بازدید 12255
۲

رئیسی: زلزله سی سخت همه را نگران کرد

رییس قوه قضاییه گفت: زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد، هم از آقای استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند، درخواستم این است که حضور در آنجا و پیگیری کارها را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 20 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی روز شنبه در بدو ورود به یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلرله ۵.۶ ریشتری در منطقه سی‌سخت این استان اظهار داشت: خدمت رسانی به زلزله زدگان امروز اولویت دارد.

وی درباره اهداف سفر خود به این استان اظهار داشت: این سفر به دنبال حضور هیات ٢٥ نفره قوه قضاییه که از یک ماه قبل وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و گزارشی ارایه کردند، انجام شده است.

رییس دستگاه قضا ادامه داد: امروز در نشست نهایی که با شورای قضایی استان خواهیم داشت، درباره رفع مشکلاتی که بتوان در سطح استان پیگیری کرد، تصمیم گیری می شود و موارد دیگر را در تهران دنبال خواهیم کرد.

رییس قوه قضاییه در سفری یک روزه امروز دوم اسفندماه وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
حاجی زلزله خیلی وقته تو ایران در تورم و بورس اجاره مسکن و همه نیازهای زندگی مردم اومده اما مسئولین در خوابند
سفر تبلیغاتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر