بازدید 11963

آخرین آمار کرونا در ایران تا شانزدهم اسفند ۹۹/ فوت ۸۲ بیمار در شبانه روز گذشته در کشور

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۲۱۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۸۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 06 March 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۶۸۱ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۵۲۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۶۸۱ هزار و ۶۸۲ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۰ هزار و ۵۹۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۸ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۸۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۹۲۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۹ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
روزی نیست که چین را لعنت نکنیم

روزگار را بر مردم جهان سیاه کرده چین آشغالخور .
آقا کپی پیست کن راحت تری
اینایی که نتیجه تستشون مثبت میشه و جزو مبتلایان محسوب میشن، با تست سریع شناسایی میشن یا با پی سی آر؟
من حساب کردم تکلیف 193000 نفر نامشخص است
دیروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت که در 24 ساعت گذشته حدود 8000 تست مثبت در خوزستان بوده. حالا امروز تعداد مثبت های کل کشور را 8212 مورد اعلام می کنند. یعنی لابد در 30 استان دیگر کشور تست مثبت کرونا نبوده. این هم از کرامات آمار رسمی است.
با این اوضاع برگزاری انتخابات حضوری منتفی است
و این یک فرصت طلایی است برای مشارکت ۱۰۰ درصدی بر اساس آراء الکترونیکی !!!!!!!!!؟
حتی ممکن است برخی دوباره زنده شوند و بعد از رای دادن دوباره برگردند به عالم دیگر .
با همان روش های گذشته میخواهند با کرنای جدید هم مقابله کنند یعنی تقریبا با هیچ کاری نکردن میخواهند با کرنا مقابله کنند
آقایان وزارت بهداشت چرا عقب هستید؟ خوب آمار مبتلایان روزانه رو بیشتر کنید تا زودتر به آمار جهانی برسیم
بابا به پیر به پیغمبر مردم را سرکار گذاشته اند با این اداره عریض طویل کنترل کرونا دربازار سرپوشیده نصف اصناف بدون ماسک هستند چرا کسی با انها کاری ندارد
با سفررهای نوروزی، شهرهای آبی میشن زرد
زردها نارنجی میشن، نارنجیها قرمز و خدا بهمون رحم کنه که موج بعدی بیماری با این ویروس جدید چندتا کشته خواهد داشت.
دولت به جای این‌که کلا سفر رو ممنوع کنه، شهر آبی و مجاز معرفی می‌کنه تا همه هجوم ببرن و اون شهرها رو هم به مرز مرگ برسونن.
تدابیر ستاد کرونا هم عالی هستن. دو هفته بعد از عید اوج بیماری خواهد بود و برای همین زمان محوز نمایشکاه صادر می‌کنن با این توجیه که تخصصیه
کاش خبرنگار شما از آقای زالی بپرسه چرا نمایشگاه داروسازی مهمه ولی جون پزشک و پرستارها اهمیت نداره؟
یا از سندیکای خودشون بپرسید اصلا جون خود داروسازها چی؟
چه تضمیمنی میدین که توی نمایشگاه تخصصی در اوج بیماری کسی مبتلا نشه؟
مثلا اگر این نمایشگاه کمی دیرتر و بعد از تزریق واکسنهای بیشتر برگزار بشه، داروسازها متضرر میشن؟ امسال که ایران فارما برگزار نشد، تولید داروی کشور مشکل پیدا کرد؟ همه چیزمون به همه چیزمون میاد. حتی متخصص‌ها و جامعه علمی تدبیر ندارن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر