ورود پول حقیقی به ثامید

ثامید در تابستان سال جاری با قیمت ۱۷۵ تومان برای هر سهم عرضه اولیه شد. این نماد در ریزش اخیر بازار سرمایه به زیر قیمت عرضه اولیه رسید. این نماد جزء معدود نماد‌هایی بود که امروز با صف خرید مواجه شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 06 March 2021

به گزارش بورس تابناک، در شهریور ماه سال جاری بود که سهام شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید عرضه اولیه شد. حداکثر قیمت عرضه اولیه برای هر سهم ثامید ۱۷۵ تومان بود. این نماد در ریزش اخیر بازار سرمایه به زیر قیمت عرضه اولیه رسید، اما امروز تابلو خوبی را داشت و معاملات خوبی را نیز پشت سر گذاشت و جزء معدود نماد‌هایی بود که با صف خرید مواجه شد.

قیمت پایانی بر روی چه عددی بسته شد؟

با توجه به معاملات امروز ثامید قیمت پایانی با ۸۰ ریال افزایش معادل ۵.۱۶ درصد رشد نسبت به پایانی روز قبل، بر روی ۱۶۳۰ ریال بسته شد.

تعداد، حجم و ارزش معاملات ثامید چقدر بود؟

در پایان داد و ستد‌های امروز ثامید، در ۱۸ هزار و ۵۸۷ نوبت معاملاتی، ۲۳۳ میلیون و ۷۵۶ هزار برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۸۱ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال معامله شد.
شایان ذکر است میزان میانگین حجم معاملات ماهانه ثامید ۶۱ میلیون و ۶۵۳ هزار برگه بوده است که حجم معاملات امروز تقریبا ۴ برابر بیشتر ازمیانگین حجم معاملات ماهانه بود.

میزان خرید و فروش حقیقی و حقوقی چقدر بود؟

امروز ۲۳۳ میلیون و ۳۰۶ هزاربرگه سهم (۹۹.۹ درصد) سهام ثامید را ۲ هزار و ۵۵۹ نفر حقیقی و ۴۵۰ هزار برگه سهم (۰.۱ درصد) را ۲ نفر حقوقی خریداری کردند. همچنین در طرف مقابل، ۲۲۳ میلیون و ۷۲۷ هزاربرگه سهم (۹۶ درصد) را ۱۳ هزار و ۹۲۵ نفر حقیقی و ۱۰ میلیون و ۲۸ هزاربرگه سهم (۴ درصد) را ۸ نفر حقوقی فروختند.
بدین ترتیب میزان خرید هر حقیقی ۱۴۸ میلیون ریال (۱۴.۸ میلیون تومان) و میزان فروش هر حقیقی ۲۶ میلیون ریال (۲.۶ میلیون تومان) بود.
قدرت خریدار حقیقی به فروشنده امروز در سهم ثامید، ۵.۶۷ برابر بود.

میزان ورود و خروج پول حقیقی چقدر بود؟

امروز ثامید شاهد ورود پول حقیقی به میزان ۱۵ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال (۱.۵ میلیاردتومان) بود.

حمایت و مقاومت مهم ثامید کجاست؟

حمایت مهم بر روی قیمت ۱۵۴۰ ریال و مقاومت مهم این سهم بر روی قیمت ۲۱۲۰ ریال می‌باشد.

ورود پول حقیقی به این نماد ساختمانی/ ثامید صعودی شد؟

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان