکوم چه ایرانی علیه ایرانی چه آمریکایی علیه آمریکایی یا علیه مردم خاورمیانه ... به هر حال این گونه افراد حقشونه تحریم بشوند چه در ایران چ هرجای دیگر جهان
اونا که باید میرفتن رفتن جاشونم عالیه
خبرهایی که ازسیما میلی کیهان وجوان و..این بدبختی مربوط به تحریم نیست بلکه عملکرد روحانی وخداروشکر در انتخابات 1400یه فرد اصولگرارای میاره واقتصادمون خوب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
سال به سال دریغ از پارسال.
بازم بگید مرگ بر آمریکا،کشور مسقره ایی داریم به ولا
یه بنده خدایی آخرحرفهاش نوشته وضعیت مملکت حقتونه راست میگی واقعا حقشونه اگه نبودکه شهیددنمیدادن اگه نبودکه الان یکی مثل شماسیرنمیشدیکه لحنت پرازاحانت باشه کسی نمیگه امریکاخوبه مردم خودشم ازدولتشون نفرت دارن مردم مابه خاطرچهارتادزدوبیسوادکه باپارتی میشن مسعول مشکل دارن توتلوزیون خودمونکه داریم میبینیم محکوم میشن مشکل تحریم یه طرف که راه داره مشکل اینجورمسعولای بی تدبیروکجای دلمون بزاریم که ازکرونابدترن وگرنه امیدمابه رهبروامسال سردارسلیمانیه که هنوزنمونه هاشوداریم.مگه ملت بی غیرتنکه بیگانه به دادشون برسه ایشالاکه ریشه آمریکاومفسدین داخلی کنده بشه ماهم ازفقرنجات پیداکنیموبتونیم حداقل شکممونوسیرکنیم
دولت سعودی داره با اره تکه تکه می‌کنه خبرنگارا
آمریکای دلسوز کوره ببینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار