بازدید 6281

ووچرمانی و بیت‌کوین

کد خبر: ۱۰۳۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 02 March 2021

ووچرمانی، بستری مناسب جهت خرید، فروش، و معاملات بیت‌کوین

ووچرمانی، بستری مناسب جهت خرید، فروش، و معاملات بیت‌کوین

بیت‌کوین، مهمترین رمزارزی که تا به این لحظه در دنیا معرفی شده است. شاید نزدیک به یک دهه پیش که این ارز معرفی شد کسی فکر نمی کرد که بتواند به این صورت در دنیا پیشرفت کند و در بازارهای مالی اینگونه برای خود جای باز کند. اما با توجه به رکوردهایی که در یک سال اخیر از نظر ارزشمندی برای خود به ثبت رسانده، تبدیل به رمزارز مهم و ویژه در دنیا شده است. این روزها تب بیت‌کوین همه جا را فرا گرفته و هر کسی‌ که با دنیای مجازی به نحوی ارتباط دارد، هیجان دنبال کردن نوسانات این ارز دیجیتال را تجربه کرده است، از ایلان ماسک تا افراد معمولی...

در جامعه و بازارهای مالی امروز پلتفرم ها و کمپانی های مختلفی از جمله کمپانی ووچرمانی برای انجام معامله، تبدیل ارز و انجام سرمایه گذاری روی این رمزارز محبوب وجود دارند و هریک در تلاش هستند تا با ارائه خدمات منحصر به فرد و مطمئن به افراد علاقه‌مند در این زمینه خدمات ارائه دهند.

در این زمینه کمپانی ووچرمانی، از سال ۲۰۱۶ ارائه خدمات مالی را آغاز کرده و یکی‌ از پیشگامان تحول در این صنعت به حساب می‌‌آید. این کمپانی با در نظر گرفتن آینده رمزارز‌ها قابلیت های ویژه ای جهت اینگونه معاملات در بستر محصولات خود طراحی‌ کرده است. با توجه به وضیعت تحریم کشور وجود چنین بستری بدون محدودیت برای افراد فعال و علاقه‌مند به این حوزه یک فرصت ویژه ای را فراهم کرد تا با خیال آسوده و بدون نگرانی بابت موارد معمولی که افراد فعال در این صنعت در پلتفرم های دیگر با آن رو به رو هستند فعالیت نمایند.

در این مقاله می خواهیم بپردازیم که با استفاده از این پلتفرم چگونه می توانیم در این بازار فعالیت نماییم.

۱. ایجاد حساب کاربری

نکته جالب و کاربر پسند این پلتفرم، آسان بودن ثبت نام و عضویت در آن می باشد. شما به آسانی و بدون انجام وری فای می توانید حساب اولیه خود را ایجاد نمایید. با ارایه اپلیکیشن های آندروید، آی او اس و همچنین امکان استفاده از کیف پول در بستر وب، کمپانی ووچرمانی به کاربران خود امکان دسترسی سریع و آسان را از هر روش می دهد.

۲. شارژ کیف پول

پس از وارد شدن به محیط وب یا اپلیکیشن ووچرمانی، ابتدا بایستی موجودی حساب کیف پول را افزایش داد که به سادگی‌ امکان پذیرهست. پس از انتخاب گزینه ووچرمانی، از قسمت  Reedemکد ووچرمانی را در کادر وارد و با تایید تراکنش، موجودی دلار کیف پول به ارزش کد ووچر افزایش خواهد یافت. در ایران شما می توانید از طریق اکسچنجرها، کدها را خریداری نمایید. البته این در کشورهای مختلف با توجه به قوانین هر کشور امکان خرید این کدها نیز متنوع هست.

۳. تبدیل به بیت‌کوین

برای تبدیل موجودی کیف پول به بیت‌کوین کافیست در قسمت ووچرمانی، گزینه Exchange را انتخاب نمایید و با وارد کردن مبلغ موردنظر و تایید تراکنش، موجودی شما تبدیل به بیت‌کوین خواهد شد. همچنین در صورت تمایل جهت تبدیل بیت‌کوین به ووچرمانی می توانید در قسمت بیت‌کوین به همان روش قبل تراکنش تبدیل ارز را انجام دهید.

نکته قابل توجه این سرویس تاثیر پذیری از قیمت ‌های لحظه ای و به روز رسانی سریع نرخ‌ ها در هنگام معاملات می‌باشد، و از دیگر مزیت های این محصول به روز رسانی و تبدیل لحظه ای ارزش بیت‌کوین موجود در کیف پول بیت‌کوین به دلار و بالعکس می باشد. در واقع این مزیت به شما کمک می کند در زمان نوسانات بازار با تبدیل موجودی به ووچرمانی از کاهش ارزش آن جلوگیری نمایید.

همچنین اخبار خوبی که پیرامون این کمپانی شنیده می شود این هست که کمپانی ووچرمانی با دریافت فیدبک مثبت از کاربران خود در سراسر دنیا تصمیم گرفته در کنار رمزارز بیت‌کوین، ارزهای محبوب دیگری را به خدمات خود اضافه کند. در آپدیت های آینده که برای فعالین این صنعت پیام آور این می باشد که مجموعه ووچرمانی با نوآوری های خود خیلی زود جای خود را در بازار بدست آورده و با تعامل بسیار خوب با کاربرانش در پی ایجاد فضایی پویا برای فعالیت افراد ایجاد کند.

لینک ورود به سایت ووچرمانی:

https://vouchermoney.com

 اپلیکیشن اندروید ووچرمانی را از لینک زیر دانلود کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vouchermoneywallet

 اپلیکیشن آی او اس ووچرمانی را از لینک زیر دانلود کنید:

https://apps.apple.com/am/app/voucher-money-wallet/id1544757332

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار