بازدید 14212
۹

فروش مرغ قطعه‌ای ممنوع شد

سازمان تعزیرات حکومتی به منظور کنترل فروش مرغ به قیمت مصوب، قطعه بندی آن را ممنوع و اعلام کرد: در صورت مشاهده در فروشگاه ها به قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومانی میان مردم توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 05 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد که به منظور کنترل فروش مرغ به قیمت مصوب، قطعه بندی آن ممنوع شده است و در صورت مشاهده در فروشگاه ها به قیمت مصوب 20400 تومانی میان مردم توزیع خواهد شد.

بنابراین گزارش در هفته های اخیر برخی از مرغ فروشی ها برای عدم رعایت قیمت مصوب مرغ اقدام به قطعه بندی مرغ و فروش آن با قیمت های دلخواه می کردند.

مدیحی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: تا اطلاع ثانونی و زمانی که قیمت مرغ به حالت عادی برگردد، فروش مرغ به صورت قطعه بندی شده ممنوع است که این موضوع به کارگروه تنظیم بازار نیز اعلام شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که جلوی قطعه بندی مرغ گرفته نشود نمی توان قیمت آن را در بازار کنترل کرد، افزود: در صورتی که مرغ قطعه بندی شده در بازار مشاهده کنیم آن را به قیمت مصوب 20400 تومانی (مرغ کامل) حراج می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
البته قطعه كردن مرغ خطر شيوع رو هم بيشتر ميكنه چون كارگره ممكنه داشته باشه و هزارن مرغ رو آلوده كنه
فقط مردم رو بجون هم بندازيد بجاي اين همه زور گويي توليد رو افزايش دهيد با اين همه امكانات مردم از ترس زورگويي و اجحاف اينگونه برخورد ها از توليد فراري شده اندو دور باطل كمبود توليد و گراني و قيمت دستوري همچنان ادامه مي يابد
متاسفانه اغلب مرغ فروشی ها جهت گم کردن قیمت مرغ آن را قطعه بندی می کنند و اغلب مرغ کامل نمی فروشند
چششمم. اونا هم قبول کردن...
مدیریت جهانی را قبل از ترور توهمیش بیاورید اصلاح کند
کاملا بی اساس هست دیروز هایپر استار مرغ خریدم الا ماشالله مرغ تیکه ای فروخته میشد حالا به کی باید اعتراض کرد؟؟؟؟؟تصمیمات اداره تعزیرات در هیچ موردی اجرا نمیشه فقط مردم را رودر روی مردم قرار میدهند ....
اگر روزی اصلاحات در اقتصاد کشور اغاز شود اولین نشانه اش حذف کردن این ارگان های زائد و عوام گراست که هیچ خاصیتی به جز سیاسی کاری برای سیاسیون ندارند.شما بک کشور نام ببر که سازمان تعزیرات حکومتی و شورای رقابت داشته باشد و در روند طبیعی اقتصاد تخریب ایجاد کند
گران‌فروشی را از اسنپ بیاموزید. به عجله دارها مرغ را گرانتر بفروشند تا جایی که برای حوصله دارها مرغی نمانده باشد. قطعه بندی را هم فعلاً فراموش کنید.
تو مدیریت یه قلم مرغ موندند اونوقت میخواستن دنیا و آخرتت آدما رو اباد کنن.خوب شد که دروغاشون زود یرملا شد.بزای آنانکه اهل تدبیر باشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها