بازدید 4557

پوتین:مبارزه‌ با تروریسم حتی‌در جبهه‌های‌دور ادامه‌دارد

رئیس‌جمهوری روسیه با اشاره به این‌که مقابله با تروریسم در جبهه‌های دور مثل سوریه ادامه دارد، اعلام کرد، تروریسم خطرناک‌ترین تهدید علیه کشور و جهان است.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰ 25 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نشست رهبری سازمان امنیت فدرال این کشور امروز، چهارشنبه گفت: تروریسم تنها و خطرناک‌ترین تهدید است و مقابله با آن قبل از هر چیزی مستلزم آمادگی دائمی و تدابیر عملی پیش‌دستانه بررسی شده است.

پوتین خاطرنشان کرد: نیرو‌های امنیت روسیه دسامبر گذشته آخرین گروهک سازمان‌دهی شده که جنایاتی در جمهوری چچن، انگوشیای روسیه صورت داده بود، منهدم کردند. او افزود: تلاش‌ها همچنین در جبهه‌های دور مثل سوریه ادامه دارند.

او تاکید کرد: در عین حال دوست دارم اشاره کنم ۷۲ رویداد تروریستی در سال ۲۰۲۰ خنثی شده یعنی بیش از ۲۵ درصد از سال ۲۰۱۹ که در آن ۵۷ حادثه تروریستی خنثی شده بود.

روسیه ۲۰۱۵ عملیات نظامی برای مقابله با تشکیلات تروریستی در سوریه را آغاز کرد و نیرو‌های روسیه در بازپس‌گیری مناطق این کشور و تسلط ارتش سوریه بر اکثر خاک کشورشان و نابودی داعش و جبهه النصره نقش داشتند.

پوتین همچنین اشاره کرد، حمایت از شهروندان روس در برابر تهدیدات داخلی و خارجی در راس اولویت‌های رهبری کشور است و مهمترین چالش مقابل جهان تروریسم است.

او خاطرنشان کرد، سطح چالش‌های امنیتی فرا روی جهان مثل تروریسم و جنایت فرامرزی و الکترونیکی کاهش نیافته است.

او از عملکرد سازمان اطلاعات کشورش تقدیر کرد و گفت، این سازمان توانست فعالیت ۷۲ عنصر جاسوسی خارجی را تنها در سال گذشته میلادی ناکام بگذارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل