بازدید 6999
۶

واردات موز تسهیل شد

ستاد تنظیم بازار با واردات موز در مقابل صادرات محصولات کشاورزی ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی موافقت کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 23 February 2021

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا، بر اساس مصوبات جلسه روز گذشته کارگروه ستاد تنظیم بازار، برای تنظیم بازار موز در ایام پایانی سال، با واردات این محصول در ازای صادرات سایر محصولات کشاورزی مجازی ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی در قبال ارز متقاضی/ اشخاص و یا از محل سایر ارزهای مجاز(ارز غیر) امکان پذیر شد.

این در حالی است که از اردیبهشت ماه امسال واردات موز به دلیل محدودیت های ارزی به نوعی ممنوع و در ادامه واردات آن مشروط به صادرات سیب شده است.

در میانه بهمن ماه، قیمت هر کیلو موز وارداتی در خرده فروشی های سطح شهر تهران به ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان رسید. بر اساس گزارش مرکز آمار از تغییر قیمت کالاهای خوراکی، در دی ماه امسال قیمت هر کیلو موز در دی ماه پارسال به طور متوسط ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است که در همین ماه در سال جاری به متوسط قیمت ۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده و افزایش ۱۴۰.۳ درصدی داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قیمت موز حداکثر ۲۰ هزار تومان بایست باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
نه من بیشتر از 12هزار تومن باشه نمیخرم.اینهمه پول از ژاپن و کره جنوبی قراره سرازیر مملکت بشه بعد از مدتها بهتره کمی هم به مردم برسند.میوه رو ارزون کنند.مرغ و ماهی و تخم مرغ رو ارزون کنند .اقا این دستمزد عقب افتاده آموزش دهنده های نهضت رو که آموزش و پرورش از سال 97 پرداخت نکرده اونم پرداخت کنید.بیچاره ها دم عیدی واقعا نیاز دارن به این پول .دوستی دارم آموزش دهنده نهضتی هست و شرکت محل کارش حقوق رو با تاخیر پرداخت میکنه و از طرفی هم دستمزدش رو آموزش و پرورش تابحال پرداخت نکرده.بیچاره متاهل هم هست .باور کنید دم عیدی بدجور گرفتاره.پولی دستتون اومد این آموزش دهنده های نهضت فراموش نشه لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
شما اصلاً میدونی موز عمده توی بازار بین المللی چقدر قیمت داره...! تابناک لطفاً قیمت موز عمده جهانی رو توی سایت اعلام کنید تا مردم بدونن دلال جماعت این وسط چقدر خون مردم رو توی شیشه میکنند...!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
ده تومن به بالا نمی ارزه . . .
60 هزار تومان عزيز
پس سلطان موز واقعیت دارد!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر