بازدید 4584

کاهش محدودیت‌ها در انگلیس با وجود هشدار‌ها

با کاهش محدوديت هاي کرونايي در انگليس مسوول ارشد امور پزشکی انگلیس هشدار داد در صورت برداشته شدن ناگهانی محدودیت‌ها خطر واقعی در جامعه ایجاد خواهد
کد خبر: ۱۰۳۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 10 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در پی واکسیناسیون کرونا در این کشور و نیز اجرای قرنطینه، شمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور و نیز تعداد جان باختگان از همه گیری کووید ۱۹، رو به کاهش است. براساس این اطلاعیه، با ابتلای حدود ۶ هزار نفر دیگر در ۲۴ ساعت اخیر، شمار افرادی که نتیجه آزمایش کرونای آنان مثبت شده است، به ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۹۹۸ نفر می‌رسد.

به گزارش وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۱ نفر دیگر قربانی ویروس کرونا شدند و بدین ترتیب، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس، مطابق آمار دولتی، به ۱۲۴ هزار و ۷۹۷ نفر می‌رسد. دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به ویروس کرونا، جان ببازند قربانی کووید اعلام می‌کند.

مراکز آماری انگلیس هفته پیش اعلام کردند بیش از ۱۴۴ هزار گواهی فوت، از ابتدای همه گیری کووید ۱۹ در این کشور صادر شده که در آن ها، علت مرگ را ابتلای به ویروس کرونا ثبت کرده اند.
براساس گزارش‌های موجود، تاکنون ۲۲.۵ میلیون در انگلیس، علیه کرونا واکسینه شده اند که حدود ۱.۲ میلیون نفر از آنان، دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند. در پی افزایش واکسیناسیون کرونا و کاهش شمار مبتلایان، دولت انگلیس به تدریج محدودیت‌های کرونایی را کاهش می‌دهد. پروفسور کریس ویتی (Chris Whitty)، مسوول ارشد امور پزشکی انگلیس امروز هشدار داد در صورت برداشته شدن ناگهانی محدودیت‌های کرونایی، خطر واقعی در جامعه ایجاد خواهد شد و احتمال دارد اوج جدید همه گیری ویروس کرونا در انگلیس اتفاق بیفتد.
انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفری پنجمین کشور دارای بیشترین جان باختگان و بیشترین قربانیان از کرونا در جهان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها