بازدید 8090
۳
بازتاب

جواب منفی فولاد به استقلال برای انتقال نکونام

کد خبر: ۱۰۳۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 02 March 2021

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ، درخواست باشگاه استقلال برای انتقال جواد نکونام را با پاسخ منفی جواب داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری که در تدارک آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم است، ضمن تایید شایعه مربوط به تماس باشگاه استقلال برای دریافت مجوز و رضایتنامه حضور نکونام در این تیم، مدعی شد به هیچ عنوان با این درخواست موافقت نخواهندداشت.

جواب منفی فولاد به استقلال برای انتقال نکونام

آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان در این زمینه اینطور توضیح داد: آقای مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آقای نکونام با ما تماس گرفتند. من به ایشان گفتم با توجه به اینکه نکونام در راس کادرفنی ما قرار دارد و تیم ما بر پایه استراتژی ایشان برنامه ریزی شده و بازیکن جذب کرده است و از طرفی در آستانه بازی حساس با العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم، ما شدیدا به ایشان نیاز داریم و از ایشان خواستیم در خصوص نکونام تجدید نظر کنند چرا که ایشان مربی ما است و جایی نمی‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یعنی یکم فکر نمیکنن فولاد باش حداقل تا اخر سال قرارداد داره یکبار دست درازی کردن به مربی تیم دیگه نتیجه ش هم رو دیدن این آه مردم قائمشهر بود پس یاد بگیرید حرفه ی باشید
آی روسای استقلال می خواستند یک سرمربی که تیمش یک رده پایین تر از سرمربی قبلی استقلال بود را سرمربی استقلال کنن؟ بالاغیرتا آی کیو زیر 50 رو دیگه رئیس و مدیر نکنین!
ولی مربی تیم مشهدی را با داشتن قرارداد معتبر با تهدید بابا مسعود به تیم پرسپولیس اوردن کاملا مجاز واخلاقی میباشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل