بازدید 8207
۲

جان باختن طلافروش سمنانی بر اثر شلیک سارقان

طلافروش سمنانی که چندی پیش پس از سرقت مسلحانه از مغازه‌اش و شلیک سارقان مجروح شده بود در نهایت تسلیم مرگ شد و درگذشت.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 01 March 2021

به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، علی علی‌عسگر، مدیر روابط عمومی بیمارستان کوثر سمنان اظهار کرد: مرد طلافروش از شامگاه بیست و هشتم بهمن به دلیل مجروحیت ناشی از شلیک گلوله در حین سرقت مسلحانه در بیمارستان کوثر سمنان بستری شد و با وجود تلاش کادر درمان سحرگاه یازدهم اسفند جان باخت.

سرقت مسلحانه از یک طلافروش در سمنان | تعیین بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارقان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در سمنان که منجر به جراحت طلافروش و دستبرد مقادیری طلا شده بود، با ردیابی پلیس سمنان در استان گلستان دستگیر شدند.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: ۲ سارق بعدازظهر بیست و هشتم بهمن با حمله به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان، با تیراندازی به طلافروش و مجروح کردن وی، مقداری طلا به سرقت بردند.

وی ادامه داد: پلیس با اقدامات و تحقیقات تخصصی ۲ سارق را در استان گلستان ردیابی و شناسایی کرد و در نهایت سی‌ام بهمن با همکاری پلیس گلستان سارقان دستگیر شدند.

میراحمدی بیان کرد: یکی از سارقان دربندر گز و دیگری در گرگان دستگیر شدند، یکی از سارقان در برخورد با پلیس مقاومت کرد که در نهایت با تیراندازی پلیس متهم دستگیر و طلاهای سرقتی ضبط شد.

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، برای رسیدگی به پرونده این سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر سمنان بازپرس ویژه تعیین کرده بود.

این سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای داشت و ویدئو مربوط به آن در کانال‌ها و صفحات مجازی مختلف منتشر شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بنظر من پلیس باید اقتدار داشته باشه و هرکس مقاومت کرد و مقابل پلیس ایستاد و مسلح بود دردم کشته بشه وقت دادگاه را تلف نکنند
خوب الان آژیر برای این بنده خدا چه کرد؟ دوربین براش چه کرد؟ اگر منطقی به داستان نگاه کنید متوجه میشید که به جای اینکه روی پیشگیری از سرقتهای مسلحانه با نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه تمرکز بشه که نه تنها بدون هیچ اما و اگری جلوی زخمی یا کشته شدن طلافروشها را میگیره بلکه حتی نمیذاره یک تیکه طلا سرقت بشه به دستگیری سارقین توجه میشه که تکیه بر استفاده از دوربین و دزدگیر و جدیدا مه ساز هم دلیل آن هستش در حالیکه اشتباه بزرگ طلافروشها برای پیشگیری از سرقتهای مسلحانه، اعتماد به آژیر و مه ساز است چون موثر بودن آنها مبتنی بر اما و اگرهایی خنده دار است که طلافروشها باید دعا کنند سارقین آنها را پیشبینی نکرده باشند و مثلا آرزو کنند که در موقعیتی مناسب قرار بگیرند و بتوانند آژیر و مه ساز را فعال کند و بعد از فعال شدن آژیر و مه ساز هم سارقین که یقینا عصبی و پر از استرس هم هستند دستپاچه نشوند و بدون تیراندازی محل را ترک کنند که البته میبینید نتیجه اش چی میشه. حالا کسانی که این همه آژیر و دوربین و مه ساز را تبلیغ میکنند بیان جواب خانواده این بنده خدا را بدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی