بازدید 11122

انتقام آتشین از همسر سابق

مرد جوان ۵۰۰‌ هزار تومان به دو دوستش داد تا خودروی همسر سابقش را به آتش بکشند.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 01 March 2021

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شهروند، عامل حریق عمدی در محدوده جنوب غرب تهران از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد. مرد جوان برای انتقام‌گیری از همسر سابقش دو نفر از دوستانش را اجیر کرد تا خودروی همسرش را شبانه به آتش بکشند.

ساعت ۳ صبح ۴ آبان امسال، گزارش حریق خودرویی در منطقه جنوب تهران به پلیس و ماموران آتش‌نشانی اعلام شد. با اعلام این خبر ماموران راهی محل شدند. آن‌ها پس از اطفای حریق با صاحب خودرو که زن جوانی بود مواجه شدند.

زن جوان در تحقیقات پلیسی گفت: «نمی‌دانم چه کسی خودروام را آتش زده است. داخل خانه خواب بودم که با صدای همسایه‌ها بیدار شدم. از طرفی متوجه آتش‌سوزی در خیابان شدم. خودم را بلافاصله به خیابان رساندم و با خودرو تیبای سفید رنگم مواجه شدم که درحال سوختن بود.»

آغاز تحقیقات

به‌دنبال این آتش‌سوزی، کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند. آن‌ها در نخستین گام به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه رفتند. بازبینی دوربین‌ها نشان می‌داد که خودروی لیفان قرمز رنگی لحظاتی قبل از آتش‌سوزی در مقابل خودروی تیبا توقف کرده و یکی از سرنشینان خودرو از داخل آن پیاده شده بود. او بنزین روی خودروی تیبا ریخته و پس از به آتش کشیدن خودرو از آنجا متواری می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس