بازدید 11264
۱

اولین مصاحبه دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال؛ وارث کشوی جادویی!

کد خبر: ۱۰۳۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 09 March 2021

منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از انتخابش به این سمت اظهار داشت: باید از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر کنم که به بنده لطف کردند و اعتماد داشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، قنبرزاده افزود: برحسب وظیفه باید از استاد خودم تشکر کنم. ما از اولیای خدا و اساتید آموختیم که همیشه از اساتید خود تشکر کنیم. سال 85 که در باشگاه نفت تهران مسئولیت مدیرعاملی این باشگاه را به عهده داشتم، مهدی محمدنبی درس‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف به ما داد. او همیشه اخلاق خوب و نیکو داشت و تا زمانی که در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم، از او رهنمود می‌گرفتم. تقدیر این شد که یک شاگرد بیاید و در جایگاه استاد خود قرار بگیرد.

اولین مصاحبه دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال؛ شاگرد نبی هستم!

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: هر چیز بیشتری بخواهم بگویم، تکراری می‌شود، اما می‌خواهم این قوت قلب را از نبی بگیرم که واقعا کمک کنند. یکی از مواردی که باعث شده بود جرات نکنم به این حوزه ورود کنم، وزن سنگین نبی بود که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ تخصصی و اخلاقی الگویی برای بنده بود. از همه عزیزان تشکر ویژه دارم، به خصوص از هیئت رئیسه قبلی که تک تک آنها و هیئت رئیسه جدید از دوستان بنده هستند.

قنبرزاده خاطر نشان کرد: کار سخت است، اما با توکل به خدا، دوستی و محبت همه دست اندرکاران فوتبال، مجمع و هیئت رئیسه، به همراه مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، مجلس شورای اسلامی و دولت باید کمک کنند تا پروژه‌های ملی ما‌ پیش برود. همه باید کمک کنند تا اتفاق خوبی که اولویت همه کشور است و اولویت ملی محسوب می‌شود، به سرانجام برسد که ان‌شاءالله صعود تیم ملی به جام جهانی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او دبیرکل قطعی فدراسیون خواهد بود یا سرپرست دبیرکلی می‌شود؟ گفت: خودم هم نمی‌دانم، چون هنوز حکمی دریافت نکردم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که در حوزه دبیرکلی کارکنان این فدراسیون حقوق معوقه دارند، خاطر نشان کرد: اکنون هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم، چون عین کاغذی سفید هستم که ذهنیتی ندارم و همه چیز باید بررسی شود. اگر بخواهم اظهار نظری کنم، یک اظهار نظر غیر اصولی و غیر کارشناسی است. باید ببینیم منابع مالی به چه شکل است، اما مسلماً همه باید راهکار داشته باشیم و پای کار برویم. هنوز کار را عملاً تحویل نگرفتم و در این باره نباید اظهارنظر کنم.

قنبرزاده درباره اولویت کاری‌اش گفت: من اولویتی را تعیین نمی‌کنم، اولویت من اولویتی است که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و ریاست ترسیم کرده‌اند و در برنامه‌های عزیزی خادم آمده است. با این حال بنده هر کجا کار کردم، حدود 36 سال در مناسب ورزشی در محل‌های مختلف حضور داشتم که همیشه رعایت قانون، ضوابط و مقررات همگام با سیاست‌های جامعه و نظام بوده و مطمئناً سعی می‌کنم فدراسیون فوتبال را در حوزه‌ای که بنده مسئولیتش را دارم، برای شفافیت ریل‌گذاری کنیم. همه مسائل از جمله مالی و اداری کاملاً شفاف خواهد بود. این فدراسیون برای کل جامعه و بیش از 80 میلیون ملت شریف ایران است و ما فقط امانتدار هستیم. وظیفه داریم این امانت را خوب نگهداریم و همیشه پاسخگو باشیم و پاسخگو به تمام ذینفعان فدراسیون فوتبال خواهیم بود.

وی درباره اینکه آیا او هم کشوی جادویی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را حفظ می‌کند و قرار است احکام با مصلحت صادر شود؟ گفت: از نبی مجدداً تشکر می‌کنیم و بنای ما تعامل و دوستی است و از حالا قول داده و تعهد می‌کنم که از تمام حواشی دوری کنیم و کشویی هم اصلاً نبوده و نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امارات ورود تماشاگران به ورزشگاهها چند هفته دیکه بحرین قرار ورود تماشاگران.قطر هم که قبلا تماشاکران رفتن ورزشگاه ...این وسط کدوم کشور هنوز مونده ؟ایران و مسولان ما که خواب هستند....بعترین بهانه برای لربا و ای اف سی کهدشنا لیک خودتون تماشاگرا راه نمیدی چه ت قعی داری میزبانی میدماتی جامدجهانی بگیری؟؟اونوقت که دهن ما بسته است بخاطر بی لیاقای یه عده و ضررش برا مردم و فوتبال....حداقل دو سا هزار نفر تست گرفته شده بفرستید با فاصله این کاری داره؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار