بازدید 3128

واکنش‏ها پیرامون دیدار فرانسه و اروگوئه

اين بازيكن عضو تيم منچستريونايتد انگليس كه شب گذشته تيمش در اولين روز از جام جهاني از گروه اول مقابل اروگوئه به تساوي بدون گل رسيد، افزود: وقتي به مشكل برخورد كرديم، بايد اقدام به ايجاد فضاي بيشتري براي گلزني مهاجمين خود مي‌كرديم. كاري كه متاسفانه به خوبي انجام نگرفت. البته من به آينده تيم خوشبين هستم.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۹ 12 June 2010
سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه گفت: از تساوي برابر اروگوئه راضي نيستم.

به گزارش فارس و به نقل از روزنامه اكيپ، ريمون دومنش اظهار داشت: مشخص است كه از نتيجه بدست آمده راضي و خرسند نيستم. ما بازي را در دست داشتيم و بر حريف بطور كامل فشار وارد كرديم؛ اما هرچه زديم به در بسته اصابت كرد و توپ گل نشد.

وي كه شب گذشته تيمش در گروه اول و در بازي دوم رقابـت‌هاي جام جهاني مقابل اروگوئه به تساوي بدون گل رسيد، افزود: در اين حالت مجبور بوديم مراقب ضدحملات حريف باشيم كه دشواري‌هايي براي تيم من ايجاد كرد.

مربي 6 سال اخير فرانسه عنوان كرد: بايد اعتراف كنم سطح اين بازي در در حدو اندازه‌هاي‌جام جهاني نبود.هرچند كه در پايان لحظات هيجان‌انگيزي رقم خورد.

تيم فرانسه با كسب اين نتيجه صاحب يك امتياز شد و پس از آفريقاي‌جنوبي و مكزيك قرار گرفت.


تاوارس: به بيشتر اهداف خود مقابل فرانسه رسيديم
سرمربي تيم ملي فوتبال اروگوئه اظهار داشت: به بيشتر اهداف خود مقابل فرانسه رسيديم.

به گزارش دي‌ولت، اسكار تابارس اظهار داشت: در بازي با فرانسه كه ديداري بسيار سخت بود، با كمي خوش شانسي توانستيم جريان را كنترل كنيم. فكر مي‌كنم به بخش زيادي از اهداف خود براي مقابله با حريف اروپايي دست يافتيم.

وي افزود: با توجه به شرايط نامطلوب زمين، گمان مي‌كنم هم ما و هم فرانسويان با مشكل روبه‌رو بوديم. اين مسئله به طوري بود كه با وجود كيفيت خوب چمن، چون زمين نمناك بود امكان انجام كارهاي تكنيكي را از بازيكنان تيم من مي‌گرفت. البته بيان اين حرف به منزله آن نيست كه بخواهم چمن را به عنوان عامل تساوي بيان كنم.

وي اظهار داشت: در گروهي هستيم كه قدرت‌ها فاصله كمي با يكديگر دارند. بايد دقت كنيم از اشتباهات حريف نهايت بهره‌برداري را در جهت كسب موفقيت بگيريم.


سانيا: اروگوئه خدا را شكر كند فرانسه مشكل گلزني داشت
مدافع تيم ملي فرانسه گفت: براي ما تساوي با اروگوئه افتخار نيست و ‌آنها خدا را شكر كنند كه ما مشكل گلزني داشتيم.

به گزارش اكيپ، بكري سانيا اظهار داشت: پيش از شروع بازي در اظهار نظرات اعضاي تيم اروگوئه شاهد بوديم چه ترس زيادي از رويارويي با فرانسه دارند. آنها بايد خرسند باشند و خدا را شكر كنند ما در لحظه گلزني دچار مشكل شديم و گرنه تساوي با اين حريف آمريكاي جنوبي براي ما افتخار به حساب نمي‌آيد.

وي ادامه داد: با اين تساوي هيچ اتفاق خاصي روي نداده است. هدف ما صعود از گروه است. بايد دقت كنيم از دو بازي بعدي نهايت امتياز را كسب كنيم.


مالودا: نيمكت‌‌نشيني به معني اختلاف با دومنش نيست
فلوران مالودا در حاشيه بازي فرانسه و اروگوئه، اظهار داشت: مشكل خاصي با ريمون دومنش ندارم. ‌آنچه در اين زمينه منتشر شده، صحت ندارند.

وي شب گذشته پس از تساوي بدون گل برابر حريف آمريكاي‌جنوبي، در پاسخ به اينكه به علت وجود اختلاف و درگيري در ابتداي بازي نيمكت نشين شده، به خبرنگار نشريه اكيپ گفت: ميان من و سرمربي مشكلي وجود ندارد. اين مسئله شايعه‌اي است كه برخي رسانه‌ها ايجاد كرده‌اند. دومنش به عنوان مسئول فني تيم، آزاد است تركيب مورد نظرش را انتخاب كند.

او افزود: هنوز دو بازي گروهي در پيش داريم. به قدر كافي فرصت براي بازي دارم. البته از اينكه تيم ملي كارش را با تساوي بدون گل شروع كرد، متأسف هستم.


اورا: دو امتياز را بيهوده از دست داديم
كاپيتان تيم ملي فوتبال فرانسه گفت: از نتيجه بدست آمده با اروگوئه متاسف هستم زيرا دو امتياز مهم را بيهوده از دست داديم.

پاتريس اورا اظهار داشت: بايد اعتراف كرد كه مقابل اروگوئه بازي قابل قبولي ارائه نكرديم. البته نفرات تيم تلاش خود را انجام دادند. فضا هم داشتيم ولي موقعيت‌هايمان به گل تبديل نشدند و به جاي برد، مساوي كرديم و دو امتياز حائزاهميت را با به آساني از دست داديم.

اين بازيكن عضو تيم منچستريونايتد انگليس كه شب گذشته تيمش در اولين روز از جام جهاني از گروه اول مقابل اروگوئه به تساوي بدون گل رسيد، افزود: وقتي به مشكل برخورد كرديم، بايد اقدام به ايجاد فضاي بيشتري براي گلزني مهاجمين خود مي‌كرديم. كاري كه متاسفانه به خوبي انجام نگرفت. البته من به آينده تيم خوشبين هستم.

اورا ادامه داد: از هواداران بابت تساوي پوزش مي‌خواهيم. ما همه كار كرديم ولي تنها در گلزني موفق نبوديم.


فورلان: مدافعان اروگوئه و فرانسه بهترين‌هاي ميدان بودند
ديگو فورلان اظهار داشت: به نظر من بهترين بازيكنان اين ديدار مدافعان هر دو تيم بودند كه بسيار خوب عمل كردند و مانع نتيجه‌گيري مهاجمان شدند. هم خط دفاعي ما و هم فرانسه، يكپارچگي و انسجام بسيار خوبي داشتند.

اين بازيكن كه شب گذشته در دومين ديدار رقابت‌هاي جام‌جهاني تيمش برابر فرانسه به تساوي بدون گل رسيد‌، افزود: بايد اعتراف كرد بخاطر نمايش خوب مدافعان دو تيم، موقعيت‌هاي گل بسيار كم بودند و به همين دليل بازي بدون گل تمام شد؛ اما بايد بگويم در بازي‌هاي بعدي جبران خواهيم كرد.


ديابي: مشكل فرانسه عدم خلق موقعيت گل بود
هافبك تيم ملي فوتبال فرانسه گفت: مشكل بزرگ ما برابر اروگوئه، عدم خلق موقعيت گل بود.

به گزارش لوپاريزين، ابو ديابي اظهار داشت: پس از بازي با اروگوئه، به قدر كافي فرصت داريم تا مشكلاتمان را مورد ارزيابي قرار دهيم؛ اما مشكل عمده ما برابر حريف آمريكاي جنوبي آن بود كه نتوانستيم به قدر كافي موقعيت گل ايجاد كنيم.

وي افزود: پيش از اين بازي، تمرينات مفصل زيادي در زمينه ايجاد موقعيت گل انجام داده بوديم؛ اما نمي‌دانم چرا قادر به خلق موقعيت نشديم. بايد دقت كنيم اشكالات به سرعت برطرف شوند تا بتوانيم به عنوان مدعي صعود از گروه خود به مرحله بعد راه پيدا كنيم.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار