بازدید 5547
سوژه

نساجی و قائمشهر؛ آزمون تازه الهامی به جای تراکتور و استقلال

این مربی قطعا در قواره استقلال نبود و هنوز به نفر اول خوبی بدل نشده که تیم بزرگ و حواشی زیاد ستاره های استقلال را جمع کند. ساکت فعلا باید به هدایت تیم‌های کوچکتر و میانه جدول به پایین عادت کند. نساجی فرصت مناسبی برای الهامی است
کد خبر: ۱۰۳۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱ 09 March 2021

ساکت الهامی که تا همین یکی دو هفته قبل گزینه سرمربیگری تراکتور و سپس استقلال بود، حالا به نشستن روی نیمکت نساجی بسنده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی از 6 بازی تنها یک امتیاز گرفت. الحق و الانصاف در آخرین بازی عالی بازی کرد اما از ابتدای پیدایش فوتبال هرگز به بازی زیبا امتیازی تعلق نگرفته است.

 نساجی یک تیم خوب بود با یک مربی خوب که بد نتیجه می گرفت و عقلانی همین بود که انجام داد؛ تغییر سرمربی.

انتخاب ساکت الهامی در بین مربیان بیکار باقیمانده منطقی بود؛ یک مربی جوان و جسور که خلاف نامش اصلا ساکت نیست. یک مربی پر شر و شور که دنبال کارنامه است و در تولید هیجان و ایجاد انگیزه تخصص دارد.

این مربی قطعا در قواره استقلال نبود و هنوز به نفر اول خوبی بدل نشده که تیم بزرگ و حواشی زیاد ستاره های استقلال را جمع کند. ساکت فعلا باید به هدایت تیم‌های کوچکتر و میانه جدول به پایین عادت کند.

نساجی و قائمشهر؛ آزمون تازه الهامی به جای تراکتور و استقلال

ساکت الهامی از امروز سرمربی تیمی است که برای ماندن در لیگ، هیجان می خواهد. نساجی با وحید فاضلی از نظر فنی بد بازی نمی کرد و بیشتر بدشانس بود. نمایش این تیم با مجید جلالی هم آنچنان بد نبود. حداقل در بازی آخر مقابل تراکتور حق این تیم اصلا باخت نبود. این تیم مشکل خود باوری داشت و طرفدارات او می‌گویند ساکت الهامی متخصص حل همین مشکل است. 

از لحاظ فنی هم ساکت الهامی تمرین دهنده خوبی است، این را حتی دشمنان ساکت درباره اش می گویند. شاید خیلی ها از نحوه رفتار و گفتار الهامی خوشش شان نیاید اما حتی آنها هم تایید می کنند کار فنی ساکت، ایراد ندارد. او در تراکتور و البته کم امید را به یک تیم پرستاره و کم امید را به قهرمان جام حذفی تبدیل کرد و بالاترین میانگین امتیاز در لیگ برتر ایران را با تراکتور به ثبت رساند. او حالا با تمام تجربه هایش سرمربی نساجی است. شهر خسته اگر به او اعتماد کند، می تواند به حفظ نساجی امیدوار باشد. در لیگ بدون تماشاگر، نمی توان تیم حریف را با فشار تماشاچی برد، مربی بودن شرط است و مربی لب خط نقش تعیین کننده ای دارد. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان