بازدید 17356

مخالفت کاندیدای نظامی انتخابات ۱۴۰۰ با تصویب FATF

سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پیامی توییتری مخالفت خود را با پیوستن ایران به اف‌ای‌تی‌اف اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 03 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در رابطه با بحث پیوستن ایران به اف ای تی اف نوشت:

«شفافیت برای داخل کشور ضرورت است نه برای عناصر خارجی؛ که ضرورت محرمانگی آن برای بیگانگان از بدیهیات عقلی است. ردیابی منابع مالی و رصد مبداء و مقصد آن بدون شک یکی از راهکارهای اصلی نجات اقتصاد ایران است اما این شفافیت برای داخل کشور ضرورت است نه برای عناصر خارجی؛ که ضرورت محرمانگی آن برای بیگانگان از بدیهیات عقلی است. شفاف سازی اطلاعات مالی کشور برای بیگانه ممنوع؛ برای مردم خودمان یک ضرورت.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۸
وقتی منابع مالی نیست چطور میخوای از عناصر خارجی پنهان کنی
در کشور شفافیتی نیست. مبلغ کمک های ما هم به مقاومت توسط کمک گیرنده اعلام می شود.
پس مشکل فقط داخل است که ملت بیچاره شدند.
اجازه بدید حداقل ملت نفسی تازه کنند.
عمو جان دنیا را ببین . هیچ کشوری با دیوار کشیدن دور خودش چیزی نشده و ما هم 40 سال تجربه کردیم . از چین یاد بگیرید . ایران را ویران نکنید
درود به سردار ، خدا حافظ رهبری و یاران ایشان باشد.
سردار گرامی چگونه ممکن است برای مردم شفافیت مالی داشت ولی برای بیگانگان نه، یقیناً اگر برای بیگانگان شفافیت مالی نداشته باشید برای مردم هم محاله که شفافیت داشته باشید همانطور که تا الان هم وجود نداشته از طرفی اگر این شفافیت ضرر داشت تمام کشورهای جهان به جز ایران و کره شمالی به آن نمی پیوستند، همچنین خوب می دانید که چه لطمات و خسارات سنگینی از ناحیه عدم پیوستن به کنوانسیون های جهانی به مردم تحمیل می شود که کسی در برابر آن پاسخگو نیست پس بنابر این عقل حکم می کند ما هم مثل سایر کشورهای جهان به قوانین و قواعد بین المللی احترام بگذاریم و از منافع آن بهرمند شویم.
یعنی اقتصاددان های بقیه کشورها این مورد که شما تازه کشف کرده اید بلد نبوده اند!
عدم ضرورت شفاف سازی برای بیگانگان مورد قبول بوده ولی درصورت عدم تصویب آن از چرخه مراودات مالی و بانکی خارج خواهیم بود و سیستم بین الملل بانکی کارایی خود را از دست داده و این روند ادامه خواهد یافت
اینها رییس جمهور شوند یعنی دادن رانندگی اتوبوس به فرد ناشی که اولین بار قرار است پشت فرمان بنشیند و اتوبوس را به سرعت به دره پرت خواهد کرد!!!!!!
پاسخ ها
محمدرمضانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
سلام هرکدوم که امدن چه گلی به سرمردم زدن که سردارسعیدبزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
الان شما که به دولت تدبیر رای دادید راضی هستید
آقا سعید عزیز مسایل مالی رو که نمیشه مثل مسایل نظامی سری و محرمانه کرد . تعداد افراد مرتبط با اون زیادن . از کارمند بانک گرفته تا بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و ... پس اگر شفافیت در داخل هم باشه بالاخره به خارج نشت میکنه . خب حالا مجبوریم باشفافیت داخلی هم مخالفت کنیم .
پول ها کو؟؟
جناب سردار محمد یعنی ما از چین و روسیه امنیتی تریم ؟بجز ایران و کره شمالی تمام دنیا به این موصوع پیوسته پس حقیقت چیز دیگری است.
اداره ی کشور نباید متاثر از دیگاه یک فرد یا گروه یا حزبی باشد هر کسی در اظهار نظر آزاد است و عده ای نظرشان این است که هیچ تعاملی با دیگر کشور ها نداشته باشند و لی نمی شود اگر می شد چی می شد.
مردم آب آشامیدنی در خیلی از نقاط ایران ندارند. از نبودن اشتغال کولبر و سوخت بر و زباله گرد شده اند مابقی هم به فقر شدید افتاده اند و جوانان تحصیل کرده و نخبه از دست بی کاری و بی درآمدی و اهمیت ندادن به آنها توسط مقامات مهاجرت کاری و تحصیلی کرده اند.
کرونا بیداد می کند و هنوز واکسن نداریم .
آخر چه مسئله ای از این مسائل در این مملکت مهم تر است؟
روسای جمهور هم با وعده و وعید می آیند هریک بدتر از دیگری مملکت را تحویل می دهند.
این چه بساطی است .
چه توقعی از مردم دارید. تا کی سرنوشت مردم را با برنامه های معلوم الحال خود به سیاهی و تباهی می کشید.
جناب سردار مگر پول های این کشور قراره خرج چه کاری بشه که نباید شفاف باشه
اززمان قرارگرفتن درلیست سیاه بابت امضانکردن اف ای تی اف بخداوندی خدابیچاره شدیم شمارابه جان بچه هاتون به جان هرکی دوست داریم نجاتمون بدین.
بابامگه چی دارین که نبایدکسی بفهمه؟
این مدیریت لیبراله ونگاه به اجنبیه که کشور ومردم بیچاره نه امضا نکردن fatf
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر