بازدید 7285
۲
رفتار مشکوک شماره 10 آبی ها

افزایش قرارداد نه، قائدی از استقلال بند جدایی می‌خواهد!

به گفته یکی از مدیران استقلال حتی اگر این بازیکن تا آخر فصل در تمرین تیم شرکت نکند هم آن‌ها حاضر نیستند چنین بندی برای جدایی در صورت پیشنهاد خارجی بزرگ را به قرارداد او اضافه کنند
کد خبر: ۱۰۳۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 26 February 2021

مهدی قائدی بازیکنی است که بعد از ۲ سال حضور در استقلال و نیمکت نشینی در اکثر بازی‌های ابتدایی، از فصل گذشته شرایط فوق العاده‌ای پیدا کرده و به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا این بازیکن چند روزی است در تمرین استقلال شرکت نمی‌کند، ابتدا اینطور عنوان شد که قائدی قصد دارد مبلغ قراردادش را بالا ببرد که البته این موضوع با موافقت مدیران استقلال همراه شد، اما ظاهرا اصل خواسته او گنجاندن بند جدایی در صورت دریافت پیشنهاد خارجی است که باشگاه به هیچ عنوان موافق آن نیست.

اگرچه این خبر چند روز پیش روی جلد یکی از روزنامه‌های ورزشی منتشر شد و مهدی قائدی آن را تکذیب کرد، اما یکی از مدیران باشگاه استقلال می‌گوید این موضوع صحت دارد و باشگاه حاضر نیست با این خواسته موافقت کند. ظاهرا به گوش باشگاه استقلال رسیده یک ایجنت برای قائدی پیشنهاد ۲ میلیون دلاری آورده و آن‌ها نگران هستند اگر این بند به قرارداد قائدی اضافه شود، بدون اینکه ریالی دست باشگاه را بگیرد او تیم را ترک کند.

افزایش قرارداد نه، قائدی از استقلال بند جدایی می‌خواهد!

البته طبیعی است مدیران استقلال با درخواست قائدی مخالف باشند چرا که آن‌ها از قبل برنامه ریزی کرده بودند از ترانسفر این بازیکن درآمد قابل توجهی داشته باشند، به همین دلیل هم به گفته یکی از مدیران استقلال حتی اگر این بازیکن تا آخر فصل در تمرین شرکت نکند هم آن‌ها حاضر نیستند چنین بندی را به قرارداد او اضافه کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مهدی قائدی در تمرین استقلال شرکت می‌کند یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قائدی پسر بچه ای است که نه ظرفیت روز خوش دارند نه تحمل روز نا خوش
ایجنت برای قائدی پیشنهاد ۲ میلیون دلاری آورده????????????????????
مگه پول علف خرسه ؟!!!!!!!!!!!
1میلیون تومن هم اضافه هستش مگه چیکار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل