بازدید 7626

دیدار سفیر ایران در روسیه با نماینده ویژه پوتین

در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با معاون وزیر خارجه روسیه، روند همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف بررسی شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ 26 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (جمعه) مورخ هشتم اسفند ۱۳۹۹ با «ایگور مارگولوف» معاون امور آسیای وزارت امور خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.
دیدار سفیر ایران در روسیه با نماینده ویژه پوتین
در این ملاقات طرفین در مورد طیف وسیعی از موضوعات دوجانبه به ویژه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی، هسته ای، حقوقی، کنسولی، تشریفاتی، واکسن کرونا و ... به صورت مفصل بحث و تبادل نظر کردند.

دو طرف همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت برخی از پروژه‌های مهم اقتصادی بین دو کشور، روند همکاری‌ها در این حوزه را رو به گسترش ارزیابی کردند.

* سفر قالیباف به مسکو

ایگور مارگولوف با اشاره به سفر اخیر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مسکو، پیام مقام معظم رهبری خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که توسط رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به مسکو به «والودین» رئیس دومای دولتی روسیه (به منظور ارجاع به پوتین) تقدیم شده بود را مهم خواند.

کاظم جلالی نیز با تشکر از همکاری طرف روس در زمینه ایجاد شرایط لازم برای دیدار قالیباف و هیأت همراه از مسکو، پیام مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور روسیه را برای تعمیق روابط بین دو کشور مهم و راهبردی ارزیابی کرد.

به گزارش فارس، کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو دیروز (پنجشنبه) نیز با «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه درباره اوضاع منطقه به ویژه تحولات یمن به گفتگو پرداخت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر