بازدید 5487

توییت‌های رکیک نیمار علیه بارسلونا محرومش می‌کند؟

اگر یوفا تصمیم به جریمه کردن نیمار به خاطر این بد دهنی‌ها بگیرد، می‌تواند برایش گران تمام شود و از همراهی پاری سن ژرمن در ۲ بازی بعدی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل محرومیت باز بماند.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 17 February 2021

نیمار می‌تواند به خاطر توئیت‌های جنجالی اش در خصوص بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن، با محرومیت مواجه شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از دیلی میل، در جریان دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن، نیمار که نمی‌توانست به خاطر مصدومیت تیمش را همراهی کند، از خانه در حال تماشای این بازی بود و چند توئیت جنجالی در خصوص این بازی ارسال کرد، توئیت‌هایی که شامل الفاظ رکیک می‌شدند و ممکن است در نهایت برای ستاره برزیلی گران تمام شوند.

ماجرا از این قرار است که پس از اعلام پنالتی بر روی فرانکی دی یونگ از سوی بیورن کویپرس، نیمار در توئیتی که منتشر کرد کلمه "جوک" را در توصیف آن به کار برد. پس از گل شدن توپ، او به گل لقب "مزخرف" داد (s*** goal). این بازیکن در نهایت هردوی این توئیت‌ها را به سرعت پاک کرد، اما زمانی که تمام هواداران تیزبین آن را مشاهده کرده بودند.

اگر یوفا تصمیم به جریمه کردن نیمار به خاطر این بد دهنی‌ها بگیرد، می‌تواند برایش گران تمام شود و از همراهی پاری سن ژرمن در ۲ بازی بعدی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل محرومیت باز بماند. نیمار پیش از این هم به دلیلی مشابه (اعتراض به تصمیمات داوری در دیدار منچستریونایتد و پاری سن ژرمن سال ۲۰۱۹) با محرومیتی سه جلسه‌ای مواجه شده بود که بعدا به دو جلسه کاهش یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار