بازدید 5943

هشدار گانتز درباره پیروزی نتانیاهو در انتخابات

رهبر حزب آبی و سفید درباره پیروزی نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی در انتخابات و ایجاد تغییرات در این رژیم هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 20 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «بنی گانتز» رهبر حزب آبی و سفید جمعه هشدار داد در صورتی که حزب وی در انتخابات آتی در ورود به پارلمان شکست بخورد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کنونی، اسرائیل را به سوی دیکتاتوری می‌برد.

وی که با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی مصاحبه می‌کرد، گفت: «اگر از گذرگاه انتخابات برای ورود به کنست عبور نکنم، نتانیاهو روز بعد تمامی وزیران حزب آبی و سفید را برکنار کرده و دادستان را اخراج می‌کند و ما را به سوی پادشاهی می‌برد و این تغییرات در برابر دیدگان ما انجام خواهد شد.»

گانتز در ادامه مدعی شد که تصمیم برای ورود به کابینه با هدف حفاظت از دموکراسی و مقابله با حملات مستمر نتانیاهو و حزب لیکود به دموکراسی بوده است.

گانتز بار‌ها طی ماه‌های اخیر ادعا کرده که حضور حزب آبی و سفید در کابینه ائتلافی با نتانیاهو در راستای حمایت از دموکراسی در سرزمین‌های اشغالی و مقابله با نتانیاهو بوده است.

این در حالی است که در فاصله حدود یک ماه مانده به برگزاری انتخابات سراسری مجدد در فلسطین اشغالی، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که هیچکدام از ائتلاف‌های راست و چپ رژیم صهیونیستی مسیر قطعی برای کسب اکثریت کرسی‌های پارلمان این رژیم (کنست) ندارند.

چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی دو سال اخیر قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۱ (مصادف با سوم فروردین ۱۴۰۰) برگزار شود.

از سوی دیگر بر اساس نظر سنجی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، اگر تمام احزاب ضد نتانیاهو برای مشارکت در انتخابات ائتلاف کنند و یک رهبر مشترک را به عنوان گزینه نخست‌وزیری معرفی کنند، می‌توانند به اکثریت کنست برسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان