بازدید 10878
۴

شرق: مخالفان FATF دل در گرو ادامه تحریم‌ها دارند

دولتی‌ها آخرین تلاش‌های خود را به کار بسته‌اند تا شاید گره از کار لوایح FATF باز شود اما فعلا خبری از تغییر نظر مخالفان سنتی این لوایح نیست
کد خبر: ۱۰۳۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 28 February 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه شرق نوشت: دولتی‌ها آخرین تلاش‌های خود را به کار بسته‌اند تا شاید گره از کار لوایح FATF باز شود اما فعلا خبری از تغییر نظر مخالفان سنتی این لوایح نیست، زیرا تمایلی برای شنیدن و قانع‌شدن ندارند و بدون ارائه دلیل و توضیحی قانع‌کننده بر مواضع مخالف خود اصرار دارند.

از سوی دیگر مخالفان دولت نمی‌خواهند گشایشی اقتصادی رخ دهد. کاسبان تحریم دل در گرو ادامه تحریم‌ها دارند و از هر گشایش و شفافیت تجاری گریزان اند و به مخالفت با آن می‌پردازند.

روند بررسیFATF روندی نزدیک به ۱۳ سال را طی کرده است که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود و اگر به‌زودی تکلیف آنها مشخص شود و رأی مجمع مثبت باشد، حداقل کشورهای دوست و همسایه ایران می‌توانند به مراودات تجاری خود با ایران ادامه دهند وگرنه شرایط اقتصاد ایران از آنچه در سه سال اخیر تجربه کرده سخت‌تر خواهد شد و حتی روسیه و چین هم قادر به حفظ روابط تجاری و مالی خود با ایران نخواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
آقازاده ها به ثروت بادآوره تحریم عادت کردن
چطور بگذارن تحریم ها برداشته بشه وقتی می تونن یک جنس رو چند برابر قیمت بدن دست خلق ا...
خاتمی هم باید در جلسات مجمع حضور داشته باشه و نماینده مرحوم رفسنجانی!
خوب در این مجمع رو ببندید
یکی از عوامل گرانی و سقوط ارزش پول ملی این، اف ای تی اف می باشد. خواهشا این مساله را به مسئله هسته ای مربوط نکنید. ممنون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار