بازدید 5644
۴

تلفات کرونا در ایتالیا هزاران نفر بیشتر از ارقام اعلامی

گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد تلفات کرونا در ایتالیا هزاران نفر بیشتر از ارقام رسمی اعلام شده بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 06 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد تلفات کرونا در ایتالیا هزاران نفر بیشتر از ارقام رسمی اعلام شده بوده است.

این گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد شمار فوتی‌ها در ایتالیا در سال ۲۰۲۰ در میانه کرونا، از هر سال دیگری بعد از جنگ جهانی دوم بیشتر بوده است.

اداره آمار ایتالیا گفت کل تلفات ایتالیا در سال گذشته میلادی برابر ۷۴۶ هزار و ۱۴۶ نفر بود که ۱۰۰ هزار و ۵۲۵ نفر یا ۱۵/۶ درصد بیشتر از رقم متوسط سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ میلادی می‌باشد.

این اداره گفت با نگاهی به ارقام حد فاصل پی بردن مقامات به شیوع کرونا در این کشور در روز ۲۱ فوریه تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، "تلفات مازاد" حتی بالاتر از آن و در حد ۱۰۸ هزار و ۱۷۸ نفر بوده که ۲۱ درصد افزایش نسبت به همان دوره در ۵ سال قبل از آن نشان می‌دهد.

اداره آمار ایتالیا گفت ۷۵ هزار و ۸۹۱ فوتی در سال گذشته میلادی به شیوع کرونا مرتبط بوده که ۷۰ درصد از کل تلفات مازاد می‌باشد. براساس ارقام رسمی، تلفات کرونا در ایتالیا ۱۰ درصد کل تلفات در این کشور در سال ۲۰۲۰ از روز ۲۱ فوریه می‌باشد.

از ۱۰۰ هزار و ۵۲۵ نفر تلفات مازاد در این کشور در سال گذشته میلادی، ۷۶ درصد در میان افراد ۸۰ سال به بالا و ۲۰ درصد مربوط به افراد میان سنین ۶۵ تا ۷۹ بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پرچم رو افقی کنید بعد بگید چندنفر؟کور خود و بینای مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
ایول عالی گفتی
همه که مثل ما صادق نیستند
امار واقعی خودمون چقدره؟ نکنه با استفاده از مستعان جلوی انتشار ویروس رو گرفتین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی