بازدید 5591
میراث سیاه رسول پناه هنوز قهرمان لیگ را آزار می‌دهد

کارگزار، پرسپولیس را راضی می‌کند یا حذف می‌شود؟

کد خبر: ۱۰۳۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 21 February 2021

پس از اختلافات پیش آمده بین مدیران باشگاه پرسپولیس و با شرکت آتیه داده پرداز بر سر قرارداد پر مساله کارگزار باشگاه در بحث اسپانسری، مدیران سرخ حدود یک ماه پیش از وزارت ورزش درخواست کرد تا به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ایرادات اساسی زیادی در این قرارداد وجود دارد که رد پای رسول پناه در آن مشهود است اما حالا پرسپولیس قبل از فسخ قرارداد با مدیران آتیه فرصت داده تا در جلسات مشترک، رضایت باشگاه را جلب کنند چرا که پرسپولیسی ها معتقدند با این قرارداد فقط روی کف قرارداد حساب شده و هیچ عایدی نصیب باشگاه نخواهد شد.

پس از این اتفاق ها شنیده می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس طی روز‌های گذشته جلساتی را با مدیران شرکت آتیه داده پرداز داشته‌اند و قرار است طی چند روز آینده و به زودی تکلیف این موضوع مشخص شود.

باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، به دلیل پیش‌خور درآمد‌های این باشگاه توسط مدیران قبلی، در چند ماه گذشته دریافتی جدیدی از کارگزار خود نداشته است و همین موضوع باعث به وجود آمدن اختلافاتی بین مدیران پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز شده بود.

این در حالی است که طبق قرارداد امضا شده بین مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز، سرخپوشان راه دیگری برای درآمدزایی مستقل ندارند و تمام بحث‌های اسپانسری و ... باید زیر نظر کارگزار این باشگاه انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار