بازدید 2953

شیرآلات بهداشتی شودر پرچمدار کیفیت و پیش‌قدم در اشتغال‌زایی

شرکت شیرآلات بهداشتی شودر از سال ۱۳۷۰ و با دو نفر پرسنل شروع به فعالیت کرد، شودر در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، با تکیه و توجه به تمام جزئیات، مانند دوام، زیبایی، کیفیت و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری‌های روز دنیا، اقدام به تولید محصولاتش می‌کند.این نگاه دقیق و توجه به تمام جزئیات، درخشیدن نام شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 18 February 2021

شیرآلات بهداشتی شودر پرچمدار کیفیت و پیش‌قدم در اشتغال‌زایی

شرکت شیرآلات بهداشتی شودر از سال ۱۳۷۰ و با دو نفر پرسنل شروع به فعالیت کرد. شرکتی که امروزه کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که نامش را نشنیده باشد. شودر در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، با تکیه و توجه به تمام جزئیات، مانند دوام، زیبایی، کیفیت و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری‌های روز دنیا، اقدام به تولید محصولاتش می‌کند.این نگاه دقیق و توجه به تمام جزئیات، درخشیدن نام شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است.

اشتغال‌زایی و توجه به نیرو انسانی

شودر در ابتدای امسال یعنی سال ۹۹ بیش از ۳۰۰ نفر پرسنل تمام‌وقت در کارخانه خود داشته است که اکثرا نیروهای متخصص و نیمه متخصص در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی هستند. به طور غیرمستقیم نیز بیشتر از ۵۰۰۰ نفر به واسطه تولید این محصولات در شودر مشغول به فعالیت‌هایی مثل فروش، نصب، تعمیرات و… هستند.

شودر همواره به مناسبت‌های مختلف برای کارکنان خود مراسم‌هایی برای تقدیر و تشکر از آنها برگزار می‌‌کند. این موضوع باعث شده احساس متقابل و بسیار گرمی بین کارکنان و برند شودر بوجود بیاید. همانطور که شودر به وجود چنین نیروهایی در مجموعه خود افتخار می‌کند کارکنان شودر نیز از حضور در خانواده‌ی بزرگ شودر خوشنود هستند و به آن افتخار می‌کنند. شما می‌توانید گزارش‌هایی از مراسم روز کارمند در شرکت شودر و گردهمایی کارکنان به مناسبت شب یلدا را در وبسایت شودر ببینید.

کیفیت محصولات و خدمات

امروزه شیرآلات شودر، با تکیه بر تجربیات ارزنده گذشته و نیز تولید کالای بادوام‌ترین، زیباترین، و در عین حال با حفظ تناسب در راستای تامین نیاز مشتریان گامی بلند و استوار برداشته است تا به پشتوانه طراحی آلمانی و تولید ایرانی سطح کیفیت صنعت شیرآلات بهداشتی ایران را ارتقا بخشد.

تنوع محصولات

مجموعه کامل شیرآلات بهداشتی و ساختمانی تحت برند شودر تولید می‌شوند. این محصولات عبارتند از شیرآلات توکار، شیرآلات روکار، شیرآلات الکترونیکی، انواع فلاش‌تانک‌های توکار و فلاش‌تانک‌های روکار، علم‌دوش‌ها، شیرآلات پیسوار، و انواع شلنگ‌های توالت.

سرعت رشد صنعت و فناوری در کنار مصرف بهینه آب بیش از پیش برجسته شده است شیرآلات شودر با در دست داشتن نبض بازار و آگاه بودن از نیاز مشتریان و با بکارگیری از فناوری‌های پیشرفته، طراحی بروز کیفیت بالای تولید و توجه به تمام جزئیات، خدمات پس از فروش، آموزش فنی و تامین حداکثری رضایت مشتریان توانسته در سطح بالایی با برندهای بین‌المللی رقابت و بعضا برابری کند.

دلایل برتری محصولات شودر به نسبت سایر رقبا، تنوع و زیبایی، کیفیت و کارآمدی قطعات مورد استفاده در محصولات، و نهایتا قیمت مناسب به نسبت کیفیت محصول می‌باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل