بازدید 27504
در پایان دور نهایی جدال مردان آهنین؛

مسن‌آبادی فاتح مسابقه قوی‌ترین مردان ایران شد

کد خبر: ۱۰۳۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 20 February 2021

مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان ایران، امروز ۱ اسفندماه به میزبانی دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این دوره از رقابت‌ها با حضور ٥١ ورزشکار پیگیری شد و در نهایت ١٠ نفر از مدعیان قهرمانی کشور به مرحله نهایی راه یافتند.
مرحله نهایی مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در استان سیستان و بلوچستان، با حضور قهرمانان راه‌یافته به این دور از رقابت‌ها از عصر روز ۱ اسفندماه پیگیری شد که درنهایت محسن مسن‌آبادی توانست با غلبه بر سایر رقبا بر رتبه اول مسابقات قوی‌ترین مردان کشور در سال ۱۳۹۹ بایستد.

مسن‌آبادی فاتح مسابقه قوی‌ترین مردان ایران شد
محسن مسن‌آبادی با ۴۸.۵ امتیاز، محمدرضا تازه‌رو با ۴۲ امتیاز، رضا قیطاسی با ۳۹ امتیاز، حسین حسین‌زاده با ۳۷ امتیاز، مهرداد باجلان با ۳۱.۵ امتیاز، امیرفرزان محزون با ۲۷ امتیاز، عارف احمدی با ۲۶.۵، متین علی‌محمدی با ۲۲ امتیاز، عباد کهن‌سال با ۱۳.۵ و ابراهیم حسنی نیز با ۲.۵ امتیاز در مرحله نهایی به کار خود پایان دادند.
در بخش تیمی نیز تیم تهران الف بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های تهران ب، استان مرکزی و استان‌های البرز و سیستان‌وبلوچستان (به‌طور مشترک) به‌ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم ایستادند.

 موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان فینال این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان