بازدید 4985

انبار پنبه آتش گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در انبار پنبه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 27 February 2021

به گزارش تابناک، سیدجلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک انبار در خیابان مولوی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۳ امروز (نهم اسفند)، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار واقع در خیابان مولوی، خیابان صاحب جمع، کوچه بوربور به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور دو دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ملک دو طبقه قدیمی به وسعت حدود ۳۰۰ متر که با داربست و وسایل نامقاوم تعبیه شده بود، مقادیر زیادی پنبه، نخ و پارچه نگهداری می‌شده و در آن آتش‌سوزی روی داده است.

وی با اشاره به شدت آتش‌سوزی و شعله‌وری آتش، تصریح کرد: در مجاورت این انبار، انبارها و سوله‌های دیگری وجود داشت که تمام آنها نیز دارای سقفهای قدیمی و شیروانی بودند و بیم سرایت آتش به آن انبارها نیز وجود داشت.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان از چهار طرف عملیات را آغاز کردند و ضمن حفاظت از انبارهای جانبی، موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآوردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، گفت: خوشبختانه اکنون آتش خاموش شده و نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر