بازدید 6934

ساعت منع شبانه تغییری نخواهد کرد

کد خبر: ۱۰۳۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 04 March 2021

استاندار تهران گفت:تا دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و منع تردد شبانه رعایت شود و شرایط شکننده به حالت تثبیت برسد ساعت منع شبانه همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه‌های مترو دولاب و قیام و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس جمهور به بوی اطراف تهران و جمع آوری متکدیان اشاره کردند که در دستور کار است و روز گذشته با مدیر کل اتباع و شهرداری و بهزیستی درباره کودکان کار جلسه داشتیم و ۶۵۰ نفر از کودکان پذیرش شدند و ۵۰۰ نفر به اخذ تعهد آزاد شدند که حدود ۸۰ درصد ازا ین کودکان کار اتباع هستند و مابقی از هموطنان ما هستند.

وی با اشاره به بوی نامطبوع تهران ادامه داد: سه کانون بوی نامطبوع شناسایی شده و از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی منابع در نظر گرفته شده و بر اساس کارشناسی‌ها مشخص شده نسبت ۵۵ درصدی کاهش بوی نامطبوع را در دستور کار قرار دادیم.

بندپی با اشاره به بحث ارتفاع گفت: خوشبختانه نظم و انضباط خوبی گرفته است.

استاندار تهران با اشاره به وضعیت کرونا و محدودیت‌های شبانه گفت: اتفاق جدید و محدودیت جدیدی قرار نیست رخ دهد و همان محدودیت‌هایی که ستاد ملی کرونا تدوین کرده است را خواهش می‌کنیم تا مردم رعایت کنند.

وی ادامه داد: تهران با جمعیت روزانه ۱۲ میلیون نفر است که در آستانه سال جدید تراکم جمعیت بیشتر خواهد شد خواهش میکنم تا دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و منع تردد شبانه که متاسفانه کمرنگ‌تر شده رعایت شود و این شرایط شکننده به حالت تثبیت برسد ساعت منع شبانه تغییر نخواهد کرد.

وی با اشاره به بازار شب عید گفت: ستاد تنظیم بازار یک روز در میان تشکیل جلسه می‌شود و به شدت دنبال این هستیم تا بازار شب عید را کنترل کنیم امروز هم وزیر جهاد کشاورزی در یکی از میادین حضور پیدا کرده تا نرخ و توزیع مواد غذایی بررسی شود تا شب عید با گرانی مواجه نشویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار